Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

274 berichten • Pagina 4 van 14

Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Nieuw forumdeel voor actieve dagboeken

Uhm...wanneer komt je verhaal/dagboek hiervoor in aanmerking??
Ik weet ik update mijn verhaal niet zo vaak, maar dood is 'ie ook weer niet en slecht zou ik hem nou ook weer niet willen noemen...als ik het zelf mag zeggen ;) het maken van de screenshots neemt echter veel tijd in beslag.
Ik heb echter niet zoveel lezers...wel jammer :( , wat meer publiciteit zou ik niet erg vinden..
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Bij veel updates denk ik meestal :) Ik zie dat hij nu een maand niet is geüpdate...
Iedere dagboek maker weet dat screenshots maken veel tijd in beslag neemt, dus dat telt niet zo zeer mee:)
Ik zou zeggen; een paar updates meer, en wat maar op pagina 1 komen in plaats van 2 en dan kom je er heus wel tussen te staan:)
Spiderlady

Wat meer op pagina 1?...dat lukt alleen als mensen ook commentaar geven..ik ga niet iedere keer mezelf weer een "push" geven om op pag. 1 te geraken...en tevens..hoe kun je ooit op pag. 1 blijven staan met zoveel forum onderdelen waar mensen op reageren? binnen 10 min sta je op pag. 2, 3.

Ik heb het te druk om zo vaak te updaten als anderen...maar als ik update dan zijn het ook gelijk lange updates en eigenlijk is het helemaal geen dagboek, maar echt een verhaal^^.
Is er ook een "verhalen" deel?

Misschien kan ik beter vertrekken van Sims 3 nieuws en een eigen site aanmaken met dit verhaal :sleep ...er zijn denk ik net iets te veel (zinnige en helaas onzinnige)forum onderdelen om er boven uit te kunnen springen...Ik ben al een poosje niet echt blij met de gang van zaken.

met vr. gr,

Spiderlady
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Iedereen heeft het druk met school, iedereen is student of middelbare scholier hier. Je moet het ook alleen doen als je er zelf tijd voor hebt natuurlijk. Maar als je een maand niet update of iets, dan kan hij natuurlijk niet echt bij de uitgelichte dagboeken komen te staan, want die dagboeken staan er omdat ze zo vaak updaten en alles.
Als je een eigen site wilt maken kan dat ook, prima! Die mag je hier ook gewoon promoten, zelfs dan kan hij nog onder uitgelichte dagboeken komen.
Als je niet blij bent met de gang van zaken hier op SN dan is het verstandig om iemand een PM te sturen, Xelles of Hiki of een mod bijvoorbeeld.
Mikese

Hallooo, mag mijn dagboek, het zoetzure leven van de familie Rosenberg, weer terug naar de uitgelichte dagboeken? Ik heb een tijdje niet kunnen updaten dus ben (terecht) naar het andere forumdeel gezet, maar ik update nu 1 a 2 keer per week.
Afbeelding
Mich.....
Mest analist Mest analist

Ooooooh! Zoooo slim bedacht o.o

EDIT:
Nog een vraagje! Mijn dagboek nadert de 4e aflevering en daarna ook meteen de 5e (want ik had vorige week mn update niet gedaan, shame on me :$ ) Maar goed, ik las dus dat de eis is dat je dagboek minimaal 5 updates heeft gehad om verplaatst te worden. Stel je dagboek wordt verplaatst... Mijn signature heeft een link naar mn dagboek, zou ik die dan aan moeten passen?
''Faber est suae quisque fortunae''
Mich.....
Mest analist Mest analist

^ Met afzakken bedoel je midden in het verhaal stoppen neem ik aan? Dat sowieso niet! Iig, ik probeer wekelijks een update te doen. Ik zit in mn examenjaar dus heb het ook erg druk met school, als een wekelijkse update niet snel genoeg is maakt het mij in principe ook niet uit als mijn dagboek in het andere forumdeel staat hoor :P
''Faber est suae quisque fortunae''
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb een vraag:
Ik heb een dagboek, 10G. Visser. Die staat hier in uitgelicht. En nu heb ik op die site ook een ander dagboek. Moet ik dan een nieuw topic aan maken in het gewone dagboeken deel, of moet ik dat nieuwe dagboek en mijn 10G samen voegen als topic?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie