Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 23 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd2!~ *Begin G5*

~~~~~~

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Zuchtend draaide ik een rondje voor de spiegel, de jurk was wel leuk... Maar niet spetterend... Ik begon diep nadenken met mijn haar te spelen terwijl ik nog steeds voor de spiegel stond. Morgen zou ik een tijdje naar Bridgepoort gaan, de grote stad.. Ik zou natuurlijk vroeg op moeten staan om de trein te halen.

Afbeelding

'Eey Roosje', klinkt een stem die me oplaat schrikken, 'hoi Lar- wat heb jij nu aan? Is er een feest vanavond?', de relatie tussen mij en Lara was wat achteruit gegaan, van toen ze wegliep. Nu is het eigenlijk wel over, maar onze vriendschap is niet meer wat het was, helaas.
'Nou, jij gaat naar Bridgepoort, en ik dacht, ik ga mee', Lara trok een onschuldig gezicht. 'En school?', vroeg ik zuchtend. Lara haalde haar schouders op en leek een ander onderwerp te bedenken. 'Trek je die soepjurk aan?', zei ze, ik knikte. 'Ja, maar het wordt wel koud..', mompelde ik.

Afbeelding

In minder dan een paar seconden toverde Lara een trui te voorschijn en trok die over mijn hoofd.
'Lara!', probeerde ik te roepen maar de trui hield me tegen.
Ik sloot mijn ogen en wachtte tot Lara klaar was- 'Tadaaa, een trui, nu kan je het niet koud krijgen', zei ze met een grote glimlach, 'be-bedankt', antwoordde ik twijfelend. 'Je mag mee', voegde ik eraan toe. 'Jaah', riep Lara.

Afbeelding

Zo gezegd zo gedaan, de volgende morgen stonden Lara en ik in de hal, klaar om te gaan. 'Heb je al je tassen Lara?', vroeg ik, ze knikte, 'hoe vaak ga jij eigenlijk naar de kapper?', zei ik wijzend naar haar haar, 'te vaak zeker', gokte ik, Lara knikte.

Afbeelding

Samen met Lara liep ik naar de auto en mikte de tassen in de achterbak, 'we hebben wel veel bij voor die paar dagen hé', bedacht ik me, Lara knikte, 'jup, maar het meeste is feest kleding, ik bedoel, we gaan naar een echte "uitgaans" stad, dan moeten wij toch ook een keer feesten, ik keek Lara bedenkelijk aan, 'misschien, misschien ook niet', zei ik.
Zachtjes zette ik de motor aan en reed weg van ons huis, 'tot volgende week', mompelde ik tegen ons huis. Lara zakte onderuit in de auto en gaapte nadrukkelijk. 'Doe je mond 'ns wijder open, ik zag bijna je tenen', mompelde ik sarcastisch. Lara rolde met haar ogen.
Aangekomen bij het trein station parkeerde ik de auto en liep met wat tassen in mijn handen naar een bankje, Lara plofte naast me en zette de tassen neer die zij droeg. 'Hoe laat komt de volgende trein?', vroeg ze terwijl ze rondkeek. 'Hoe laat is het nu?', vroeg ik. 'Uhh, ff kijken hoor, ff wachten', zei ze, ik kreeg de neiging om geïrriteerd te kreunen. 'Uhh, 4 voor 5', zei Lara, 'dus 4 minuten voor 5?', vroeg ik, Lara knikte. 'Dan komt de trein over 4 minuten', zei ik.

Afbeelding

Na 4 minuten wachten, of het was wat langer, kwam er een pikzwarte trein aanrijden, die puffend en kreunend tot stilstand kwam. 'Daar moeten we in', vroeg Lara verbaasd, ik knikte, even verbaasd als Lara. Beide pakten we onze tassen en liepen de trein in. 'Moeten we niet betalen?', vroeg Lara. 'Kweenie, volgens mij ik niet...', zei ik.

Afbeelding

Toen we instapte stapte er een wat oudere vrouw uit. Het was behoorlijk stil, bijna te stil, net zoals in een horror film.. 'Het is stil... Te stil', zei Lara op een serieuze toon, ik schoot in de lach.
'De trein van Riverview naar Bridgepoort gaat vertrekken, herhaling, de trein van Riverview naar Bridgepoort gaat vertrekken', klonk een soort van conducteur's stem. De deuren gingen dicht en langzaam kwam de trein in beweging, 'hoe lang gaat deze reis duren?', vroeg Lara. 'Te lang', antwoordde ik.

Afbeelding

Na 3,5 uur in de trein gezeten te hebben klonk eindelijk de stem die Lara en ik zo graag wilde horen. 'Volgende station, Bridgepoort Centraal, volgende station Bridgepoort Centraal', Lara en ik keken elkaar verwachtingsvol aan. 'Eindelijk!', riep ik uit, 'hopelijk is het warmer in Bridgepoort', zei ik en wreef nog even snel over mijn armen, Lara knikte. 'Ik ben zoo benieuwd!', riep ze. 'Ik ook!', de kriebels kwamen op in mijn buik, ik pakte Lara's hand en kneep erin, 'Bridgepoort Centraal, Bridgepoort Centraal', zei de stem. Lara en ik vlogen overeind, pakte onze tassen en liepen de trein uit, we keken onze ogen uit.
We waren in Bridgepoort.

~~~~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd3!~ *Update!*

Mensjes, ik heb besloten om de updates wat langer te maken. Máár, het zal dan wel wat langer duren voordat er een nieuwe update komt. Ik hoop dat jullie het er allemaal mee eens zijn. Ik zal natuurlijk nog steeds proberen om zoveel mogelijk te updaten, maar het zal niet meer zo snel achter elkaar zijn. :)
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd3!~ *Update!*

^
Nee, Zinooo :D

Ik hoop dat deze update lang genoeg is :3

~~~~~~

Hoofdstuk 4

Afbeelding

Vandaag was onze allerlaatste dag in Bridgepoort, en Lara en ik baalde ervan, Bridgepoort is echt een geweldige stad, ik heb veel Celebs onmoet, vond Lara helemaal geweldig, en ik ook trouwens. Ik zou misschien ooit nog in een film van Alan Stanley kunnen spelen, als ik ooit zou kunnen acteren, hihi. Voorlopig houd ik het maar op het schrijven van mijn boeken, dat is vele male makkelijker!

Afbeelding

Met een stomme glimlach keek ik Lara aan, 'hoe zie ik eruit..?', vroeg ik twijfelend. Lara keek me bedenkelijk aan, 'hmm, het haar zou eigenlijk anders moeten, over de jurk ben ik tevreden', mompelde ze terwijl ze me aan keek. Ik slikte, ik voelde me eigenlijk wel knap, maar ik wilde echt perfect zijn, vanavond was echt de allereerste keer dat ik uit zou gaan, het was wel met mijn zusje, maar dat boeit niet echt. Toch?

Afbeelding

'Nu zijn we klaar!', riep Lara opeens, ze had volgens mij 1 uur met haar handen in mijn haar gezeten, en ik werd het wel onderhand zat. Ik zuchtte, 'hoe zie ik eruit?', vroeg ik met een twijfelachtige glimlach. 'Fantastisch!', zei ze. Ik glimlachte opgelucht, 'klaar om te gaan?', vroeg ik aan Lara, ze knikte.

Afbeelding

'Helaas, de laatste keer in deze geweldige limo met chauffeur', zuchtte Lara en ze ging even liggen, 'ik ben er helemaal verzot op geraakt', zei ze erachteraan. 'Ik ook', zei ik droevig. 'Ik zie er niet dik uit in deze jurk hé?', voeg ik er bezorgd aan toe. Lara lachte, 'je wordt snel groot', zei ze met een knipoog, ik zette een grote glimlach op.

Afbeelding

De kroeg was.... Was... tja.. Wat zeg je daar tegen? Het was anders, het voelde ergens vreselijk maar ergens ook weer vertrouwd. Lara pakte me bij mijn arm en sleurde me mee naar de bar, we namen beide plaats op de barkrukken. 'Geef haar maar', Lara gebaarde naar mij. '"De Zoete Zooi" en doe mij maar "De Grote Fout"', zei Lara. Ik keek haar even verbaasd aan, hoe kon ze in godsnaam zo goed die drankjes weten? De man knikte en glimlachte, 'ken je hem?', fluisterde ik Lara toe, ze schudde haar hoofd, bezorgd keek ik naar Lara, hoorde het dat een tiener zo goed namen van alcoholistische drankjes wist?

Afbeelding

Afbeelding

Lara sloeg haar drankje letterlijk in 1 keer achterover, terwijl ik er maar aan nipte. 'Doe mij nog meer een keer "De Grote Fout"', beval Lara de barman. 'Lara!', siste ik. 'Houd het beperkt, begrepen?', Lara rolde met haar ogen. 'Ja mama', zei ze sarcastisch, ik beet op mijn lip terwijl ik toekeek hoe Lara haar tweede drankje soepeltjes naar binnen klokte.

Door Lara.

Afbeelding

Eindelijk, ein-de-lijk, Roos ging los, tjeezz wat duurde dat lang, de alcohol nam bezit van haar en vrolijk danste ze op de bar, maar ik ging beter los, mijn heupen bewogen soepel op de muziek en mijn hersens stonden op nul. Ik hoefde nergens aan te denken, want het was mijn leven, en dat van niemand anders.

Afbeelding

Ik ontmoete een nogal leuke jongen.. En ja, wat doe je als je een leuke jongen ziet en je hebt ongelofelijk veel alcohol in je bloed? Precies hetzelfde wat ik deed.
Je stelde je voor, ging met hem dansen, gaf hem complimentjes en nog meer van die shit. En dan.. Dan verleid je hem, je kust hem.

Afbeelding

Al wist ik niet zeker of dit er helemaal bij hoorde. Maar het was de alcohol, de alcohol zeg ik je. En, zijn ongelofelijke knappe gezicht gaf ik er ook de schuld van, en zijn lippen.. En...

Einde door Lara.

Afbeelding

Hoelang was Bridgepoort geleden? Niet zo lang, minimaal 1 maand. Tja.. De tijd gaat hard, veelste hard naar mijn doen. Bridgepoort was echt geweldig, we waren uit geweest, maar veel weet ik er niet meer van. Maargoed, ik neem aan dat het gezellig was, en daar gaat het toch om? 'He', zei Lara en ze plofte naast me neer, 'heyy', zei ik vrolijk, Lara was de laatste tijd nogal moe, en was nogal erg emotioneel, maar ik vergaf het haar, we keken naar droevige films, wie moet daar nu niet om huilen?
'Waarom zap je?', vroeg ik aan Lara, ze keek me aan, 'ik heb het niet op romantiek', zei ze en ze keek weer weg, verbaasd kijk ik naar haar gezicht, maar algauw glijden mijn ogen naar het televisiescherm. Lara had een horror film opgezet, een nogal enge..

Afbeelding

'Hier', zuchtte Lara en ze stopte de afstandbediening in mijn handen, 'wat ga je doen?', vraag ik verbaasd, Lara rekte zich uit, 'het is maandag, dus ik moet naar', Lara maakte een "bah" gebaar. 'School', kreunde ze, ik schoot in de lach, en Lara grinnikte. 'Nou, hup, het eerste uur valt niet uit, dus moet je vroeg op school zijn, anders mis je de bus, en ik ga je niet brengen', Lara knikte en glimlachte. Ze draaide zich om en liep in een kaarsrechte lijn naar de hal. Alleen wankelde ze opeens, ze struikelde nergens over. 'Oeps', mompelde ze. 'Gaat het?', vroeg ik bezorgd, 'ja, ik weet niet wat er gebeurde, en ik struikelde niet.. Ik..', Lara staarde bedenkelijk voor zich uit en haalde toen haar schouders op. 'Ik heb ook geen idee', zei ik nadenkend. 'Naja, tot zo! Ben trouwens om 1 uur uit, ha!', riep ze. Ik glimlachte, maar was wel bezorgd. Ging het wel goed met Lara?

~~~~~~

Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden en dat hij lang genoeg is :D
Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Voor Emma/Ixors

Rosalie is geupload naar De Officiële Sims 3 Site. Hier is de link. Mocht je haar niet kunnen downloaden o.i.d zou je me dan willen pm'en?

Ik heb net wat probleempjes gehad met het afsluiten van mijn game, dus ik hope dat alles goed is gegaan met opslaan.
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Had ik al gereageert?
Nee volgens mij,
maar, Super! :D

^^
Dat is een Privébericht sturen. (Private Message volgens mij) :P
Als je er een hebt staat er links bovenin 1 nieuw bericht, heb je er geen staat er 0 nieuwe berichten ;)
Je kunt zelf ook PMen. Zie PM knopje onder elk bericht. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie