Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Prisoned *update 1*

Dit dagboek gaat over 6 mensen. 5 Zijn Gestoord en hebben allemaal iets meegemaakt. De ander is de bewaker van het Gekkenhuis waar ze allemaal wonen.

Updates:

Seizoen 1
Inleiding
Update 1

Laatst gewijzigd door Emma op di 16 nov 2010, 13:15, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Prisoned

Inleiding

Afbeelding'
Dit is Evee Chizzel. 2 Jaar geleden heeft iemand haar uit haar appartement op de bovenste etage van een flatgebouw geduwd. Wonderbaarlijk genoeg heeft ze het overleefd. Ze heeft er een flinke trauma aan overgehouden.

Afbeelding
Liz Lon. Vroeger was ze een professioneel honkbaal speelster. Toen ze bij een zeer belangrijke wedstrijd een klap tegen haar hoofd heeft gehad is ze niet helemaal 100% in haar hoofd. Ze is eerder 23% in haar mooie koppie. Ook heeft ze verschrikkelijke faalangst.

Afbeelding
Dit is James Nop. Hij is gewoon raar geboren. niemand weet wat er met hem aan de hand is. Hij kan ook alleen maar "Nop" zeggen.

Afbeelding
Ding Dong. Zij is ooit verkracht toen ze belletje lellen speelde. Daarna is ze niet helemaal lekker geweest. Ze is naar het ziekenhuis gegaan en heeft daar een hartaanval gehad. Ze is gered en leeft nu in een speciale ruimte.

Afbeelding
En dit is Eva Kitty. Zij heeft ooit iemand vermoord. Daarom zit ze onder de grond in een hele speciale ruimte gehouden. Niemand mag met haar in Contact komen behalve ik.

Afbeelding
En dit ben ik. Ik heb een huis maar kom er bijna nooit. Ik vind Ding een heel speciaal kind. Ze is mijn beste vriendin.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Prisoned

Ben benieuwd.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Prisoned

Ik denk dat ik mischien woensdag een update kan plaatsen.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Prisoned

klinkt een beetje als de AS uitdaging, dat er 1 normaal iemand tegen zijn zin in een gekkenhuis komt te wonen...

Cool :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Prisoned

Sorry Voor PP.

Update 1
_________________________________________________________________________
Afbeelding
Toen ik mijn dagelijkse ronde deed zag ik Liz in haar mooie dure avondkleding in haar bed liggen. Op het glas tikken werkte niet. Dus ik deed de sleutel in het slot en liep naar binnen.

Afbeelding
Ik liep naar haar bed en schudde zachtjes aan haar schouder. Dat werkte niet. “Sjonge die slaapt vast zeg” Fluisterde ik zachtjes. "SLAG 1!" Brulde ik. Liz sprong haast uit haar bed. "Waar is mijn knuppel? Bal Bal Bal!" Schreeuwde ze angstig. "Liz ik ben het Roya." Fluisterde ik zachtjes.
Afbeelding
Kwaad stampte Liz weg. Snel liep ik haar achterna."Liz ik wou je niet beledigen. ik wou alleen zeggen dat je niet in je mooie jurk moet gaan slapen." Ik keek naar haar schoenen. "Ik zou je hakken ook uit doen"
Afbeelding
Ze knikte en schopte de hakken in een hoekje uit. ik liep weg en deed het raam op slot. Zodra ik weg was zei ze nog iets. "Liz Liz Liz Doe je hakken uit bleeeh" Zei ze op een zeurderig toontje.

Afbeelding
Ik draaide me om en zette een stap. daar stond ik al voor ding's kamer. Ik klopte op het raam en keek Ding keek op. "Test" Zei ik hard genoeg zodat ze het kon horen. He hier moet ik wat op gaan bedenken.

Afbeelding

Snel stopte ik de sleutel in het slot en schoof het raam opzij.Ding kwam vrolijk naar buiten lopen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie