Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Om automatische berichten te voorkomen, vereist dit forum dat je een bevestigingscode invult. De code is weergegeven in de afbeelding die je hieronder kan zien. Als je visueel gehandicapt bent en de code niet kan lezen, neem dan contact op met de beheerder.

Bevestigingscode

Voer de code exact in zoals deze weergegeven wordt. Alle letters zijn hoofdlettergevoelig.

Smilies

Bekijk meer smilies

  • BBCode staat AAN
  • [img] staat AAN
  • [flash] staat UIT
  • [url] staat AAN
  • Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten

Opties

Voorafgaande berichten: WIE kan mij helpen??? [ Weergave uitklappen ]

Re: WIE kan mij helpen???

Hoi Kurtd

Misschien kun je het probleem voorleggen aan EA games Benelux. Lijkt me de kortste klap.
Nederland 020 80 83 219 (lokaal tarief)
De helpdesk is geopend van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00
Hopelijk kunnen zij een antwoord geven :D

Re: WIE kan mij helpen???

Heb je toevallig gekeken naar de CD? Heeft die geen krasjes? Als die krasjes vertoond dan zal het betekenen dat de CD wel al eens is gebruikt en dat het hoesje in een nieuwe verpakking is gedaan. Waar heb je de SIMS 3 trouwens gekocht?

Groetjes en succes!

WIE kan mij helpen???

Hallo,

Ik ben op deze site terecht gekomen in de hoop dat iemand mij kan helpen. Als ouder van een 10 jarige dochter en toch wel een beetje "dummie" in de SIMS wereld hoop ik dat iemand me kan helpen.
Bij de installatie van SIMS3 op de PC blijkt dat de code die ik dien in te typen bij installatie "reeds in gebruik is". Dit is nochthans een nieuw gekocht spel in een winkel, zat nog in de verpakking.
Als ik het navraag in de winkel kunnen zij me niet helpen....en NU?? Ontgoochelde 10 jarige tot gevolg en ikzelf een 30€ armer aan een spel die niet werkt?? Wie kan mij helpen, tips geven hoe ik dit dien op te lossen?

Omhoog