Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 16 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 19!

Afbeelding

De tijd is voorbij gevlogen en wat was het geweldig. Die avond pakte ik het familiealbum en begon te bladeren..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jay was altijd een heel lief mannetje, hij wilde altijd bij me zijn en avonturen beleven. Al snel ontdekte ik dat Jay erg muzikaal was. Zo kon hij heel snel op het ritme dansen, trommelde hij mee met liedjes en hij kreeg geen genoeg van zijn muziekspeeltjes.

Afbeelding

Hij was niet alleen erg goed met muziek maar ook heel erg creatief en kon erg mooi schilderen. Jammer genoeg gooide hij al zijn schilderijen altijd weg, ze waren net niet goed genoeg vond hij.

Afbeelding

Jay zag er tegenop om groot te worden, hij wilde niet ouder zijn en uit huis gaan. Hij vond verjaardagen ook vreselijk. Maar ik wist dat hij dromen had, hij wilde muzikant worden. Dat heeft hij één keer tegen me gezegd.

Afbeelding

Heel vaak zag ik hem heel laat nog gitaar spelen. Hij speelde met zijn hele ziel de mooiste liederen, hij merkte niet eens dat ik daar stond!

Afbeelding

Die avond lag ik op bed, Jay zat alweer in zijn laatste jaar van het middelbaar en zal binnenkort uit huis gaan om op de hoge school iets te studeren. Ik ben zo trots op hem.

Afbeelding

Die middag kwam Jay opgewonden thuis. 'Mam, morgen wil een docent bij ons langskomen. Gewoon een huisbezoekje, niks aan de hand. Maar hij heeft gewerkt op de universiteit waar ik volgend jaar heen wil, misschien kan hij een goed woordje voor me doen. Dus alsjeblieft mag het? En wel u best doen he, gewoon zijn zoals u normaal bent.'
Ik legde mijn hand op zijn schouder. 'Rustig aan lieverd. Natuurlijk mag die meneer morgen langskomen. Ik zal koekjes bakken en er op mijn best uitzien. We zullen een geweldige indruk maken.'


Volgende keer: een oude bekende..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie