Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 5 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11 ~ 21-10-2012

Bedankt <3

MEDEDELING

Nadat ik de nieuwe patch had geïnstalleerd, kon ik mijn oude saves niet meer opstarten. Ik zal vandaag nog wat dingen proberen (zoals downloads uit mijn spel halen, zo'n automatische back-up opstarten, etc.).
Anders heb ik nog een andere manier om verder te gaan, ik heb het huishouden namelijk een keer opgeslagen (alleen toen was Aiden nog niet geboren). Ik laat Austin dan vanuit dat huishouden een tiener worden. En zijn vriendin, Lola, heb ik (denk ik) ook nog ergens opgeslagen. Ik zal ze dan wel naar een andere stad laten verhuizen maar zo kan ik wel doorgaan.
Een update zal hierdoor nog wel even duren, maar ik ben een oplossing aan het zoeken.


Al mijn saves doen het weer, ik had gewoon een verkeerde download in mijn spel :laugh
Anouchka
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
di 07 aug 2012, 15:23

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11 ~ 21-10-2012

Woeh, ik heb het net even helemaal gelezen :D! Inclusief de vorige zodat ik ook een beetje meekon (': echt goed verhaal hoor ;o! & ik heb er zeker niets op tegen maar ik vind dat je kleine hoofstukken schrijft :x maar nouja dat ligt er waarschijnlijk gewoon aan omdat die andere verhalen dat ik lees met grotere hoofdstukken zijn dus ik wen er wel aan xd maar damn ik vind Lola zo mooi :o!♥
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 11 ~ 21-10-2012

Hoofdstuk 1

Lola en ik waren inmiddels beiden volwassen, en nog steeds stapelverliefd op elkaar. We woonden nu nog bij mijn ouders, Aiden en mijn jonge zusje Alyssa. Het was vaak erg druk in huis, vooral omdat Alyssa veel aandacht opeist. Daarom willen Lola en ik zo snel mogelijk een eigen huisje vinden om wat meer rust te krijgen. Ook hebben we plannen om naar Lucky Palms te verhuizen, maar we zullen eerst nog een tijdje in Sunlit Tides blijven.

Samen brachten we, vooral ’s avonds, veel tijd door op het strand. Daar was het rustiger en hadden we veel meer privacy, iets wat in huis niet veel voorkwam.

Maar vandaag had ik een belangrijke vraag voor Lola, waarop ik natuurlijk hoopte dat ze ja zou zeggen.

Ik ging op mijn knieën en vroeg: ‘Lieve, lieve, Lola, we kennen elkaar al ontzettend lang en ik hou meer van jou dan wie dan ook op de wereld. Ik weet zeker dat wij heel erg gelukkig zullen worden en met jou wil ik de 3e generatie van mijn familie op de wereld zetten. Dus mijn vraag is: wil je met me trouwen?’

‘Ik wil niks liever dan met je trouwen.’ Zegt ze en ze laat mij de ring om haar vinger schuiven. Ze bewondert de ring aandachtig en geeft me dan een knuffel.
‘Ik hou van je.’ Zegt ze en ik zeg natuurlijk hetzelfde terug.

Een paar maanden later is het eindelijk zover, Lola en ik gaan eindelijk verhuizen. We hebben een leuk huisje gevonden, waar we zullen wonen totdat we naar Lucky Palms vertrekken.

Het huisje staat in dezelfde straat als het huis van mijn ouders dus we zullen waarschijnlijk vaak op bezoek gaan. Ook staat het huis naast het zwembad en dichtbij het strand, wat voor Lola en mij erg belangrijk is. In onze vrije tijd zijn we namelijk vaak bij het zwembad of bij het strand te vinden.

Beiden zijn we hard aan de slag om carrière te maken, Lola als muzikant en ik als kok. We werken hard maar maken wel veel promotie en zorgen dat we genoeg tijd voor elkaar overhouden, wat voor ons heel belangrijk is. Mijn leven loopt helemaal op rolletjes, nu maar hopen dat het zo blijft…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik had eindelijk even tijd om een update te schrijven :laugh
Deze update is meer een inleiding van generatie 2, de volgende update zal lang zijn, maar wel al spannend (generatie 2 zal namelijk genoeg drama bevatten :twisted).
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vonden.

En voor degenen die mijn screentopic nog niet hebben gezien Alyssa's peuter- en babytijd, ik zal ook hiervan weer een link bij extra's zetten.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 1 ~ 8-11-2012

Ik ga nu alle verloren hoofdstukken posten + de nieuwe. Er komen 2 hoofdstukken per post zodat ik niet al te erg ga powerposten. ;)

Hoofdstuk 2

Over een paar dagen zou ik met Lola trouwen en daarom was het vandaag tijd voor mijn vrijgezellenfeest. Er kwamen vrienden die ik kende van de middelbare school, collega’s en natuurlijk mijn familie. Mijn zusje Alyssa en broertje Aiden mochten niet komen van mijn moeder, ze vond hen niet volwassen genoeg om naar een vrijgezellenfeest te gaan.
Ik had Aiden beloofd om mijn moeder toch op een manier te straffen, namelijk om haar nat te spuiten met nectar.

Toen was het tijd voor mijn speech, mijn moeder vertelde een paar gênante dingen over mij, maar gelukkig ook dat ze hoopt dat ik heel erg gelukkig met Lola ga worden. Daarna wil zij mij weer terugpakken, dit keer krijg ik een fles nectar over me heen.

Zoey, mijn tante was er ook. Zij had “iets” nettere kleren aan dan mijn moeder maar keek net iets minder blij. Net toen ik wilde gaan vragen wat er aan de hand was kwamen er twee vrouwen, de feestdansers, binnen.
“Iemand hier heeft de feestdansers gebeld.” Zeggen ze opgewekt.
Ze zetten de muziek aan en beginnen te dansen, en iedereen heeft het meteen meer naar zijn of haar zin.


~ De volgende ochted ~

Als ik wakker wordt na een erg korte nacht ga ik meteen alle rotzooi van de vorige avond opruimen, zodat het schoon zou zijn als Lola thuis komt. Zij had vannacht namelijk in een hotel geslapen, zodat ik ongestoord kon feesten in dit huis.
Vanavond zouden de rollen omgedraaid zijn, zij zou dan haar vrijgezellenfeest geven en ik zou gaan logeren bij mijn ouders. Zo kon ik mijn broertje en zusje ook weer eens zien.

Als Lola thuis komt geeft ze me een zoen en vraagt ze hoe mijn vrijgezellenfeest was. Ik vertel haar kort hoe het is gegaan en wat is er gebeurt, daarna gaat zij de laatste dingen voor haar vrijgezellenfeest regelen.


~ Door Lola~

Vanavond is mijn vrijgezellenfeest en ik heb al mijn vrienden en familie uitgenodigd. De muziek staat lekker hard en de sfeer zit er goed in. Natuurlijk ben ik dolblij dat ik morgen met Austin ga trouwen maar ook bang. Zou ik echt mijn hele leven bij dezelfde man kunnen blijven? Of zal ik uiteindelijk behoefte krijgen aan iets nieuws?
Gelukkig geven vrienden en familie mij nauwelijks tijd om te piekeren, iedereen wil met me praten en dansen.

Na een tijdje komen de feestdansers, en een van de dansers kijkt wel heel erg leuk naar me…
Als hij naar me knipoogt, knipoog ik zonder dat ik er erg in heb terug. Veel tijd om naar hem te kijken heb ik niet want mijn vader komt al naar me toe.
‘Niet te geloven dat je overmorgen al gaat trouwen.’ Zegt hij. ‘Kleine meisjes worden zo snel groot.’
‘Haha, en papa’s worden zo snel oud.’ Zeg ik en ik steek mijn tong uit.

Ik praat en lach nog wat met mijn vader en stap daarna op de feestdansers af.
‘Heb je zin om te dansen?’ Vraag ik.
‘Tuurlijk, altijd.’ Antwoordt hij.
We beginnen te dansen en gaan steeds dichter tegen elkaar aan staan, mijn verstand zegt dat dit de verkeerde kant op gaat maar ik probeer mijn verstand te negeren en ga voor mijn gevoel.

Als alle gasten naar huis gaan blijft hij nog. Hij begint met mij te flirten en ik doe mee, ook al weet ik dat het fout is.
‘Ik vind je leuk.’ Zegt hij.
Ik geef geen antwoord, maar begin hem te zoenen terwijl hij mij naar de slaapkamer draagt…


Hoofdstuk 3

~Door Lola~ g]

Toen ik vanmorgen wakker werd lag de feestdanser, ik weet zijn naam niet eens, naast me in bed. Meteen maakte ik hem wakker en stuurde hem weg.
Daarna kleedde ik me snel aan en begon de troep van de vorige avond op te ruimen. Ik bleef de hele tijd maar nadenken over hoe en of ik aan Austin moest vertellen dat ik vreemd ben gegaan. De kans is heel erg groot dat hij erachter komt, vrienden en familie hebben ook wel gezien hoe wij samen aan het dansen waren en dat hij er nog was toen zij weg gingen.

Als ik tv aan het kijken ben komt Austin binnen. Meteen geeft hij me een kus, waardoor ik me alleen maar schuldiger voel.
‘Hoe was je feest gisteren.’ Vraagt hij.
‘Wel leuk.’ Zeg ik.
‘Je klinkt niet heel erg enthousiast.’ Zegt hij.

‘Ik moet je wat vertellen.’ Zeg ik en ik sta op.
‘Ben je zwanger?’ Vraagt hij hoopvol en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Meteen schud ik mijn hoof.
‘Het spijt me heel erg, ik wil dat je dat weet en ik wil ook dat je weet dat ik heel veel van je houdt…’ zegt ik.
‘Maar…?’ Vraagt hij.
‘Ik ben vreemd gegaan, met de feestdanser.’

Eerst kijkt hij heel teleurgesteld, maar dan begint hij te schreeuwen. Er lijkt geen einde aan te komen en na een tijdje houdt ik het niet meer. Ik begin te huilen en daar lijkt hij alleen maar bozer van te worden. ‘Hoe durf jij te huilen? Jij bent vreemd gegaan!’
Boos loopt hij de deur uit en ik krimp in elkaar als hij de deur dicht slaat.


~Een aantal weken later~

Onze bruiloft werd afgelast en elke keer als ik op straat liep zag ik mensen raar naar me kijken. Ik wist wat ze dachten, ze vonden me vreselijk, vreselijk omdat ik Austin had bedrogen. Ik durfde niet eens meer naar mijn eigen familie, omdat dat ook voor een gedeelte zijn familie was en ik hun boze blikken niet aan zou kunnen.
En ik probeerde alles, echt alles, om Austin voor me terug te winnen. Ik bood mijn excuus de hele tijd aan, maar hij bleef boos, wat eigenlijk begrijpelijk was.

Op sommige dagen kwam ik met bloemen aanzetten, gele bloemen, die ik vreselijk vind maar wat zijn lievelingsbloemen zijn. Maar ook daar kon ik hem niet blij mee maken.
Toch gaf ik niet op, ik zou er alles aan doen om hem voor me terug te winnen, echt alles.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 1 ~ 8-11-2012

Hoofdstuk 4

Weken gingen voorbij, weken waarin ik Lola zoveel probeerde te mijden, weken waarin ik me zoveel mogelijk op mijn werk focuste zodat ik minder tijd had om na te denken.
Ik voelde me eenzaam, met niemand wilde ik erover praten, ik wilde niemand zijn medelijden. Maar iedereen keek me bezorgd aan, waardoor ik ook besloot zoveel mogelijk mensen te mijden.
De enige die nog normaal met me omging was Aiden, hij zag tenminste in dat ik er veel meer aan had om wat leuks te doen dan erover te praten, wat mijn moeder het liefst zou doen.

Maar als ik dan ’s avonds uiteindelijk thuis kwam, en Lola alleen om de bank zag zitten voelde ik me nog vervelender. Ik mocht me dan verdrietig voelen, maar zij had het er ook heel erg moeilijk mee. En dat wilde ik niet, ik wilde niet dat zij ongelukkig was.
Op het moment dat ik dat besefte, zag ik in dat ik haar een tweede kans moest geven. Ik voelde dat ik bij haar hoorde en soms moet je mensen gewoon een tweede kans geven.

Lola draaide zich om toen ik naar de bank toeliep, ik zag aan haar rode ogen dat ze weer gehuild had.
‘Hoi.’ Zegt ze en ik hoor dat ze moeite moet doen om niet in huilen uit te barsten.
Ik leg mijn arm om haar heen en zij legt haar hoofd tegen me aan. Het voelt goed om weer eens naast haar te zitten, ik realiseer me nu pas echt dat ik haar heb gemist.

‘Sorry.’ Zegt ze voor de zoveelste keer in weken.
‘Ik weet dat het je spijt en ik heb besloten je een tweede kans te geven. Ik mis je en ik hou van je, we komen er samen wel uit.’ Zeg ik.
‘Echt?’ Vraagt ze.
‘Ja, wij horen gewoon bij elkaar.’

En wat volgde was een kus, die gevolgd werd door meerdere kussen. Dit was zoals het hoorde, bedacht ik me. Wij hoorden samen gelukkig te zijn en dat zouden we ook worden. Ik zag mijn toekomst met haar opnieuw helemaal voor me….


Hoofdstuk 5

Lola en ik besloten om ons huwelijk in Apaloosa Plains te houden, het dorp waar mijn vader geboren en opgegroeid is. Hij vertelde vaak hoe mooi het daar was en ik heb er altijd graag een keer heen gewild.
Wij gingen maar met zijn tweeën, ons huwelijk zou besloten zijn. Ook zouden er absoluut geen vrijgezellenfeesten zijn, daar hadden we niet bepaald goede herinneringen van over gehouden.

Het huis dat we voor een aantal weken hebben gehuurd was prachtig. Het is boerderij met paardenstallen, waar twee paarden in stonden op wie we mochten rijden.
Ook is er een trainingsbaan, je kan daar leren springen en leren racen. Meteen gingen Lola en ik de buurt verkennen en we vonden Apaloosa Plains nog mooier dan dat we verwacht hadden.

De romantiek was ook weer helemaal terug, ik had Lola helemaal vergeven en ik was minstens zo verliefd als toen we net een relatie kregen…

Vandaag gingen Lola en ik paardrijden. Nadat ik een heerlijk ontbijtje voor ons twee had gemaakt gingen we naar de paarden. Samen borstelden we ze en zadelden we ze op.
Lola had al een paar keer paardgereden maar voor mij was het de eerste keer, ik was dus best wel zenuwachtig.

‘Wat is het hier mooi.’ Zegt Lola als we aan het rijden zijn.
‘Klopt, en weet je wat nog mooier is?’ Zeg ik.
‘Nee.’ Zegt Lola.
‘Dat jij hier naast me rijdt en dat we samen weer zo gelukkig zijn.’ Zeg ik en Lola lacht naar me terug, met de glimlach waar ik altijd zo van houdt.

Een aantal dagen is het eindelijk zover, Lola en ik gaan trouwen.
We hebben een mooie plaats op een strand in Apaloosa Plains uitgekozen. Er is niemand bijhalve ons tweetjes en een ambtenaar, ons huwelijk moet natuurlijk wel officieel zijn.
Ik kijk nog een keer naar Lola en zeg dat ze er prachtig uit ziet in haar groene jurk en ze moet blozen, wat ik altijd zo schattig vind bij haar.

Nadat de ambtenaar zijn woordje heeft gehouden en Lola en ik nog een keer tegen elkaar hebben gezegd hoeveel we van elkaar houden komt het belangrijkste moment; het uitwisselen van de ringen.
‘Lola Reed, neem jij Austin Reed tot je wettige echtgenoot (…).’ Vraagt de ambtenaar.
‘Ja, natuurlijk.’ Zegt Lola en ze schuift de ring om mijn vinger.
Daarna vraagt de ambtenaar hetzelfde aan mij en ik schuif de ring ook om haar vinger.

‘Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw.’ Zegt de ambtenaar. ‘U mag nu de bruid kussen.’
We kijken elkaar aan en het lijkt alsof we op een grote roze wolk zweven.
En daarna volgt onze kus, onze eerste kus als man en vrouw.

Het is al laat als we bij het huis aankomen. We lopen hand in hand naar de deur toe als ik Lola ineens optil.
‘Wat doe je?’ Zegt Lola en ze begint te lachen.
‘Ik pak het aan als een echt man.’ Zeg ik en ik draag haar naar binnen.
En daarna volgt onze huwelijksnacht, een nacht die we beiden nooit zullen vergeten en die niet met woorden te beschrijven is…

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie