Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

180 berichten • Pagina 9 van 9

Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Sims Nieuws Meeting - STEM OP PAGINA 15! (datum)

Oh btw: ik kan de 28e niet, 30e niet. Ik denk dat 24 of 25 december het beste is, dat zijn een zaterdag en een zondag.

kunnen we daar niet voorlopig van uit gaan dan? dat is wel zo snel mogelijk iig
--

OJA xD
sorry vergeet wat ik zei xD
en die dinsdag erna dan? ;o

3 januari kan wel denk ik ;o

Laatst gewijzigd door Jozz op wo 07 dec 2011, 21:53, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Sims Nieuws Meeting - STEM OP PAGINA 15! (datum)

Zoals het er nu naar uitziet gaan we op dinsdag 3 januari 2012 bowlen in Nieuwegein, waarna we nog wat gaan eten/drinken in een pizzaria of fastfood restaurant.

Stuur mij een PM als je mee wilt gaan met daarin de volgende gegevens:

- mobiele telefoonnummer (enkel voor noodgevallen).
- het aantal personen met wie je komt.
- e.v.t. een suggestie waar we kunnen eten (het liefst in de buurt)


Als je dus een PM stuurt ga ik ervanuit dat je mee kunt en mee wilt. Geen PM's met de mededeling dat je niet kunt komen alsjeblieft, daar heb ik niet zo veel aan. ;)
De kosten die je maakt moet je zelf betalen. Dat betekent dus dat je je eigen eten en drinken betaalt en jouw deel van het bowlen betaalt (dat zal zo rond de 3 euro zijn, exacte prijs zal nog met de bowlingbaan overlegd worden)

Je kunt een PM sturen t/m zaterdag 24 december 15.00 uur. Hierna ga ik contact opnemen met de bowlingbaan en de eetgelegenheden voor de mogelijkheden. Dit doe ik dan pas omdat ik dan pas weet met hoeveel we komen.
adres:
Blokhoeve 16
3438 LC Nieuwegein
website

Iedereen is welkom, ik hoop gauw van je te horen. :)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Sims Nieuws Meeting - zie pag. 17!

Guys,

Ik heb een slechte mededeling. Er hebben zich te weinig mensen aangemeld. De meeting is om deze reden afgelast. Ik vind dit zelf ook erg jammer, omdat ik er veel zin in had en ik had begrepen dat velen er ook zo over dachten. Maar nu het erop aankwam, hebben slechts 3 mensen zich aangemeld.
We zullen elkaar dus niet zijn op 3 januari. Maar wees niet getreurd, dit zal vast niet de enige kans zijn om af te spreken. Er zullen later nog meer kansen komen, mits er dan wel genoeg mensen zijn die mee gaan. :)

Hikari.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie