Oké, mijn vermoeden klopt helaas

.
Kortweg gezegd is er dit aan de hand: doordat er met Beestenbende (BB) andere interacties tussen objecten en Sims c.q. objecten en dieren moesten komen, heeft EA iets gewijzigd in de RIG-codes (moeilijk woord, maar onthoud maar gewoon) Die RIG-codes 'regelen' dus de interacties.
Het betekent kortweg dat ALLES wat niet van EA komt RIG-codes gebruikt die niet meer werken in een gepatched spel.
Alleen CAS-parts zijn uitgesloten, die gebruiken geen RIG-codes. (kleding, make-up, haren etc)
Wat kun je doen:
1
Alle 3rd party objecten (niet EA of Store objecten) verwijderen. Is niet zo leuk spelen, maar een oplossing die je het minste tijd kost.
Je ziet nu al dat custom content makers hun downloads aangepast hebben of in ieder geval bezig zijn en deze weer opnieuw ter download aanbieden. Jij kunt dan die dingen opnieuw downloaden en in je spel zetten.
2
Er zijn 2 tooltjes gemaakt die (het grootste deel) van de vóór patch 1.26 gemaakte objecten kunnen repareren. Een tooltje is van GrantHess en de andere van TSR. Beide tooltjes kunnen grote aantallen repareren. Grants tool is voor package files, TSR is voor Sims3Packs. Voor meer uitleg verwijs ik naar mijn blog, anders kan ik dat voor de zoveelste keer gaan uitleggen, links opzoeken etc. Ik ben er al wel mee begonnen, de links staan er, maar een echte tutorial heb ik nog niet geschreven

. (Nog ff geduld aub, ik kan ook niet heksen.
Zelf baal ik hier ook verschrikkelijk van

, je moet hoe dan ook aan de bak
tenzij je niet gepatched hebt, geen BB wil aanschaffen en nooit meer iets van objecten zult gaan downloaden. (en hoe waarschijnlijk is dat?)
De aangepaste objecten zijn nl. niet backwards compatible.
Oké, mijn vermoeden klopt helaas :( .
Kortweg gezegd is er dit aan de hand: doordat er met Beestenbende (BB) andere interacties tussen objecten en Sims c.q. objecten en dieren moesten komen, heeft EA iets gewijzigd in de RIG-codes (moeilijk woord, maar onthoud maar gewoon) Die RIG-codes 'regelen' dus de interacties.
Het betekent kortweg dat ALLES wat niet van EA komt RIG-codes gebruikt die niet meer werken in een gepatched spel. [b]Alleen CAS-parts zijn uitgesloten, die gebruiken geen RIG-codes.[/b] (kleding, make-up, haren etc)
[color=#BF0000][size=150]Wat kun je doen:[/size][/color]
[size=150]1[/size]
Alle 3rd party objecten (niet EA of Store objecten) verwijderen. Is niet zo leuk spelen, maar een oplossing die je het minste tijd kost.
Je ziet nu al dat custom content makers hun downloads aangepast hebben of in ieder geval bezig zijn en deze weer opnieuw ter download aanbieden. Jij kunt dan die dingen opnieuw downloaden en in je spel zetten.
[size=150]2[/size]
Er zijn 2 tooltjes gemaakt die (het grootste deel) van de vóór patch 1.26 gemaakte objecten kunnen repareren. Een tooltje is van GrantHess en de andere van TSR. Beide tooltjes kunnen grote aantallen repareren. Grants tool is voor package files, TSR is voor Sims3Packs. Voor meer uitleg verwijs ik naar mijn blog, anders kan ik dat voor de zoveelste keer gaan uitleggen, links opzoeken etc. Ik ben er al wel mee begonnen, de links staan er, maar een echte tutorial heb ik nog niet geschreven :$. (Nog ff geduld aub, ik kan ook niet heksen. 8-)
Zelf baal ik hier ook verschrikkelijk van :thumbdn, je moet hoe dan ook aan de bak [b]tenzij[/b] je niet gepatched hebt, geen BB wil aanschaffen en nooit meer iets van objecten zult gaan downloaden. (en hoe waarschijnlijk is dat?)
[b]De aangepaste objecten zijn nl. niet backwards compatible.[/b]