Het is momenteel do 10 okt 2024, 06:11
Alle tijden zijn UTC+02:00
SITE NIEUWS EN MEDEDELINGEN
SITE NIEUWS EN MEDEDELINGEN | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
Mededelingen, vacatures, nieuwtjes en wedstrijdenAls het team van Sims Nieuws iets te melden heeft vind je het hier |
101 | 5573 | Re: Vragen aan de moderators |
Errors - bugs - fouten op Sims NieuwsSmeltende nieuws berichten - ontploffende topics: fouten op onze site kun je hier melden. |
112 | 779 | Vraag: Nieuwsbrief |
EA PersberichtenAlle persberichten op een rijtje van De Sims, Simcity en ga zo maar door! Alles overzichtelijk terug te vinden |
13 | 13 | Persbericht De Sims 4 'CREËER… |
DE SIMS 4
DE SIMS 4 | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
De Sims 4 AlgemeenEen vraag over De Sims 4? Hier kun je 'm stellen! |
85 | 2002 | Re: Stel hier je vragen over … |
De Sims 4 Aan het WerkGa aan de slag als dappere dokter, onverschrokken detective of gestoorde wetenschapper in De Sims 4 Aan het Werk! |
6 | 146 | Re: overzicht ziektes |
De Sims 4 Beleef het SamenVerken een nieuwe wereld, kom bij elkaar om spannende activiteiten te ondernemen en sluit je aan bij nieuwe clubs! |
6 | 37 | Re: Het grote 'Ja ik heb De S… |
De Sims 4 Game packsIn dit forum kun je al je vragen en opmerkingen over de Game packs van De Sims 4! |
8 | 29 | Re: Hoe laat verschijnt een g… |
De Sims 4 Accessoires pakkettenIn dit forum kun je al je vragen en opmerkingen over de accessoires pakketten van De Sims 4! |
7 | 49 | Re: Wat vind jij van De Sims … |
DE SIMS 3
DE SIMS 3 | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
De Sims 3 AlgemeenNiemand weet alles, samen weten we veel. |
98 | 2446 | Re: Oo ja! en kindje proberen… |
De Sims 3 UitbreidingspakettenIn dit forum kun je al je vragen en opmerkingen over De Sims 3 Uitbreidingen. |
300 | 12060 | Re: De Sims 3 Wereldavonturen… |
De Sims 3 AccessoirespakkettenIn dit forum kun je al je vragen en opmerkingen over De Sims 3 Accessoirespakketten |
151 | 4689 | Re: Het grote "Ja ik heb hem … |
De Sims 3: Officiële buurtenAlles over de officiële buurten van De Sims 3 |
59 | 806 | Re: sims 3 wereldbundel probl… |
De Sims 3 Creëer een WereldDe laatste informatie over deze tool om in Sims 3 je eigen buurten te maken. |
258 | 4260 | Re: Wadzand en Maasduinen |
DE SIMS 3 en 4: TECHNISCH EN GIDSEN
DE SIMS 3 en 4: TECHNISCH EN GIDSEN | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
De Sims 3 en 4: help mijn downloads / hacks / mods werken niet!Doen je downloads het niet? Stel hier je vragen en bekijk onze tips & tricks |
204 | 1382 | Re: Laptopkeuze |
De Sims 3 en 4: SN Gidsen, cheats, tips & tricksNaast onze S3N gidsen vind je hier handige tips |
119 | 1098 | Re: Wat mis jij nog aan tutor… |
De Sims 3 en 4: technische vragen & patchesDoet jouw Sims 3 spel dingen die niet horen? Of zoek je patches voor het spel? |
965 | 6210 | Sinds update heb geen opties … |
DE SIMS 3 en 4: SN WEEKLY FINDS EN SN THEMA FINDS
DE SIMS 3 en 4: SN WEEKLY FINDS EN SN THEMA FINDS | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
SN's Download hoekjeSpeciaal voor SimsNieuws maakt Rudy een aantal mooie downloads. |
26 | 95 | SN Downloads: Sky |
SN Finds: De Sims 3Op zoek naar mooie downloads voor De Sims 3?! Onze SN Finds zullen je zeker niet teleurstellen! |
569 | 4827 | SN Finds voor De Sims 3 - zat… |
SN Finds: De Sims 4Op zoek naar mooie downloads voor De Sims 4?! Onze SN Finds zullen je zeker niet teleurstellen! |
96 | 145 | SN Finds voor De Sims 4 - zon… |
Sims 3: downloads & hacks en De Sims 3 Store spullenWeet jij nog mooie downloads of goede hacks? Of zoek je juist iets? |
143 | 3068 | Re: Download Aanvraag Topic |
DE SIMS 3 en 4: DAGBOEKEN EN UITDAGINGEN
DE SIMS 3 en 4: DAGBOEKEN EN UITDAGINGEN | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
Uitgelicht: Mijn Sims 3 dagboekenHier vind je de dagboeken die regelmatig geupdate en bijgehouden worden. |
44 | 2888 | Re: 5G: de Verhoeventjes[G 1.… |
Uitgelicht: Mijn Sims 4 dagboekenHier vind je de dagboeken die regelmatig geüpdate en bijgehouden worden. |
5 | 363 | Re: The Arrivals (afl.16 ~ 17… |
Mijn Sims 3 dagboekenDagboeken maken is een van de leukste aspecten van De Sims spelen, toch? |
854 | 38924 | Re: De 100 Baby's van Sofie B… |
Mijn De Sims 4 dagboekenDagboeken maken is een van de leukste aspecten van De Sims spelen, toch? |
20 | 271 | Re: 10G. Gouden bergen of don… |
De Sims 3 dagboeken die klaar zijnHier vind je de dagboeken die afgerond zijn |
70 | 13370 | Re: SimsMeid screensdagboek {… |
De Sims 4 dagboeken die klaar zijnHier vind je de dagboeken die gemaakt zijn met De Sims 4 die klaar zijn |
1 | 53 | Re: Dagboek-Olivia Marathon[s… |
Sims 3: Uitdagingen / ChallengesWe weten zeker dat jij een leuke uitdaging weet waar iedereen aan mee móet doen! |
561 | 24529 | Re: SN - Caption Contest #47 |
De Sims 4: Uitdagingen en ChallengesWe weten zeker dat jij een leuke uitdaging weet waar iedereen aan mee móet doen! |
5 | 58 | Bouw wedstrijd augustus |
SN MarathonHier zullen alle topics verschijnen voor de SimsNieuws marathon. Wil je meedoen? Vergeet je niet op te geven! |
5 | 306 | Re: Chat topic SN Marathon |
DE SIMS 3 en 4: JOUW CREATIES
DE SIMS 3 en 4: JOUW CREATIES | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
Sims 3 en uitbreidingen: mijn screens & video'sJe mooie, spannende, gekke of ontroerende screens & video's kun je hier kwijt. |
290 | 34815 | Re: Shaan's Screens [9-3-15] |
De Sims 4: Mijn screens en video's!Je mooie, spannende, gekke of ontroerende screens & video's kun je hier kwijt. |
11 | 236 | Re: Frozen Corner (Huis: zond… |
Sims 3 en uitbreidingen: 365 projectenIn dit forum deel vind je alle 365 screens projecten op een rijtje. |
76 | 33646 | Re: 365 dagen van Charlotte; … |
De Sims 4: 365 projecten!Houd jij het vol, een jaar lang elke dag een screenshot van De Sims 4? |
6 | 2819 | Re: Rudy's 365 Project |
Sims 3 en uitbreidingen: mijn mooiste creatiesJe zelfgemaakte huizen, Sims, patterns en andere spullen kun je hier laten zien. |
284 | 12175 | Re: wereld in opbouw... momen… |
Sims 3: werkplaats voor Custom Content makersTools, tutorials, vragen, tips & tricks voor iedereen die CC maakt of wil gaan maken. |
64 | 729 | Re: Boats, boats boats.. Bote… |
De Sims 4: Jouw creatiesBen jij een Custom Content maker, bouw jij huizen of schaap jij de mooiste Sim? Deel deze dan hier! |
6 | 84 | Re: 3Dave design // Marvelous… |
OVERIGE DE SIMS GAMES
OVERIGE DE SIMS GAMES | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
De Sims 1 en 2: AlgemeenHier kun je alles kwijt over De Sims 1 en De Sims 2. Vragen, screenshots en uitdagingen. |
90 | 707 | Re: regency Kapsel |
Mijn Sims 2 dagboekenDagboeken maken is een van de leukste aspecten van De Sims spelen, toch? |
24 | 2197 | Re: Toekomstzicht in Droomzic… |
De Sims FreeplayHet gratis Sims-spel voor de iOS (iPhone, iPad en iPod Touch) |
35 | 122 | Re: Cloud |
SimCityBen jij klaar om de wereld te veranderen? |
76 | 649 | Re: Zoek jij nog vrienden voo… |
Sims Middeleeuwen: algemeenHier kun je je algemene vragen kwijt en vind je veel prerelease informatie. |
282 | 2166 | Re: Zwarte vlekken |
De Sims 3 op consoles en handheldsWii, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS. |
86 | 464 | Re: Hoe moet je cheats gebrui… |
HET GRAND CAFE: OFFTOPIC
HET GRAND CAFE: OFFTOPIC | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
BabbelhoekPak een tuinstoel, steek een marshmallow in het kampvuur en babbel er maar op los. |
1232 | 85334 | Re: Dankjulliewel |
BallenbakDoe je schoenen uit, spring in de ballenbak en doe mee met onze forum spelletjes. |
17 | 30862 | Re: Het associatie spel |
Stel jezelf even voorWie ben je? Wat doe je? Hoe oud ben je? Wat is je pincode? We willen álles van je weten! |
516 | 7880 | Re: Spelregels voor Stel jeze… |
Jouw sitesHeb je zelf een (sim) fansite of wil je je Hyves of Facebook promoten? Gooi het in de groep. |
216 | 3233 | Re: Sorayavindt! |
Gamers keetEr schijnen nog meer games te zijn dan alleen De Sims: welke speel jij nog meer? |
107 | 2271 | Re: Uncharted 4 |
Archief
Archief | Onderwerpen | Berichten | Laatste bericht |
---|---|---|---|
ArchiefAlle berichten die anders verwijderd zouden worden, zijn naar dit forumdeel verplaatst. |
126 | 56769 | Re: Dennisg huis Creaties |