Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 3 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 6 ~ 4-10-2012

Hoofdstuk 7

We hebben net Austins verjaardag gevierd en Liza en ik zijn taart aan het eten. Een tijdje geleden hadden we besloten dat ik na zijn verjaardag naar Moonlight Falls zou gaan, om Zoey op te zoeken. Ik had nog een paar keer contact met mijn moeder gehad, maar elk gesprek verliep moeizaam. Daarom besloot ik om het contact te verbreken. Mijn moeder begon toen telkens over mij bij Liza te zeuren, waardoor zij ook besloot om het contact te verbreken.

Ik werp een blik op Austin in zijn kinderstoel, hij lijkt heel erg op Liza, wat natuurlijk helemaal niet slecht is. Moeilijk vind ik het zeker, om hem te verlaten en dat Liza alle zorg op zich moet nemen. Daarom heb ik me voorgenomen om hooguit een maand in Moonlight Falls te verblijven, daarna ga ik terug, met of zonder Zoey. De laatste dagen heb ik aan niks en niemand anders gedacht dan aan haar, hoe zou het met haar zijn? Zou ze een vriend hebben, of misschien al wel getrouwd zijn? Deze vragen, en ook nog vele anderen, schieten telkens maar weer door mijn hoofd. Maar antwoorden, die krijg ik nooit.

‘Ik zal je missen.’ Zeg ik tegen Liza. ‘En ik zal Austin ook heel erg missen.’
‘Ik jou ook, en ik weet zeker dat Austin je ook wel zal missen.’ Zegt ze terug met een bedroefde stem.
‘Weet je zeker dat je het hier allemaal gaat redden.’ Vraag ik voor de zoveelste keer deze maand.
‘Ja, je hoeft niet bezorgd te zijn. Ik kan echt wel voor mij en Austin zorgen.’ Zegt ze, ook weer voor de zoveelste keer deze maand.
‘En natuurlijk voor het kleine baby’tje.’ Zeg ik en ik wijs naar haar buik.

Liza is namelijk al drie maanden zwanger, nog een reden waarom ik het zo moeilijk vind om nu bij haar weg te gaan. Maar ik weet dat ik moet gaan, anders zal ik altijd met onbeantwoorde vragen blijven zitten en zal ik later heel veel spijt hebben.
‘Je belt me wel meteen als je in Moonlight Falls bent?’ Vraagt Liza.
‘Natuurlijk.’ Zeg ik en ik veeg een traan van haar wang.

Ik geef Liza nog een laatste kus en ik houd Austin nog even stevig vast voordat ik mijn koffers pak en die in de taxi zet. De taxi, die me naar Moonlight Falls zal brengen, zes uur rijden vanaf Sunlit Tides.
‘Zorg goed voor jezelf, en voor Austin.’ Zeg ik nog een keer tegen Liza.
‘Natuurlijk, en veel succes.’ Zegt ze.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden en het volgende hoofdstuk zal zich afspelen in Moonlight Falls (:.
Nu Austin peuter is, zal ik zsm wat foto's van hem als peuter posten. De poll zal ik sluiten, want Liza's tweede zwangerschap is nu ook afgelopen. Dat kindje of die kindjes (ik houd jullie nog even in spanning :P ) zal pas in hoofdstuk 11 of 12 voorkomen :)~
@ Big Mama. Bedankt :laugh

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 7 ~ 9-10-2012

Hoofdstuk 8

Inmiddels logeren Lilly en Zoey al twee dagen in mijn tijdelijke huis. Lilly heb ik beter leren kennen, en Zoey heeft me verteld wat er allemaal gebeurd was sinds ik uit huis was gegaan.
Nu is Zoey aan het koken en Lilly is op de grond aan het spelen. Als ik Lilly zou zie met haar pop moet ik meteen aan Austin denken, en daarna natuurlijk aan Liza, en daarna aan onze nog ongeboren baby. Vandaag zou ik tijdens het eten aan Zoey vragen of ze misschien met me mee wilt naar Sunlit Tides, en dan niet voor een tijdje, maar om er te blijven wonen.

‘Het eten is bijna klaar.’ Zegt Zoey.
‘Oké, ik zet Lilly wel even in haar schommelstoeltje.’ Zeg ik terug.
Ik pak Lilly op en zet haar in het schommelstoeltje. Als ik op de aanknop druk begint ze meteen te lachen en klapt ze in haar handjes.
Als ik daarna de tafel heb gedekt, is ook het eten klaar en Zoey en ik gaan beiden aan tafel zitten.

Als we aan het eten zijn stel ik mijn plan voor om te verhuizen naar Sunlit Tides.
Dus ik vraag aan Zoey: ‘Lijkt het je leuk om met mij mee terug te gaan naar Sunlit Tides. Het zou natuurlijk heel gezellig zijn, en zo kan je Liza en Austin ontmoeten.’ Mijn moeder laat ik maar achterwege want dat zou eerder een reden zijn om niet mee te gaan.
‘Het lijkt me wel leuk, ik heb hier toch geen toekomst en zo kan ik er misschien een opbouwen.’ Probeert Liza sarcastisch te zeggen, maar toch hoor ik de treurige klank in haar stem.

‘Wanneer zullen we dan vertrekken?’ Vraag ik.
‘Ik moet nog wel wat dingen afronden en nog afscheid nemen van Nathalie…’ En ze begint te praten over alles dat ze nog moet doen voordat ze kan vertrekken.
Na een paar minuten heb ik haar ervan verzekerd dat dat echt niet allemaal nodig is dus we spreken af om over twee dagen terug te gaan naar Sunlit Tides. En natuurlijk bel ik meteen Liza op om te zeggen dat ik snel weer thuis zal zijn.

Nadat Zoey Lilly naar bed heeft gebracht gaat ze naast mij op de bank zitten.
‘Heel erg bedankt.’ Zegt ze.
‘Waarvoor?’ Vraag ik oprecht verbaasd.
‘Voor dat je me in huis neemt, en dat ik met je mee mag naar Sunlit Tides om een echte toekomst op te bouwen.’

‘Daar zijn grote broers voor.’ Zeg ik met een grote glimlach.
‘Ik ben zo blij dat je me bent op komen zoeken. Anders had ik nog jaren in dat andere huis gewoond, met een baan waarmee ik nauwelijks rond kon komen.’ Zegt ze.
Ik geef haar een knuffel en zeg: ‘Vanaf nu wordt alles beter.’
En dat meende ik, vanaf nu zou alles beter worden.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb besloten om met deze generatie iets eerder te eindigen. Hierna komen nog twee hoofdstukken die vanuit Ethan geschreven worden, en daarna begint de volgende generatie (de volgende stamhouder is dan tiener).
Ik zal vandaag nog een grote screen-update van Austin t/m zijn kindertijd plaatsen. Morgen hopelijk de volgende update plaatsen waar de volgende baby/baby's wordt/worden geboren en daarna ook daarvan screen t/m de kindertijd.
Daarna mogen jullie stemmen wie de volgende stamhouder wordt :D
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vonden, en ik hoop dat er wat meer mensen gaan reageren ;)

V Bedankt :laugh
Link naar de foto's van Austins kindertijd :)

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 8 ~ 11-10-2012

Ik ben weer bijgelezen en het zijn weer hele leuke ups. :D
Ik snap echt niet waarom dit dagboek niet wat meer aandacht heeft :huh want het is een leuk verhaal en je schrijft op een prettige manier en de screens zijn supermooi. :wub
Ik vergeet soms om te reageren maar ik lees nog steeds mee. :$ ;)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 8 ~ 11-10-2012

Hoofdstuk 9

Toen ik thuiskwam met Zoey en Lilly was Liza dolblij om mij te zien. Ook kon ze het meteen goed met Zoey vinden, wat ik erg leuk vond en natuurlijk nog steeds vind.
Samen begonnen we een leuk gezinnetje te vormen en we deden vaak dingen samen. In de weekenden naar het strand, soms gingen we uit eten en nog veel meer dingen.

Als ik op mijn werk was zaten Zoey en Liza meestal thuis met de kinderen. Samen probeerden ze hen wat dingen bij te brengen, zoals hoe ze “mama” moesten zeggen. Austin eerste woordje was dan ook “mama”, maar ik zorgde er wel voor dat zijn tweede woordje “papa” was. Lilly’s eerste woordje was ook “mama”, wat Zoey natuurlijk geweldig vond.

Ik probeerde ook zo veel mogelijk tijd met Austin door te brengen. Ik probeerde hem mee op te voeden, maar omdat ik ook moest werken voedde Liza hem voor het grootste deel op. Wel was ik degene die hem elke avond naar bed bracht. Liza was degene die hem elke morgen uit zijn bed haalde, omdat ik elke morgen om zes uur op moest. De brandweerkazerne was namelijk aan de andere kant van Sunlit Tides wat betekende dat ik elke morgen één uur moest rijden.

Ook bracht ik veel tijd door met Zoey. Ik wist dat het haar wens was om chirurg te worden, maar dat ze nooit die opleiding heeft kunnen afmaken. Daarom stelde ik haar voor om aan die opleiding te beginnen, en dat ik dan wel wat minder zou gaan werken om te helpen met de kinderen.
Natuurlijk stemde ze daarmee in, en de volgende dag schreef ze zich al voor de opleiding in. Het duurde een tijdje voordat ze kon starten maar toen ze eenmaal gestart was, ging het geweldig met haar studie, die ze voor een groot deel thuis kon volgen.

Liza vergat ik natuurlijk ook niet. Ons tweede kindje zou alweer bijna geboren worden en we wisten onderhand dat het weer een jongetje zou worden. Ik vond het leuk, een gezin vol jongens maar Liza had ook graag een meisje gehad om meisjesdingen mee te doen.
Zelf dacht ik dat dit ons laatste kindje zou worden, want wij werden tenslotte ook al weer ouder. Liza en ik hadden er nog niet veel over gepraat, maar ze liet af en toe wel merken dat zij ook dacht dat dit ons laatste kindje zou worden.

Op sommige avonden paste Zoey op beide peuters zodat Liza en ik wat meer tijd voor elkaar hadden. Die avonden gingen we uit eten, naar de bioscoop of theater, keken we naar de sterren of gingen we gewoon wat rondhangen op het strand. We genoten nog volop van de tijd dat Liza zwanger was, want we wisten dat het een stuk drukker zou worden als ons baby’tje geboren zou worden. Gelukkig was onze relatie nog heel goed, en ik was er ook van overtuigd dat er niks meer tussen ons in zou komen na wat we samen al hadden meegemaakt.

Maar er komt natuurlijk een einde aan de zwangerschap en op een morgen toen ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan, braken Liza's vliezen. Liza had zich goed voorbereid op de bevalling en besloot niet naar het ziekenhuis te gaan, maar om dit keer thuis te bevallen.
Ik vond dit wat minder, omdat er natuurlijk van alles mis kan gaan tijdens een bevalling, maar ik vond tegelijkertijd dat het haar beslissing was.

Gelukkig ging er tijdens de bevalling niks mis, en konden we onze zoon naar een paar uren in onze armen sluiten.
We hadden natuurlijk al een naam voor hem bedacht, Aiden Reed.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Link voor de screens van Aidens kindertijd :)

Ik zal zo snel mogelijk de screens van Aidens kindertijd in mijn screentopic zetten. Daarna zet ik de foto's van Austin en Aiden als tiener met hun eigenschappen in dit topic. Daarna maak ik een poll zodat jullie kunnen stemmen wie de nieuwe stamhouder wordt :D
@ Imme. Nog bedankt :laugh

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 9 ~ 12-10-2012

Bedankt nog beide :D
Je kunt nog tot 18/10 stemmen :)
En op de eerste pagina bij de hoofdstukken-indeling heb ik ook nog een kopje "extra's" gemaakt. Hier kun je screens van de familie terugvinden (staat een link naar de juiste post in mijn screentopic). Ik heb hier de screens van Aiden, Austin en wat van de rest van de familie gepost.
Vandaag heb ik nog wat random screens van de familie geplaatst :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie