Vandaag staat het icoontje er ineens weer bij
zal wel een bug ofzo zijn geweest van Origin.
Toch bedankt voor het antwoorden
Wat mij betreft kan hier een slotje op
Vandaag staat het icoontje er ineens weer bij :D
zal wel een bug ofzo zijn geweest van Origin.
Toch bedankt voor het antwoorden :laugh
Wat mij betreft kan hier een slotje op :slotje
Mmm... dat is vreemd.. Ik heb dat niet..
En als je origin nou opnieuw opstart?
Misschien kan je ergens nog Cookies verwijderen? (Als ze die uberhaupt hebben
) Dus dat weet ik echt niet zeker..
En neem anders hier even een kijkje:
https://help.ea.com/nl/origin
Anders zou ik de klantenservice even bellen..
Hopelijk lukt het..
Markos
Mmm... dat is vreemd.. Ik heb dat niet.. ;)
En als je origin nou opnieuw opstart?
Misschien kan je ergens nog Cookies verwijderen? (Als ze die uberhaupt hebben XD) Dus dat weet ik echt niet zeker.. :)
En neem anders hier even een kijkje: https://help.ea.com/nl/origin
Anders zou ik de klantenservice even bellen.. :D
Hopelijk lukt het..
Markos :knuffel
Hoi,
Ik heb Simcity 5 nu al een tijdje, maar nu opeens staat hij niet meer geregistreerd bij mijn spellen op Origin en kan ik dus ook niet spelen (terwijl ik me herinner dat hij er toch echt bij heeft gestaan
). Als ik probeer om opnieuw te registreren staat er dat mijn productcode in gebruik is. Ik heb mijn spel gekocht online via dixons.nl
Is dit een tijdelijke storing? Doet mijn spel het weer over een paar dagen? Wat moet ik nu doen?
Ik hoop dat jullie een antwoord weten.
Hoi,
Ik heb Simcity 5 nu al een tijdje, maar nu opeens staat hij niet meer geregistreerd bij mijn spellen op Origin en kan ik dus ook niet spelen (terwijl ik me herinner dat hij er toch echt bij heeft gestaan :P ). Als ik probeer om opnieuw te registreren staat er dat mijn productcode in gebruik is. Ik heb mijn spel gekocht online via dixons.nl
Is dit een tijdelijke storing? Doet mijn spel het weer over een paar dagen? Wat moet ik nu doen? :?
Ik hoop dat jullie een antwoord weten. :)