Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 12 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 4 EN 5 ~ 10-3-2012

Hoofdstuk 6

Finn en ik woonden nu alweer een week samen in ons huis in Bridgeport.
Het is een prachtig huis en ik begin me al helemaal thuis te voelen. En dat moet ook wel, ik ben namelijk alweer een tijdje zwanger en ons kindje komt al over een aantal maanden.

Het is intussen al weer herfst en ook bijna Halloween. Daarom was ik druk in de weer om ons huis te versieren. Pompoenen uithollen, lichtjes ophangen, noem maar op. Normaal ben ik niet helemaal het type dat dit allemaal doet maar nu gaf het me iets te doen in een stad waar ik bijna niemand ken.

Ik heb nog bijna elke dag contact met Kirsten en Lucas. Vooral via skype, zodat ik ze ook kan zien. Lucas vertelt me dat mijn moeder vaak huilt omdat ze me mist en hoe boos ik ook nog op haar ben, ik vind het wel erg vervelend omdat ik niet wil dat ze om mij verdriet heeft. Volgens hem mist mijn vader me ook erg alleen hij heeft te veel dingen gezegd die me gekwetst hebben en het laatste wat ik wil is contact met hem.

En gelukkig ging het ook nog helemaal goed tussen Finn en mij. Ook al was hij vaak weg door zijn werk, hij wist toch veel tijd vrij te maken voor mij.

Vandaag had hij een vrije dag, we waren net klaar met ontbijten toen hij zei:
‘Megan, kom eens, ik heb een verassing voor je.’ Ik, die heel erg van verassingen houd, loop meteen naar hem toe. Hij ging op de grond zitten en toverde een klein doosje uit zijn broekzak en zegt: ‘Lieve, lieve Megan. Ik houd hartstikke veel van je en binnenkort krijgen we samen een kindje. Wil je met me trouwen?’
Ik zeg volmondig ja en vlieg hem om zijn nek, op dat moment kon mijn leven niet beter.

Enkele maanden na zijn aanzoek breken mijn vliezen, Finn brengt me snel naar het ziekenhuis en daar beval ik…

… van een prachtige dochter, Olivia Davids (ze heeft de achternaam van Finn gekregen).


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bedankt nog voor de reacties allemaal :), ik had deze week eer willen updaten, maar dat lukte niet ivm tijdgebrek :(

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 3 ~ Hoofdstuk 6 ~ 17-3-2012

Hoofdstuk 7[

Door de geboorte van Olivia veranderde het leven van Finn en mij compleet. Dingen die eerst heel gewoon leken, werden door haar geboorte ineens heel bijzonder.
Ook leerde ik hele andere kanten van Finn kennen, hij bleek veel gevoeliger en zorgzamer te zijn dan dat ik ooit had gedacht. Hij wilde zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen en hun band werd steeds hechter.

Ik bracht ook veel tijd met mijn dochtertje door. Als Finn aan het werk, of beter gezegd aan het sporten is, bleef ik samen met haar thuis. Doordat ik zoveel thuis ben met Olivia heb ik ook veel tijd om mijn gedachten de vrije loop te laten gaan. Ik wenste dat mijn familie hier zou zijn en mijn dochter zou kunnen ontmoeten. Gelukkig sprak ik Lucas en Kirsten nog dagelijks, die mij binnenkort zouden komen opzoeken.

En dat binnenkort kwam iets sneller dan gepland. Op een normale doordeweekse dag waar Finn aan het trainen was belde iemand aan, en die iemand was niemand minder dan mijn broer!
‘Ik heb je zo gemist!’ Zeg ik en ik vlieg hem om de hals. ‘Ik jou ook zussie.’ Zegt hij met een grote glimlach. Natuurlijk gaat hij ook naar zijn nichtje, Olivia, kijken. Hij vindt haar meteen geweldig, net zoals ik.

Lucas zou met Kirsten in Bridgeport blijven wonen en dat was voor mij erg goed nieuws. Ik miste ze heel erg en in zo’n grote stad voel je je al snel alleen. Door hun komst was er wel altijd iemand dichtbij waar ik mee kon praten als het even tegen zat of als ik juist iets heel leuks moest vertellen.

Mijn kleine meid werd ook steeds groter, ze was nu al een peuter! We moesten haar nu leren lopen, praten en zindelijk maken. Het was af en toe wel vermoeiend, maar dat nam niet weg dat ik het geweldig vind om tijd met haar door te brengen. Mijn leven was perfect, alleen waren er twee mensen waar ik dat geluk nog graag mee zou willen delen.

Lucas nodigde op een avond mij zogenaamd uit op een verkleedfeestje van een vriend van hem. Toen ik daar arriveerde kwam ik er alleen achter dat het geen verkleedfeest van een vriend van hem was, maar van mijn ouders! Dolblij was ik om hen weer te zien en ik was van plan het verleden achter me te laten en weer helemaal opnieuw te beginnen. Zij waren dat gelukkig ook van plan en kwamen sindsdien Finn, Olivia en mij zo vaak mogelijk opzoeken.

Op dat verkleedfeestje zag ik ook onze oude kat Grace, die een schattige kitten gekregen had. Ik hield nog steeds erg van dieren dus ik adopteerde het katje, het is een kater en we hebben hem de naam Simba gegeven.
Mijn gezin was nu perfect, mijn leven was nu perfect, alleen toch bleef ik bang, was dit niet te mooi om waar te zijn?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

@ Froos en simsxlove. Nog heel erg bedankt :)

Ik heb nog genoeg screens en Megan geniet nu van het studentenleven, ik heb er een (hopelijk spannende) verhaallijn bij bedacht dus deze generatie is nog lang niet afgelopen! :D

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie