Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 4 van 67

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl.5/9 okt. pag.6)

Aflevering 6 (met medewerking van colindavey)

Afbeelding
Na de spannende avond van gisteren met meneer zombie is Arlo naar bed gegaan en heeft heerlijk geslapen. Arlo is nu klaarwakker en springt meteen uit zijn bed. En hij rent naar Ethan.

Afbeelding
Ethan en Tania liggen nog lekker te slapen als Arlo naar hun bed rent.
"Ethan!..Ethan! Wat gaan we doen vandaag!" klapt hij enthousiast.

Afbeelding
Mwah…"Arlo…Ben je nu al wakker? Het is zondag snap je, dan slapen ik en Tania altijd uit. Maar ga maar vast naar beneden we gaan wafels maken."

Afbeelding
Ethan en Arlo zijn samen wafels aan het bereiden. Tania komt ondertussen ook beneden en loopt naar de wasmachine omdat die piept dat hij klaar is.
Arlo heeft zin om een streek uit te halen.

Afbeelding
"Beste lezers. Moeten jullie opletten, ik ga iets met de waterkraan doen." lacht Arlo.

Afbeelding
"Arlo wat doe je daar. Je bent geen boobytrap aan het plaatsen toch?"

Afbeelding
"Natuurlijk niet!" lacht Arlo. "Ik moet toch altijd netjes mijn handen wassen voordat we gaan eten"
"Dat duurt nog wel even. De wafels moeten nog even afbakken dus kleed je maar vast aan" zegt Ethan.

Afbeelding
Ethan, Tania en Arlo gaan ontbijten op het balkon. Ethan verteld dat hij na het ontbijt met Arlo naar Sugar Bijou gaat om auditie te doen.
"Yeah!" roept Arlo ineens. "Zullen we dan nu maar vast gaan" en hij staat op.
"Arlo zitten! Nu! en eet eerst je ontbijt op" commandeert Ethan.

Afbeelding
"Je lijkt pa wel, ik ben gewoon wat zenuwachtig voor vandaag" moppert Arlo.
"Heb je je Ritalin al genomen?" vraagt Tania. (is een medicijn bij ADHD)
Ethan is Arlo wat aan het plagen door langzaam te eten. Zodat hij dan langer moet blijven stil zitten.
"Ja! Je hebt het op. We gaan" roept Arlo

Afbeelding
Ethan en Arlo lopen richting het grote huis van Sugar Bijou.
"Zou ze mijn naam onthouden hebben." vraagt Arlo aan Ethan.
"Haha...Het zal me niet verbazen als ze je arko of appie noemt." lacht Ethan.
Ze zien Sugar al op de veranda staan.

Afbeelding
De broers lopen door het geopende hek naar Sugar. Het hek knalt met een luide klink achter hun weer dicht. "Het lijkt wel een gevangenis hier" zegt Arlo bang.
"Ha! Ik had jullie al verwacht en zo te zien heb je je vader ook weer meegenomen."
Arlo grinnikt.
"Denkt ze nou echt dat ik jou vader ben zegt Ethan beduusd. Dat mens is gestoord." moppert Ethan

Afbeelding
Ethan is lichtelijk geïrriteerd en legt uit dat hij Arlo’s broer is en niet zijn vader.
"Prima, volg je mij Aron! Ik zal je aan de andere bandleden voorstellen." en Sugar gaat de heren voor.
Ethan is helemaal van slag 'ik moet morgen snel naar die turkse kapper en voor een andere outfit. Zie ik er dan echt zo oud uit?' denkt Ethan.

Sugar Bijou stelt de andere boybandleden voor.
Afbeelding
"Dit is Jesse Dijkstra en hij komt helemaal uit Frozenland om hier door te breken als popster. Hij speelt op de syntheseizer en is 17 jaar. Nog vragen?" vraagt Sugar aan Arlo. Arlo schudt nee met zijn hoofd.

Afbeelding
"Voor wat mediterraanse invloed is hier Silvano Pedotti. Hij is jullie leadzanger. En is opgegroeid in Milaan maar woont sinds kort in Bridgeport. Met zijn 18 jaar is hij de oudste van jullie groep. Zijn Italiaanse accent moet menig meisjesharten breken" lacht Sugar met simoleontekens in haar ogen.

Afbeelding
"En tot slot is hier Douwe Blut. Hij woont in Pleasantview bij zijn moeder. Hij probeert wat bij te verdienen omdat zijn moeder altijd platzak is. Hij is net 16 jaar en doet de drum. Jullie zijn dus met z'n vieren" zegt Sugar.

Afbeelding
De vier jongens maken kennis met elkaar en kunnen het meteen goed met elkaar vinden. Ethan maakt zich wat zorgen om Arlo als 15 jarige tussen die jongens en uit dat aan Sugar.
"Rustig maar ik laat ze gewoon een CD inzingen voor kerst, want dat zorgt altijd voor veel inkomsten en dat kan ik nu wel gebruiken in deze lastige economische tijden. Kom op jongens we gaan een fotoshoot doen en daarna de studio in" roept Sugar.

Afbeelding
De vier jongens poseren voor de hoes van hun CD. "Goed zo! en nu naar de studio." drilt Sugar

Afbeelding
Giovanni, de vader van Silvano is ook aangekomen om zijn zoon aan te moedigen. Wendy Blut is er ook om haar zoon te zien drummen. Alleen de ouders van Jesse zijn er niet, die hebben het te druk op hun boerderij in Frozenland. Ethan is trots op Arlo.
"Hoe heet de groep nu eigenlijk?" vraagt Ethan.
"Ik heb besloten om ze Big Time Sims te noemen in plaats van First Direction." antwoord Sugar.

Afbeelding
"Goed gedaan jongens en nu is het tijd om de videoclip op te nemen. Want dat zorgt voor meer bekendheid in het buitenland en export naar het buitenland is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen"

De videoclip wordt opgenomen in het park Buena Vista Resort van Bridgeport
Afbeelding
"En? Wat vind je van je neefje?" vraagt Sugar.
"Hij is mijn ach...laat ook maar, onthou je toch niet" mompelt Ethan.
"Wat zei je?"
"Dat ze echt geweldig zijn zo bij elkaar" glimlacht Ethan.
"Als ik iets doe dan doe ik het ook goed" lacht Sugar.

Afbeelding
Big Time Sims doet flink hun best voor de camera. En Sugar geniet van haar boybandje.

Afbeelding
Arlo doet een geweldige gitaarsolo, maar hij ziet ineens een vreemd gedaante achter Ethan en Sugar verschijnen. Van schrik laat hij zijn gitaar vallen!

Afbeelding
"ETHAN! Achter je!" gilt hij.

Afbeelding
"Wat is er dan achter mij!! Ik zie niets." roept Ethan.
"Jawel. LISA! Ze staat achter je en is weer een vampier!"

Afbeelding
"Die zombie van gisteravond heeft je geen goed gedaan. Er is echt niets achter mij" kalmeerd Ethan.
"Nee, er is niets aan de hand. Alleen ik en je broertje staan hier. Hup! Raap je gitaar op en speel verder Anjo. Je ziet spoken!" brult Sugar.

Afbeelding
Big Time Sims pakt snel de draad weer op na Arlo’s onderbreking en speelt weer verder.
Het zit erop.
"Dit was echt te gek!" klapt Jesse.
Douwe bedankt de jongens dat hij met hun mocht spelen.
Silvano is benieuwd naar de CD en videoclip.
Arlo blijft wat verward staan. "Ik zag toch echt Lisa daarnet...toch?"

Afbeelding
"Jullie waren echt amazing awesome vandaag! Ondanks Arlo's paniekaanval wordt het een geweldige videoclip. De CD krijgen jullie weleens opgestuurd en de videoclip zien jullie wel op you-tube. Als het een succes wordt wil ik een tweede CD opnemen." lacht Sugar. "Bedankt guys!"

Afbeelding
"Ze sprak je naam eindelijk goed uit" lacht Ethan naar Arlo.
"Boeiuh. Ik zag echt Lisa!"
"Arlo je bent moe het was een lange dag vandaag. Lisa is gewoon thuis in Sunset Valley ze kan hier nooit zo snel zijn. Ik vraag pa en ma wel even of je nog een nachtje mag blijven. Zo kun je niet naar huis."
"Waarom geloof je me niet!"
"Kom op Arlo we gaan naar huis het wordt al donker. Tania heeft vast het eten klaarstaan."
Ethan en Arlo gaan naar huis.

Zo dat was weer een lekkere lange update.

Speciaal dank aan colindavey die met een verhaallijn bij mij aankwam rond vampier Lisa in dit dagboek en dat sprak me wel aan. Hoe dit afloopt zien jullie in de volgende update.

Laatst gewijzigd door Froos op zo 14 okt 2012, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie