Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk cijfer geef jij dit dagboek? (wel reactie plaatsten bij het kiezen van bv. 1)

1
3
4%
2
1
1%
3
0
Geen stemmen
4
1
1%
5
0
Geen stemmen
6
0
Geen stemmen
7
2
3%
8
19
25%
9
26
34%
10
25
32%
Totaal aantal stemmen: 77

584 berichten • Pagina 12 van 30

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Accidentally Pregnant - *UPDATE HOOFDSTUK 2, DEEL 2*

Hoofdstuk 2 - deel 3

Het is vroeg in de ochtend, ik kijk uit het raam, mijn laatste minuten in Bridgeport zijn geteld. Ik denk terug aan de week, alles is snel gegaan, ik en Leo hebben alle meubels ingepakt en met de vrachttrein naar Pleasantview laten vervoeren, we hebben besloten niet naar Greater Los Aniegos te verhuizen, de stad zit vol misdaad, en bovendien is die stad ook veel te groot voor een normaal gezinsleven. Ik wordt uit mijn gedachten geschud als Leo in de deuropening staat en roept: "Lieverd, kom je? De trein vertrekt over een kwartier...".

Afbeelding

Ik loop door de lege kamer, er schieten veel herinneringen door mijn hoofd. Goede en slechte, ik ben hier misschien op brute en onacceptabele wijze zwanger geraakt, maar als ik hier niet heen was gekomen had ik Leo ook nooit gemoed. Leo slaat een arm om me heen als we samen de lift instappen. "Vanaf nu zal alles anders worden..." zegt hij, en geeft me een knipoog. Ik kijk hem aan. "Moet je geen jas aan lieverd?" zeg ik, hij draagt nu al twee dagen hetzelfde pak. "Nee, ik heb warm..." zegt hij afwezig.

Afbeelding

De taxi zet ons af voor het Birdgeport station, het is een klein oud station, en het huis dateert uit de 17de eeuw. Ik werp een blik op de grote trein die op het spoor staat, waar we zo meteen mee naar een andere stad gaan verhuizen. Ik stap uit en loop tikkend richting het gebouw, Leo volgt me als een baby zijn moeder. Ik schrik bij die gedachten, bij de gedachte dat ik zwanger ben. "Twee kaartjes naar Pleasantview alstublieft." zeg ik tegen de kassier. Ze geeft ons de kaartjes en het wisselgeld, en zegt dat we nog wel even op het bankje kunnen gaan zitten.

Afbeelding

Gehoorzaam ploffen we neer op het houten bankje. We hebben vandaag bijna niks gedaan, maar de zenuwen hebben ons gesloopt, we zijn allebei bekaf. "Nou lieverd, het moment is aangebroken.." zegt hij. Ik kijk hem aan. "Maar vind je dat erg dan?" vraag ik verbaasd. Een glimlach verschijnt op zijn prachtige en lieve gezicht als hij me gerust stelt. "Natuurlijk niet lieve schat, ik ben hartstikke blij dat we een normaal leven kunnen gaan leiden!". Ik zucht van opluchting, en geef hem vervolgens een zoen.

Afbeelding

De conducteur van de trein blaast op zijn gouden fluitje en gebaart dat iedereen moet instappen. Hoewel, iedereen, wij zijn de enige twee die op deze trein lopen te wachten. Leo staat op loopt richting de middelste wagon, en vlak voor het zwart ijzeren trap wacht hij even. Hij werpt een blik naar het stadscentrum, ik zie dat hij het best moeilijk heeft. Ik slik, en sla een arm om hem heen, we stappen samen de trein in.

Afbeelding

We zijn helemaal blut door het kopen van het huis in Pleasantview, we hebben zelfs nog ruzie om het huis gehad. Leo wou perse een huis met drie slaapkamers, en ik vond het niet nodig. Ik had geen kinderwens, en ik wil ook zeker geen kinderen, maar Leo bleef maar aandringen, voor het geval dat we toch nog kinderen zouden krijgen. Ik voel een schok, wat een teken is dat de trein gaat vertrekken. Langzaam komen de ijzeren wielen in beweging en sjokt de trein weg van het station. Daar gaan we, op naar Pleasantview, op naar een nieuw begin.

Afbeelding
Reactie's a.u.b (A)..! Sorry voor de iet wat saaie update, soms moeten die er nou eenmaal tussen zitten :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie