Bedankt voor het lezen en reageren!

~
Hoofdstuk 8

Topher en ik kwamen net terug van de dokter. Hij vertelde ons gelukkig goed nieuws: ik was weer zwanger! Alleen raadde hij wel veel rust aan.
"Geweldig dat we nog een kindje krijgen," zei Topher glimlachend.
"Hopelijk twee," lachte ik en wreef over mijn buik.
"Misschien zijn het er wel drie," lachte Topher. Mijn ogen werden groot.
"Drie? Dat lijkt me echt heel druk." Toch leek het me niet erg om een drieling te krijgen. Drie lieve kindjes.. Wie wil dat nu niet?
"Over drukte gesproken, morgen is Jade jarig." Topher zuchtte. "Wat worden ze snel groot."
Ik knikte instemmend. "Te snel."
De volgende dag..

Stephan en Adora hadden zich speciaal gekleed voor Jade's verjaardag. Adora als een prinses en Stephan als prins. Stephan wilde eerst als dinosaurus verkleed zijn. maar Adora verplichte hem zo'n beetje om als prins te gaan omdat zij een prinses was. Dat paste goed bij elkaar, vond ze.

Topher stak de kaarsjes aan en we begonnen allemaal voor Jade te juichen. Blij klapte ze in haar handjes.

Ik leunde een beetje naar voren zodat ze beter bij de kaarsjes kon om ze uit te blazen. Met grote ogen van blijdschap keek ze naar de taart.
Samen met mijn hulp blies ze de kaarsjes uit. Ik gooide haar nog één keer in de lucht (nu kon het nog) en zette haar toen neer.

Niet veel later stond ze daar als kind. Ze groeide op met de eigenschap op familie gericht.
Een paar maanden later..
Mijn zwangerschap verliep prettig. Alhoewel ik mijn buik wel een beetje groot vond voor acht maanden, maar dat kon ook aan mij liggen.
Er was niet veel veranderd sinds Jade's verjaardag.

Het ging allemaal goed, totdat ik op een avond wakker werd met hevige buikkrampen. Weeën. Maar dat was veel te vroeg! Happend naar adem keek ik naar Topher. Ik had heel veel pijn.

Alleen had ik niet zoveel aan Topher. Hij was nog erger in paniek dan ik was.
"Maar dat is veel te vroeg! We moeten naar het ziekenhuis! Blijven ademen oké?!" Ik kijk hem boos aan, maar ik voelde de neiging om te persen al. De baby zou allang geboren zijn voordat we daar aankwamen.
"Dat heeft.. Geen.. Zin," zei ik tussen het puffen door.

Na nog heel even door puffen, kwam eindelijk mijn baby Quinten ter wereld.

En mijn baby Caleb..

En mijn baby Matt.
Een drieling dus.
---
Jep een drieling.

Het was de bedoeling dat het een tweeling zou worden. Ik dacht dat er maar 7 personen in één gezin konden, dus om er zeker van te zijn dat er een tweeling zou komen gaf ik beide ouders een vruchtbaarheidsbehandeling. Blijkbaar kunnen er acht personen in een gezin..
In de game zijn het net kinderen, maar toen ze peuters waren was het echt geen pretje om voor ze te zorgen. T_T
--
<- Hoofdstuk 7