Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 8 van 11

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Pijnlijke Elegantie.

Goed up, ben benieuwd wat er tussen hen gaat gebeuren :D
en dat hoofdstukken plaatsen in de beginpost:
sla de link op van het hoofdstuk
druk op URL dan komt er dit te staan
tussen plaats je wat je wilt zetten, bijvoorbeeld hoofdstuk 1
na de eerste url ding zet je = en dan de link
dus bijvoorbeeld hoofdstuk 1
(achter = dan nog de link zetten)
VV dat is ze toch niet verplicht, ze update al supervaak en als ze een dag geen update doet dan is dat te begrijpen

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 03 mar 2012, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Awww! Wat een lieve reacties.

Sorry dat ik geen update gisteren heb gedaan, hij is wel al bijna af.
Alleen nog 3 plaatjes.

Ik heb natuurlijk mezelf voorgenomen iedere dag te updaten, maar het leven is deze week een beetje turbulent en moet heel veel dingen regelen deze week voor de terugkomst van mijn moeder. Vannacht heel slecht geslapen, dus daarom duurt het vandaag ook wat langer. Het spijt me echt heel erg en vind het dan ook zeer vervelend als ik jullie teleurstel als er geen update is. :(

Maar ik ga nu gelijk weer aan de slag en hoop het binnen een uur of twee online te hebben.
Afbeelding
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Hoofdstuk 2.

- Vernieuwing.

Afbeelding

Weken verstreken en Savier leefde nog steeds in mijn huis. Ik stoorde me niet aan hem en vermaakte mij weer optimaal met alles in de omgeving. Hij had beloofd niet meer 's nachts te spelen, nu ik wist dat het een piano was. Nog altijd bleef hij in het kleine kelderkamertje onder de grond. Ik probeerde hem vaak mee naar boven te krijgen, gewoon de wereld te laten zien, maar hij hield vol niet te willen. Naar mijn gevoel is hij gewoon nog steeds angstig, maar ik zou dat waarschijnlijk ook zijn. Zo nu en dan ging ik naar beneden om te luisteren naar zijn prachtige melodieén, al hield ik meer van modern. Savier had iets klassieks over zich, iets speciaals. Zijn ogen spreken boekdelen en toch is hij erg mysterieus in zijn doen en laten. Een man van weinig woorden, om het zo maar te zeggen.

Afbeelding

Terwijl Savier zich bezighield met zijn piano, had ik eindelijk een baan. Ik werk bij het theater, mede dankzij Savier. Hij stond erop dat ik iets met muziek zou doen, dus waarom ook niet? Savier hielp mij oefenen met de toonhoogtes van mijn stem en de gitaar onder de knie te krijgen. Ik waardeer het erg dat hij me zo wou helpen met mijn toekomst, maar ik werd die muffe kelder nu toch echt wel zat. Het was tijd voor vernieuwing.

Afbeelding

Ik had al weer aardig wat geld verdient en dacht er al een tijdje het te besteden aan een wat luxer onderkomen voor Savier. Dankzij hem kan ik tenminste mijn rekeningen betalen. Ik sta in mijn keuken eten klaar te maken, wetende dat ik vandaag mijn geld weer zou krijgen. In mijn hoofd ben ik al druk bezig met het plannen van Savier's nieuwe kamer, misschien zelfs wat nieuwe kleding voor hem? Ja, dat ga ik doen. Hem verrassen met een make-over dag voor hem en zijn leefruimte.

Afbeelding

Als ik klaar ben met ontbijten, haast ik mij in alle enthousiasme naar de kelder. Uiteraard ligt Savier nog steeds te slapen en ik ga zitten naast hem, op het randje van zijn bed. "Wakker worden!" zei ik blij. Hij draaide zich nog even om en opende zijn ogen, lichtelijk geïrriteerd om het feit dat ik hem zo vroeg wakker maakte. "We gaan alles is veranderen vandaag, Savier!" en ik gaf hem een klein duwtje tegen zijn schouder. Hij kreunde en trok zijn deken over zijn hoofd, maar gelijk erna trok ik het van het bed af. "Hup!" zeg ik streng, met mijn handen in me zij.

Afbeelding

Terwijl Savier geforceerd langzaam wakker werd, haalde ik me spiegel naar beneden en een aantal stylingsdozen dat ik voor mezelf altijd gebruikte. Telkens als ik weer beneden kwam met meer spullen, staarde hij me stilletjes aan en ik glimlachte iedere keer breed terug voor ik me weer naar boven haastte. Na veel sjouwen is dan eindelijk mijn 'stylings-station' klaar. Ik loop naar Savier toe en trek hem mee naar het plateautje die ik in elkaar had gezet. "Wat..?" sputterde hij verward. "Rustig nou maar! Je word een geheel nieuwe jij." en voordat hij überhaupt iets terug kon zeggen, ben ik al druk bezig met plukken aan hem.

Afbeelding

Savier wou telkens ertussen door komen, maar nadat ik hem een aantal keer de mond gesnoerd had, gaf hij het op. Een paar uur later was ik klaar met zijn make-over en bekeek hem heel voldaan. Savier wou zich heel snel omdraaien naar de spiegel toe. "Nee!" riep ik en hield hem nog net op tijd tegen. "Je mag jezelf nog niet zien. Het is tijd dat jij maar een keer naar boven gaat! Dan kan ik die kamer van je doen." maar toen zag ik de gevoelige snaar die ik bij hem raakte en wist eigenlijk vrijwel al meteen dat dat geen optie was. "Oké.. en wat dacht je ervan als ik een kamerscherm neerzet, zodat ik me gang kan gaan? Dan ga jij erachter!" Ik lach weer blij naar hem. "Prima." antwoordde hij kortaf.

Afbeelding

Dus, dat was dat. Ik regelde een kamerscherm en ik kon aan de slag. Ik kijk even rond in de kamer; ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Laat ik maar beginnen bij de muren en de grond. Ik was al gauw in de weer als een bezig bijtje en ik moest heel veel tillen. Om nou te zeggen dat het allemaal makkelijk was met een wenteltrap? Nee, dat zeker niet, maar Savier verdiende het. De hele dag ben ik bezig geweest, en ik haalde het kamerscherm weg, hopend op een leuke reactie. "Tadaa!" zei ik vrolijk en Savier draaide zich om. Hij keek verbijsterd zijn kamer rond; Ikzelf kon er nou niet uit opmaken of hij het nou mooi vond of niet, tot hij me me af kwam gelopen en me een kus gaf. Ik begon te blozen en wist niet zo goed wat ik moest zeggen. "Dank je, Prixa. Dank je."
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie