Ik zal geen geld cheats gebruiken maar misschien wel af en toe humeur cheats als ik bepaalde screens moet maken enzo. En natuurlijk moveobjects on/off als ik de poseplayer gebruik (die ik waarschijnlijk niet heel veel ga gebruiken voor dit dagboek).
Prolooog
Dit ben ik, Ethan Reed, de zoon van Savannah Reed, kleinzoon van Hailey Reed. Hailey, mijn oma begon een 5G challenge en mijn moeder Savannah nam hem over. Ze ontmoette Jayden, mijn vader en ze waren erg gelukkig samen. Maar toen moest hij weg voor een paar jaar omdat hij in het leger werkte. Wanneer hij verlof had was hij altijd met mijn moeder en volgens mijn oma was mijn moeder altijd depressief wanneer hij er niet was. Op een dag kwam hij plotseling terug, hij mocht ineens eerder met verlof. Mijn moeder was toen al een tijdje zwanger van mij en was dolgelukkig dat mijn vader voor haar stond. Maar dat geluk verdween snel, hij kwam haar vertellen dat hij het uit wilde maken, dat hij niet wilde dat zij op hem wachtte en in die tijd depressief was. Nog voordat ze kon zeggen dat ze zwanger was, was hij weg, weg uit haar leven.
Volgens oma leefde ze op toen ze mij kreeg, kreeg ze weer nieuwe energie. En op een dag toen wij samen in het park waren, ik was toen net drie jaar, stond mijn vader daar. Mijn moeder had hem altijd gemist, elke dag, elke seconde. Ze kon niet anders dan meteen opnieuw met hem beginnen, ze hield gewoon zo veel van hem. We verhuisden met zijn drieën naar een mooi groot wit huis en ze trouwden.
Mijn moeder was gelukkig, maar ik niet. Ik mocht mijn vader niet, hij was altijd gemeen tegen me en sloeg me. Als ik dat tegen haar vertelde zei ze altijd dat hij dat nooit zou doen, dat hij zo niet was en dat ik het verzon. Daarom ging ik op mijn zevende bij mijn oma wonen, mijn lieve oma die er altijd voor me was. Ik was gelukkig bij mijn oma, soms sprak ik mijn moeder nog maar dat contact verwaterde, ze nam het me namelijk altijd kwalijk dat ik zo over mijn vader dacht.
Op mijn zestiende kreeg mijn oma een hartaanval, en stierf. Ik wilde niet terug naar mijn vader en moeder dus ik ging bij mijn beste vriend wonen. En toen ik achttien werd, verliet ik Apaloosa Plains, mijn verleden. Ik ging reizen en was weer voor het eerst gelukkig. Uiteindelijk besloot ik dat ik ergens wilde gaan wonen en zo verhuisde ik naar Sunlit Tides, om voor mijn oma deze 5G challenge opnieuw te starten. Ik zou niet generatie 3 worden maar zou helemaal opnieuw beginnen, voor oma.
Nogal veel tekst
Laatst gewijzigd door Loungefan op wo 02 jul 2014, 22:10, 54 keer totaal gewijzigd.