Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 10 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 18 (foto-update) ~ 24-

Hoofdstuk 19

Vandaag werd Lucas jongvolwassen en daarom hadden Jennifer en ik, met nog wat hulp van Megan, een feest voor hem georganiseerd waar vrienden en familie voor hadden uitgenodigd. Ik had hotdogs gegrild op de barbecue en we hadden ook een taart gekocht.

Maar het belangrijkste was natuurlijk de kaarsen uitblazen, iedereen juichte Lucas toe. En Lucas, die groeide op tot een knappe jongvolwassen man.

Nu Lucas jongvolwassen was, werd het voor mij tijd om een keuze te maken. Zou ik voor Lucas kiezen, een jongen die kunst als het belangrijkste in zijn leven ziet en die nu eindelijk een redelijk serieuze relatie had? Of Megan, die vast en zeker medicijnen zou gaan studeren en daarna misschien een gezin op zou gaan bouwen? Ik wist het niet, en daarom zou ik het mijn kinderen vragen in plaats van zelf, of met Jennifer, de beslissing te nemen.

Vanuit Megan

‘Je gaat toch niet meteen uit huis nu je volwassen bent? Toch Lucas?’ Vraag ik hoopvol aan hem.
‘Natuurlijk niet zusje, ik blijf nog wel even thuis wonen.’
‘Gelukkig maar, ik heb echt geen zin om hier met alleen mam en pap over te blijven. Ze zitten de laatste tijd alleen maar over mijn studie te zeuren, alsof ik verplicht ben om te studeren!’
‘Maar wil je gaan studeren?’

En dat was een goede vraag, ik twijfelde namelijk nog steeds of ik wel wilde gaan studeren. Vond ik sport niet veel leuker?
‘Ik heb geen idee Lucas, misschien wil ik wat met sport gaan doen. Ik moet je trouwens wat vertellen…’ Zeg ik totdat ik onze vader naast ons zie staan.
‘Hoi, jullie vinden het toch niet erg dat ik gezellig bij jullie kom zitten?’ Vraagt hij.
‘Nee, natuurlijk niet.’ Zeg ik terwijl ik eigenlijk iets heel anders denk…

Weer vanuit Austin

Het was weekend en we hadden net met zijn vieren gezellig ontbeten. Normaal gaan Lucas en Megan al meteen van tafel om bijvoorbeeld wat gezellig met vrienden te gaan doen maar deze keer vroeg ik ze om nog even te blijven zitten nadat de tafel was afgeruimd.
Ik kijk mijn beide kinderen aan, twee prachtige kinderen die beiden vast en zeker succesvol zouden worden, Lucas in de kunsten en Megan als dokter.

‘Zoals ik jullie al een keer eerder heb verteld ben ik de 3e generatie van de 5G-challenge die mijn oma is gestart, op verzoek van haar oma. Nu Lucas volwassen is en Megan bijna volwassen is wordt het tijd om de stamhouder voor de 4e generatie te kiezen. Ik weet absoluut niet wie ik moet kiezen en daarom laat ik het aan jullie over. Wie van jullie wil graag de stamhouder worden van de 4e generatie?’ Vraag ik waarna Jennifer me een ondersteunend knikje geeft.

Lucas en Megan kijken elkaar beiden aan en Lucas gebaard naar Lucas dat zij eerst mag beginnen.
‘Ik ben later wel van plan om kinderen te krijgen.’ Zegt ze. ‘Alleen niet meteen, eerst gewoon doen waar ik zin in heb. Van mijn leven genieten als jongvolwassene.’

Daarna begint Lucas ‘Ik heb echt geen idee of ik kinderen wil. Mijn relatie met Kirsten begint wel serieus te worden maar ik weet niet of we kinderen nemen. Ik kijk wel wat de toekomst brengt. Megan lijkt me sowieso een betere keus als stamhouder.’
‘Megan, wil jij stamhouder van generatie 3 worden?’ Vraag ik dan maar hoopvol aan haar.
‘Oké.’ Zegt ze. ‘Ik hoop dat ik jou, jullie, niet teleurstel.’ Zegt ze.

‘Je zult me nooit teleurstellen Megan. Ik zal altijd trots op je zijn en je steunen als dat nodig is, en voor jou Lucas geld hetzelfde.’
En dit was het dan, mijn generatie eindigde zo. Ik had het zwaar genoeg gehad tijdens mijn tijd als stamhouder, eerst Lola die me bedriegt, daarna Lola die geen kinderen kon krijgen waardoor Jennifer in mijn leven kwam. Gelukkig was ik nu met Jennifer en was alles tussen ons goed en we hadden twee prachtige kinderen. Mijn vooruitzicht voor nu was een mooie oude dag samen met Jennifer, onze kinderen en onze kleinkinderen...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Einde generatie 2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik hoopte dat jullie dit een leuke update vonden, vanavond of morgen zal ik de foto's plaatsen van de examen-uitreiking van Lucas :)

En de volgende stamhouder is dus Megan, haar generatie zal beginnen als ze nog tiener is omdat dat beter bij de verhaallijn past :D

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Vraag stamboom ~ 28-2

Ik ga even voor je kijken!

EDIT: Je moet een account aangemaakt hebben, dan de stamboom maken, vervolgens kun je rechtsboven opslaan (save) en delen (share). Wanneer je op delen geklikt heb moet je links kijken en dan kan je onderaan een link kopiëren. Dan krijg je dit: http://www.familyecho.com/?p=START&c=uq ... 8472956325
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Vraag stamboom ~ 28-2

Hoofdstuk 1

Afbeelding

De zomer was eindelijk begonnen wat heerlijke dagen aan het zwembad betekende. Als ik thuis kwam van school maakt is snel buiten mijn huiswerk, trok mijn bikini aan en ik kon doen waar ik zin in had. Mijn relatie met mijn vader verbeterde, ik kon steeds beter met hem opschieten. Over studie repten we beiden met geen woord op deze middagen, wat waarschijnlijk ook maar het beste was.

Afbeelding

Met Lucas ging het ook goed, het ging steeds beter tussen hem en zijn vriendin, Kirsten de Wolf. Nu had hij haar eindelijk ten huwelijk gevraagd. Ze zouden nog even wachten met trouwen omdat Lucas zich aan het focussen was op zijn carrière als kunstenaar en Kirsten aan het studeren was. Wel was Kirsten bij ons komen wonen, wat ik ook erg gezellig vond. Ik had altijd een vriendin in de buurt waar ik alles tegen kon vertellen.

Afbeelding

Vanavond kwam er een belangrijke sportwedstrijd op tv, mijn favoriete voetbalclub uit Bridgeport speelde tegen de voetbalclub uit Starlight Shores. Ik was helemaal geconcentreerd naar het commentaar van de commentatoren aan het luisteren toen Kirsten binnenkwam.
‘Kan ik bij je komen zitten?’ Vraagt ze.
‘Natuurlijk!.’ Zeg ik en ik schuif een beetje naar links op mijn bed om plaats voor Kirsten te maken.

Afbeelding

‘Ik hoorde je ouders net praten dat ze een goede studie voor je hadden gezien in Starlight Shores.’ Zegt Kirsten.
‘Echt?’ Zeg ik en ik zucht. Waarom denken ze over niks anders na over hun dochter die dokter wordt? Waarom willen ze niet dat ik mijn passie voor sporten volg terwijl Lucas toch ook zijn passie voor schilderen volgt?
‘Je wilt niet gaan studeren?’ Vraagt Kirsten twijfelachtig.

Afbeelding

‘Ik denk dat ik iets met sport wil gaan doen, ik zie mezelf gewoon niet als dokter. Ik wil liever mijn passie volgen, net als Lucas.’
‘Dan zeg je dat toch tegen hen?’ Vraagt ze.
‘Dan worden ze toch alleen maar boos, ik zeg het wel naar mijn afstuderen. Ik vertrek dan toch uit Lucky Palms, naar Bridgeport of misschien naar Starlight Shores om daar een topsporter te worden. En als dat niet lukt kan ik altijd nog medicijnen gaan studeren.’

Afbeelding

Dan komt Lucas binnen en gaat op de stoel naast mijn bed zitten.
‘Gezellig sport aan het kijken?’ Vraagt hij.
Kirsten en ik vertellen hem waar wij het over hadden en zegt ‘Ik steun je sowieso zusje!’
‘En ik ook.’ Voegt Kirsten eraan toe.

Afbeelding

‘Bedankt.’ Zeg ik tegen ze allebei. Gelukkig duurde het nog maar vier maanden voordat ik afgestudeerd zou zijn, vier maanden, voordat ik mijn vrijheid tegemoet ging…


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Photobucket deed weer eens raar dus deze screens zijn nu even geüpload vanaf ImageShack :)

De stamboom van de familie, heel erg bedankt Dave :)
De stamboom gaat terug naar de vorige 5G Reed die begon met Hailey Reed en daarna een dochter en een zoon kreeg (Savannah en Zac Junior Reed). Verder zit er een klein voorproefje in, het is aan jullie om die te ontdekken... :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie