Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 22 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 3 ~Hfd14~ *update*

~~~~~~

Stop! Heb je G1t/mG4 nog niet gelezen? Begin dan hier voor het eerste hoofdstuk van Generatie 1.

Generatie 5

Hoofdstuk 1

Afbeelding

'Tik Tik', zei het toetsenbord. Ik zuchtte en drukte op Enter. Stom boek, stom verhaal, stomme uitgever. Waarom is het nu zo moeilijk om een boek te schrijven? Ik was wel een eind, maar het was nog steeds niet af... Ik streek een pluk haar uit mijn gezicht en duwde die achter mijn oor. 'Carice keek verschrikt naar Mark, hij staarde koeltjes terug en stak een sigaret op, "wat... Wat ga je doen?", Carice's stem trilde van de angst. Mark grijnsde, "daar kom je nog wel achter", zei hij en hij liep naar Carice toe, met een angstaanjagende grote grijns op zijn gezicht', las ik voor.

Afbeelding

'Hoe gaat het verder?', klinkt een stem, geschrokken kijk ik op. Olivier komt binnen lopen en neemt plaats op een stoel die voor het bureau staat. 'Jaaaah', plaagde ik, Olivier grinnikte. 'Ik ga het zeker kopen', knikte hij. Ik kreunde, 'als het ooit af komt!', riep ik.
'Lukt je heus wel', Olivier gebaarde naar de boekenkast, 'de helft van die boeken is door jou geschreven', zei hij. Ik knikte en staarde peinzend naar de monitor. 'Wat kom je vragen?', vroeg ik en ik keek naar Olivier, hij keek me plots droevig aan. 'Ik...Ik ga samen wonen.. Met Ryan', zei hij en hij keek me bezorgd aan. Ryan was Olivier's vriendje, ik heb hem nog nooit ontmoet. 'Goh... Wat leuk', zei ik en ik zette een nep glimlach op. Ik wilde niet dat Olivier ging samen wonen, ik had hem nodig, ik kan al moeilijk alles bijhouden aan financiën en stuff. Olivier keek me opgelucht aan. 'Mooi zo', zei hij. 'Maar je hebt hem nog nooit ontmoet hé... Dan zal je hem morgen zien', besloot hij. Ik knikte.

Afbeelding

Ik schoof de bureaustoel naar achteren en liep naar Olivier toe, ik gaf hem een dikke knuffel. 'Ik ga je missen', fluisterde ik schoor. Olivier drukte een kus op mijn kruin, 'je hebt papa, mama en Lara nog. En mij, ik zal je nooit in de steek laten', zei Olivier oprecht. Ik keek hem aan en glimlachte door mijn tranen heen.

Afbeelding

Zachtjes trok ik een jurkje aan, vandaag zou ik Ryan ontmoette, ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet...
Ik liep zachtjes naar de trap en luisterde of ik geluiden hoorde vanuit de woonkamer. Niks.
Mijn blote voeten maakten plak geluidjes toen ik de trap afliep, stomme voeten, dacht ik boos.

Afbeelding

Wat slaapdronken liep ik door de woonkamer, 'hoi Lara, hoi Ryan, hoi Olivier', mompelde ik terwijl ik doorliep naar de keuken, ik hoorde hoe ze stopten met praatten, en toen drong het tot me door.
Ik stopte abrupt en draaide me op. 'Ryan!', riep ik uit. De jongen schoot in de lach, evenals Lara en Olivier.

Afbeelding

'Ik had me heel iemand anders voorgesteld', zei ik oprecht, Ryan grinnikte, 'wie niet?', zei hij en gebaarde met zijn hoofd naar Lara. 'Maargoed, aangenaam kennis te maken Rosalie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een groot fan van je bent, je boeken zijn fantastisch', zei hij. Ik bloosde, 'bedankt', zei ik. 'Moet ik wat eten voor jullie maken?', vroeg Olivier, 'ja graag', zei ik en ik keek vragend naar Ryan en Lara. Ze knikten. Olivier stond op en liep naar de keuken. Ik nam plaats naast Ryan, 'je vindt het niet erg, hoop ik', zei ik, Ryan schudde zijn hoofd. De bank was eigenlijk best wel klein... Of Ryan kroop zo tegen me aan..

~~~~~~

Ik hoop dat jullie deze update leuk vinden :)

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 05 sep 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd1!~ *Begin G5*

@Ixors
Ik neem aan dat je haar haar bedoelt op de eerste foto? (waar je kan zien wie stamhouder is van welke generatie)
Klik :)

Bedankt :knuffel
Tjaahhh, dat is natuurlijk het raadsel (A)

Ben je niet hoor :knuffel
Ik vind het juist leuk om zulk soort dingen te doen ;D
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 04 sep 2011, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd1!~ *Begin G5*

~~~~~~

Hoofdstuk 2

Afbeelding

Ik grinnikte zachtjes ik naar de tv keek. Ik keek van die 'funniest sim video's'. Super lachen natuurlijk. 'Eyyyy Roos, wat kijk je?', klonk Lara's vrolijke stem. '"Funniest sim vi-"', verder kwam ik niet. Ik keek naar Lara's haar, de punten waren roze geverfd. 'Lara wat heb je gedaan met je haar?!', riep ik geschrokken, Lara lachte en haalde haar hand door haar haar. 'Mooi hé? Ik heb de punten roze laten verven!', zei ze en ze lachte.

Afbeelding

'Lara! Ik weet dat pap en mam niet meer in dit huis wonen, maar daarom hoef je dát', ik wees naar haar haar. 'Nog niet te doen?', maakte ik boos mijn zin af, Lara haalde haar schouders op. 'Pfff', zei ze. 'Niks "pff", Lara, waarom doe je dat?', gromde ik boos.
'Het is in', zei ze en ze rolde met haar ogen. 'Maar het is zonde!', riep ik uit. 'Jeeetje, jij kan zeiken zeg', kreunde Lara. 'Je bent nog erger als pap en mam', zei ze erachteraan. Ik voelde hoe ik een kleur kreeg. 'Naar je kamer!'; schreeuwde ik woedend, Lara's mond viel open. 'Ik... Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden, jammer dat je zo ouderwets bent geworden', snauwde Lara en ze draaide zich om. Met een in de lucht geheven neus liep ze de kamer uit op haar hakken, ik zuchtte en liet mijn gezicht in mijn handen vallen, hoe zouden mijn kinderen zijn als ze tiener zouden zijn? Zouden ze dan ook zo zijn, zoals Lara? Ook zo rebels en opstandig? Ik rilde al bij de gedachte.

Afbeelding

Na 'funniest sim videos' stapte ik in de auto en reed naar de bibliotheek, ik moest gewoon even wat tijd hebben, voor mezelf. Ik snapte Lara's woedde, ik bedoel, als ik mijn haarpunten een kleurtje zou geven zou ik ook boos worden als iemand me daarop wijst, maar alsnog!
Geïrriteerd zette ik de auto stil voor de bibliotheek, met deze auto leek het maar 1 seconde te duren om van hot naar her te gaan. En dat schilde een hoop tijd.

Afbeelding

Toen ik de auto parkeerde en die bieb in liep, liep ik gelijk naar de computer toe. Ik startte hem om en opende siord. Mijn handen gleden over de toetsen, ik schreef een klein verhaaltje, over een tienermeisje dat bij haar zus woonde, en dat ze van haar niks mocht.

Afbeelding

Ik kon goed schrijven, daar was ik wel achter, maar... Maar zou dit zijn hoe Lara zich voelde? Schreef ik nu haar gevoelens op?

Zuchtend keek Annabel uit het raam, ze werd gek van haar zus. Toen zij nog tiener was maakten ze veel plezier, gingen naar kroegen, en dat sloeg allemaal om toen hun ouders omkwamen bij een vliegtuig ongeluk. Annabel wist nu niet of het gewoon zorgzaam gedrag was, of iets anders.
Zuchtend stond ze op en liep de trap af, zenuwachtig haalde ze haar hand door haar haar en slikte hoorbaar. Wat zou haar zus zeggen van haar haar? Nu ze het geverfd heeft..
'Sterre?', Annabel's stem klonk doods in de lege kamer, Sterre keek op en Annabel zag dat er iets omsloeg in haar ogen. 'Wat heb je met je haar gedaan?', schreeuwde ze woedend. 'Dus je vindt het niet mooi..?', Annebel's stem piepte een beetje, Sterre's ogen schoten vuur.
'Weg hier! Naar je kamer!', schreeuwde Sterre woedend. Annabel voelde iets prikken vanbinnen, en in haar ogen. Met een opgeven neus liep ze weg van haar zus, naar de deur.

Ik klemde mijn kiezen op elkaar. Zou Lara zich echt zo voelen?

Afbeelding

In een ongelofelijk snel tempo sloot in de computer af en holde naar buiten, naar mijn auto. Er stonden een paar mensen omheen, maar die weken al snel opzij toen ze mij zagen. Ik sprong in de auto en knalde de deur dicht. Ik startte de auto en liet de motor grommen, toen haalde de handrem eraf en scheurde naar huis.

Afbeelding

'Lara?', vroeg ik. Het was doodstil in huis. Ik slikte, 'Lara?', riep ik nogmaals. Nog geen antwoord. Ik pakte mijn mobiel en belde Lara, hij ging niet eens over.
'Lara!', mijn stem trilde verschrikkelijk, was Lara weggelopen?

~~~~~~

Ik zal zo de foto & banner neerzetten van G5 :D
Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd2!~ *Begin G5*

^
Hihi, ik zal binnenkort alle downloads e.d uitzoeken en dan zal ik haar te download zetten :D

Bedankt allemaal!
In de volgende update komt een jurkje voor dat door mij gemaakt is :3
Duss, Daar mogen jullie je mening wel over geven (A)
Afbeelding
Simmielove

Foto's staan online (eerste pagina)
Ik moet helaas wat foto's overnieuw maken en nog wat bouwen, want de sims viel gisteren uit. Ik hoop dat ik vanmiddag een eind kom!
Afbeelding
Simmielove

Hihi, bedankt beide! :knuffel
Ik denk dat morgen de volgende update komt, heb alle foto's enzo al genomen, alleen de tekst nog, maar dat ga ik dan morgen doen :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie