simsfan1988 schreef:nee ik koop altijd simpoints via origin daar heb ik nooit fout meldingen
Dat was dus een gouden tip
, ik heb eindelijk simpoints kunnen kopen
[quote="simsfan1988"]nee ik koop altijd simpoints via origin daar heb ik nooit fout meldingen[/quote]
Dat was dus een gouden tip :thumbsup , ik heb eindelijk simpoints kunnen kopen :swing :swing
Dat is een goeie tip
, ik ga het daar eens proberen
(wist niet dat dat kon
)
Dat is een goeie tip :thumbup , ik ga het daar eens proberen ;) (wist niet dat dat kon :glare )
nee ik koop altijd simpoints via origin daar heb ik nooit fout meldingen
nee ik koop altijd simpoints via origin daar heb ik nooit fout meldingen
Ik hoop dat ik dit berichtje op de juiste plek plaats, zo niet verplaatst het dan aub naar de juiste
Al drie dagen lang probeer ik simpoints te kopen (bundel van €14,00) maar dat lukt maar niet.
Zodra ik op kopen klik, ben uiteraard ingelogd, kom ik weer terug op datzelfde scherm en krijg ik onderstaand mailtje:
Dit is een bevestiging om je te laten weten dat jouw creditcardinformatie in ons systeem is bijgewerkt. Je hoeft hier niet op te antwoorden.
Hebben jullie hier ook last van
Ik hoop dat ik dit berichtje op de juiste plek plaats, zo niet verplaatst het dan aub naar de juiste ;)
Al drie dagen lang probeer ik simpoints te kopen (bundel van €14,00) maar dat lukt maar niet.
Zodra ik op kopen klik, ben uiteraard ingelogd, kom ik weer terug op datzelfde scherm en krijg ik onderstaand mailtje:
[b][i]Dit is een bevestiging om je te laten weten dat jouw creditcardinformatie in ons systeem is bijgewerkt. Je hoeft hier niet op te antwoorden. [/i][/b]
Hebben jullie hier ook last van :?