Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Wie is Tijgertj eigenlijk?

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van dit forum en ik vond het toch eens tijd worden om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Mandy en ben 23 jaar.
Ik werk bij een supermarkt als Kassiére(De supermarkt zal je alleen in Limburg, stukje Brabant en klein beetje Gelderland vinden.)
Mijn hobby's zijn oa sims3 spelen, lezen, schrijven, dieren verzorgen, shoppen en met mijn vriend leuke dingen doen.
Ik woon in het Limburgse dorpje Stein, waar men nog steeds niet over uit is of het nu in Zuid-Limburg ligt of in Midden-Limburg. Het is er heel gezellig, maar ik ben soms toch liever in Heel(bij Roermond in de buurt) bij mijn vriend. Gewoon even lekker tot rust komen en niet aan een vervelend verleden denken.

Ook hebben mijn mams en ik een lief hondje, Mupke genaamd ze is inmiddels 6 jaar oud en moet het nu al een jaartje zonder onze geliefde golden retriever Sandy doen.

Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, maar ik denk dat ik nu voorlopig wel even genoeg over mezelf gebabbeld heb.

Groetjes, Mandy
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Wie is Tijgertj eigenlijk?

Marit. schreef:Welcome :)

Btw... Je woont dichtbij, ik woon in Roermond :P
Oh wat toevallig, ik moet morgen op het station in Roermond de bus naar Heel pakken... Ik kom wel eens met regelmaat in de buurt van Roermond dus. Wel leuk dat er limbo's aanwezig zijn :D Voel ik me tenminste niet meer zo alleen haha.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie