Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 42 van 67

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl.43/21 juni~pag.41)

Bedankt allemaal voor de leuke lieve reacties :knuffel

Zoals jullie misschien is opgevallen update ik niet meer zo vaak. Dat heeft te maken dat ik op het moment wat Ethania moe ben :huh Na bijna een jaar intensief met de familie Bunch te hebben gespeeld vind ik het tijd ook voor wat anders, op dit moment ben ik ook bezig met mijn overige hobby's :D Ook doe ik mee aan cluedo van mikese in de 'ballenbak' en aan de uitdaging van de maand juli, zodat Ethania wat op de achtergrond staat bij mij :O

Ik wou dit gewoon even melden zodat jullie weten waarom ik niet meer zo vaak update. Ik heb zeker nog heel veel leuke ideeën met Ethania maar dat moet ik doen als ik weer wat meer tijd en zin heb, anders worden het van die afgerafelde updates en dat wil ik niet.

Begrijp me niet verkeerd! Dit is geen einde van dit dagboek. Want ik ben gewoon van ze gaan houden :wub Maar de updates zullen niet meer zo snel gaan ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl.43/21 juni~pag.41)

@Simsisleuklol: De screens upload ik via imageschack met een formaat van 800x600 pixels :D

Bedankt allemaal voor jullie geduld. We gaan weer verder.

Terugblik
Tania was bij haar zwangere zus in Bridgeport geweest. Tijdens haar terugreis naar huis strandde ze met de auto in Hidden Springs, omdat ze weeën kreeg. Ethan nam de hulpgeschreeuw-telefoontjes van Tania niet op, want hij was te druk met Parker in gesprek - nou ja gesprek? ;)

Een jongeman genaamd Daniël ziet de kreunende Tania in haar auto. Hij rijdt snel met haar naar het ziekenhuis van Hidden Springs. Ethan belt terug, maar Daniël neemt Tania's mobiel op. Hij legt het hele verhaal uit en Ethan neemt Ryan mee in de taxi en rijdt snel naar het ziekenhuis. Hij is nog op tijd voor de bevalling. Ethan en Tania worden ouders van een meisje. Ze noemen haar Eline.


Afbeelding

Ethan heeft de laatste dagen flink aan een babykamer voor Eline gewerkt. Hier de screens.
Afbeelding
Ethan brengt Eline naar bed

Afbeelding
Ethan en Tania zijn trots op hun nieuwe dochter en Ethan vooral op zijn gemaakte babykamer.

Afbeelding
Hebben ze het nou over een derde kindje?

Afbeelding
Tania kan het niet laten en gaat nog even wat spelen en knuffelen met Eline.

Kennen jullie haar nog? Ethan's jongere zus Darlene met haar verloofde Skip Javeed
Afbeelding
Maar kleine meisjes worden groot...

Afbeelding
...ze zijn samen onlangs opgegroeid tot jongvolwassen.
En zijn sinds kort ook gaan samenwonen in Sunset Valley

Afbeelding
Hier staan ze voor hun huisje.
Binnenkort wil Skip met Darlene naar Sunlit Tides om haar wat te vragen.

Terug in Starlight Shores bij Ethan en Tania
Afbeelding
Ethan heeft van Eline een filmpje gemaakt en simsappt die naar zijn familie.
Hij typt erbij 'Willen jullie Eline zien. Vanmiddag zijn we bij pa en ma in Sunset Valley'

Afbeelding
Speciaal voor zijn ouders doet hij er nog een gekke foto achteraan.
'Liefs, jullie knappe zoon Ethan' typt hij erbij met een knipoog emoticon erachter.
Daarna stappen ze in de auto en vertrekken naar Sunset Valley.

Bij Jack en Judy in Sunset Valley
Afbeelding
Judy is erg vermagerd en zwak geworden door haar ziekte. Ze hoort Jack ineens keihard lachen en neemt poolshoogte. "Jack! Wat is er zo lollig?" wil ze weten. "Moet je kijken" roept hij.

Afbeelding
Jack laat Judy het filmpje van Ethan zien.
"Ow Jack....wat een lief meisje" glimlacht Judy.
"Maar wat is hier nou zo lollig aan?" vraagt ze.
"Hihi...Moet je opletten" Het filmpje is afgelopen en dan komt de gekke foto van Ethan in beeld.
"Hahaha....Zo'n grappige foto van Ethan. Die humor heeft hij van zijn vader" en Jack komt niet meer bij van het lachen.
"Ik ga een leuke foto van mij terug simsappen" en Jack is druk bezig gekke bekken aan het trekken met zijn mobiel.

Afbeelding
"Jack, doe normaal. Ga het huis netjes maken ik heb zin om Eline vanmiddag te zien"
Judy slaapt overdag veel in de kamer. Ze wil graag wat op krachten komen als de familie vanmiddag weer compleet is.

Even later
Afbeelding
Arlo en Darlene komen ook aan met hun aanhang bij hun ouders, want ze willen Eline ook wel zien.
Tess vindt het allemaal wel gezellig en stapt vrolijk in het rond.

Afbeelding
Jack ontvangt zijn kinderen.
"Hoe gaat het met mamma?" vraagt Arlo aan zijn vader.
"Naar omstandigheden goed knul. Ze tut zich nu wat op in de badkamer"
"Darlene! Kom! We gaan de baby zien" roept Skip.
"Ethan en Tania zijn er nog niet" antwoord ze.

Afbeelding
Judy is zichzelf aan het opdirken. En bekijkt zichzelf in de spiegel.

Afbeelding
In een flits ziet ze zichzelf weer als die gezellige moeder die 4 kinderen aan het opvoeden was. Er rolt een traan over haar wang. Ze weet dat ze niet lang meer te leven heeft en is nu dus even emotioneel omdat ze zich bedenkt dat ze Eline nog mag zien. Ze geniet van alle kleine momenten.

Afbeelding
Ethan en Tania komen met hun kinderen aan in Sunset Valley. Ze parkeren hun auto en lopen snel naar het ouderlijk huis van Ethan.
"Wat is het hier koud" bibbert Tania.

Afbeelding
"Snel met Eline naar binnen. Straks wordt ze nog verkouden" roept Ethan.
Jack doet open.

Afbeelding
Judy komt de badkamer uit en is blij om haar kinderen te zien.
Alleen Lisa met VJ ontbreekt. Ze houdt niet van dat familiaire gedoe en vond dat filmpje van Eline wel genoeg.
"Waar is Eline" roept Judy enthousiast.

Afbeelding
"Wat een mooi meisje" zegt Judy met een traan. "Ze lijkt op je Taan" glimlacht ze naar Tania.
Eline begint te huilen. "Ze heeft honger" zegt Tania.
Arlo ziet zijn neefje Ryan zitten en pakt hem op.

Afbeelding
Arlo is helemaal gek van zijn neefje Ryan en valt hem met de klauw aan. Ryan schatert het uit van het lachen. Judy geeft Eline de fles "Eet maar lekker" knuffelt ze.
"Jammer dat Lisa en VJ met Gloria er niet bij zijn, dan was onze familie compleet geweest" verteld Ethan.
"Je kent Lisa" roept Darlene "Ze vindt dit soort familie bijeenkomsten maar stom en nutteloos"

Na een tijdje
Afbeelding
"Mam. Je bent moe zie ik. We gaan naar huis. Kun jij even lekker uitrusten"

Afbeelding
"Ik hou van je Ethan"
"Ik van jou mamma"

Afbeelding
Judy stapt tevreden in bed. Ze geniet nog even na van haar familie en de kleine Eline en valt daarna in slaap. Jack geeft haar een kus en gaat naar zijn eigen bed.

We gaan naar Bridgeport bij Sylvia en Parker
Afbeelding
"Yo sweety. What's up"
"De baby brubbelt...hahaha. Luister maar even"
Parker doet zijn pet af en legt zijn oor op Sylvia's buik.

Afbeelding
"Awesome"

Afbeelding
"Jouw buik is echt huge man. Een echte Langerak" lacht Parker.
"Of een Roodenburg" corrigeert Sylvia "Wanneer vraag je mij ten huwelijk?" vraagt Sylvia met een glimlach.

Afbeelding
"Vette sh*t! Natuurlijk wil ik met je trouwen.....of was dit geen aanzoek?" aarzelt Parker.
Sylvia kijkt met rollende ogen opzij
"Lieve Parker. Je snapt het niet. Dat was geen aanzoek maar een hint"
"Ow. Cool!"
"Beauty, wil je met me...." Parker kan zijn zin niet afmaken.

Tijdens Parker's aanzoek krijgt Sylvia weeën
Afbeelding
"Yo baby, relax! doe niet zo creepy. Dit is niet chill!"
"Parker dit zijn weeën ik ga bevallen. Breng me naar het ziekenhuis"

Parker en Sylvia gaan snel naar het ziekenhuis.

De bevalling gaat relaxed volgens Parker.

De baby wordt geboren.

Parker en Sylvia gaan weer naar huis.

Wat is het geworden?

Parker en Sylvia komen thuis
Afbeelding
Ze zijn ouders geworden van een jongetje. Ze noemen hem Ian

Einde aflevering 44

Laatst gewijzigd door Froos op wo 17 jul 2013, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie