Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 21 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd13!~ *Poll online!*

Bedankt allemaal! :knuffel

@Anna
Vond ik ook, ik heb alleen nog geen PM's gehad, helaas ):

Ik zal wat verklappen, er komen zowiezo 2 dieren, ik twijfel nog of ik er 3 van maak. Jullie mogen bepalen ;aa

@Mis Darkie
Wie weet ja ;o
Ik ben zelf helemaal dol op paarden, mijn moeder is er bang voor, maar het word al wat minder :3

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 30 aug 2011, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

^
Het is echt een leuk ideetje :D
Ik weet nog niet heel zeker of ik haar te download zet, maar ik denk het wel ;)

Ik geef zelf toe, ik heb ook op Rosalie gestemd :$
Maargoed, het stemmen loopt nog, en binbenkort weer een update!
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Ik ben niet partijdig, maar Rosalie heeft zo'n leuk karakter c:
Maar Lara zal zowiezo niet uit beeld verdwijnen als Rosalie stamhoudster wordt en andersom :D
Afbeelding
Simmielove

Stemmen zijn gesloten
Rosalie wordt stamhouder van Generatie 5.
Bedankt allemaal voor het stemmen! :D
Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd13!~ *Poll gesloten!*

Omg, alweer 14 hoofdstukken ;o
Maja, dit is de laatste update van G4. Vooral omdat ik niks meer weet om over hen te verzinnen :sweatdrop
Anyway, updateee! Wel een kleine, maja.

~~~~~~

Hoofdstuk 14

Afbeelding

'Rosalie, Lara, komen!', riep ik en ik liet me zakken op het bureau, het was een soort traditie geworden, hier vertellen wie de volgende stamhouder word. En ditmaal een stamhoudster. Zenuwen gierden door mijn lijf als gekken toen Rosalie en Lara binnenkwamen. Ik slikte heldhaftig en keek hen aan. Megan legde haar hand op mijn schouder en gaf me een kneepje, 'je kan het wel schat', fluisterde ze in mijn oor. Ik schraapte mijn keel. 'Rosalie en Lara. Jullie hebben vast wel gehoord van onze familie, waarom we zo beroemd zijn enzovoort', zei ik. De meiden knikten, ik gebaarde naar Lara dat zei het moest vertellen. 'Nou, omdat onze familie minimaal 10 generaties moet bestaan, en jij was de stamhouder van generatie 4 pap. En 1 van ons word stamhouder van generatie5', zei Lara plechtig. Ik knikte, 'pap, je hebt dit ons al een keer verteld', zei Rosalie twijfelend, 'jou wel, Lara niet. Want zij was toen nog niet gebor-', Megan onderbrak me, 'jullie vader en ik heb jullie sinds jullie geboorte in de gaten gehouden, geprobeerd alles van jullie te weten te komen, om erachter te komen wie nu de beste stamhoudster zou worden voor generatie 5. Het was ongelofelijk moeilijk, want jullie beide zijn geschikt', hiermee sloot Megan haar zin af.

Afbeelding

Rosalie en Lara keken me vol spanning aan, alsof ze elk moment §100,000,000 konden winnen, als ze het antwoord op de vraag maar juist zouden hebben. 'En het is geworden...', ik slikte diep, 'Rosalie', voegde ik eraan toe. Rosalie begon te stralen, 'serieus? Wauw vet pa!', riep ze uit, 'uhh ik bedoel heel erg bedankt pap en mam', verbeterde zichzelf, Megan en ik schoten in de lach, 'gefeliciteerd lieverd', zei Megan.

Afbeelding

Ik liep naar haar toe en omhelsde haar, 'wat is het eerste dat je gaat doen?', vroeg ik vragend, 'nou, ervoor zorgen dat Lara bij me blijft wonen en een hond kopen', zei Rosalie stralend, 'mag...mag ik bij je blijven wonen Roos?', vroeg Lara ongelofelijk, Rosalie knikte. Lara sprong van haar stoel en knuffelde Rosalie, 'thanks zus!', riep ze.

~~~~~~

Dit is het einde van Generatie 4. Rosalie wordt stamhoudtster van Generatie 5. Bedankt voor het stemmen, en natuurlijk het lezen van 10G Jonshen

~~~~~~

^
Omg, dat klinkt net alsof ik stop met de 10G Jonshen, maar dat is natuurlijk niet zo! :knuffel

Het begin van G5 zal een combinatie zijn met het ingezonden stukje van Ixors/Emma en van mij. Bedankt voor het ingezonden stukje Emma!

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 05 sep 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd14!~ *Einde G4*

Ik hoop de volgende update voor zondag te kunnen plaatsen, of op zondag natuurlijk ;D (a.s zondag wel hé c:)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie