Helleeeeeeu! Is het mogelijk om mijn dagboek (Time of you life) tijdelijk weer terug te verplaatsen naar het forumdeel voor normale dagboeken? Ik zit midden in de examenperiode en heb nu geen tijd om te updaten! Na de examens ga ik er natuurlijk wel mee verder!
Mag mijn dagboek ook naar het uitgelichte deel? Want ik doe altijd 2 delen in 1 hoofdstuk dus ik zit op ongeveer 8 updates, en ik ben nu bezig met hoofdstuk 5.
Helleeeeu! Kan Time Of Your Life weer terug naar het deel met active dagboeken. Inmiddels heb ik update 7 gepost en mijn examens zijn voorbij, dus ik heb weer tijd om eraan te werken
Zou mijn verhaal 'Vanonder mijn wimpers' naar het actieve dagboeken-deel mogen? Elk hoofdstuk heeft vier delen en het eerste hoofdstuk is net afgelopen. Ik update hem vaak.
Zou Alan Stanley's fotodagboek ook in het actieve deel mogen? Dan wordt het misschien meer gelezen. Het is uiteraard geen echt verhaal, maar ik zal het vaak genoeg bijhouden.
Zou mijn verhaal ook in het actieve deel mogen? Ik heb net de 4e update geplaatst, is dat genoeg?
Ik update m regelmatig, alleen deze x duurde het wat langer ivm de toetsweek.