Bij deze wil ik vermelden dat Seth en Reina de uitnodiging hebben aangenomen ook al betekent dit dat ze even Aurora Skies moeten verlaten voor deze gelegenheid.
Seth begon natuurlijk meteen te mopperen maar Reina neemt de beslissingen in deze familie.
Dit wordt echt een drukke bruiloft. Had ik niet verwacht Maar het komt helemaal goed. Heb al een idee hoe ik alle inzendingen in beeld breng Maar het wordt dan wel een lange up ben ik bang
Yes! Seth en Reina bij de bruiloft. Leuk. Dank je big mama
@Deetui: tieners mogen ook
Belangrijk! Ik ben de kleding voorschriften vergeten: Leuke nette avondkleding/alledaags waar je sim je lekker in voelt
Aahh, heel leuk idee Froos! Ik weet niet of het mij op tijd lukt om iets in te sturen, maar ik ben erg benieuwd naar wie we allemaal te zien krigen straks.
@Loungefan: ik verwacht in het weekend van 8 en 9 maart zeker niet eerder.
En het hoeven niet beslist jullie dagboek sims te zijn. Mag ook een look-a-like simzelf of verzonnen sim zijn En alle inzendingen komen op het feest. Al zijn het er 50 Ik heb al een idee hoe ik dat oplos
Zo'n leuk idee Froos!
Big Mama en ik hebben natuurlijk het werk aan onze site even aan de kant gezet en zijn direct op de trein gestapt.
In de loop van de dag zullen we arriveren, want we willen deze bruiloft voor geen goud missen natuurlijk! Bedankt voor de uitnodiging.
Hé wat een leuk idee, ik vrees alleen dat het heel heel veel sims gaan worden.
Ik zal eens kijken of ik misschien nog snel een Sim kan maken of eentje vinden, alleen spijtig dat store-items niet mogen (ben niet gewend Sims zonder store haar ). Is het de bedoeling dat ik die sim dan op de uitwisseling zet?
@Ravia en Mier: Uitwisseling is ook goed. Als ik maar weet waar ik de sim moet downloaden
Ook kun je een .sim-file via mediafire of iets dergelijks naar mij toe sturen.
In alle gevallen moet ik weten waar hij/zij te downloaden is. Het liefst een link in een PM