Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

Wat denk je van de naam boerenleven?

Peiling eindigde op zo 05 jun 2011, 14:16

leuk
1
11%
saai
1
11%
vertrek!
1
11%
mooi
1
11%
grappig
1
11%
iets nieuws
0
Geen stemmen
'k weet het niet
4
44%
Totaal aantal stemmen: 9

32 berichten • Pagina 1 van 2

protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

Daag de sims uit!

hallo,simmers

Ik heb een site gemaakt. Vol met uitdagingen. Waarschijnlijk kennnen jullie dit soort uitdagingen niet.Jullie zijn uitdagingen gewoon zoals: foto's maken en dan tonen en nog wat van die dingen.
Bij deze uitdagingen ga je echt met je sims spelen. Ja gaat ze de juiste weg geven in hen leven. De nieuwste uitdaging is boerenleven,daarin kruip je in de huid van een boer maar dan met een sim.Aan deze uitdagingen hangen nog geen wedstrijden vast maar dat kan nog wel eens komen. Veel Plezier!

groeten protsims!

Dit is trouwens de site hoor:

http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=4142510

nog vragen!?
schrijf het bij reacties!

Laatst gewijzigd door protsims op zo 29 mei 2011, 19:47, 9 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Daag de sims uit!

dit doet me erg denken aan zo'n boerderijspelletje ;p
het klinkt erg leuk, maar ik zou eigenlijk wel wat meer regels willen. Dit vind ik voor mij nog ietys te simpel. ;)
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Daag de sims uit!

Sorry hoor maar als je toch een wedstrijd wilt maken, dan kun je toch "eerst of al" je tekst intypen in Word? Hij geeft het je zomaar aan wat fout is.
Of kom je niet uit Nederland?
Want "geen zin" en "gezin" zijn 2 totaal verschillende betekenissen!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Daag de sims uit!

protsims schreef:
Zinooo schreef:Dus, dit is een wedstrijd, toch? :P
niet echt!

Ik kan er wel één van maken :)
Ik doe deze niet, maar als je een wedstrijd maakt doe ik mee. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimberly
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
vr 04 mar 2011, 19:43

Re: Daag de sims uit!

Refurb schreef:Sorry hoor maar als je toch een wedstrijd wilt maken, dan kun je toch "eerst of al" je tekst intypen in Word? Hij geeft het je zomaar aan wat fout is.
Of kom je niet uit Nederland?
Want "geen zin" en "gezin" zijn 2 totaal verschillende betekenissen!
Hey ho, wat bedoel je daarmee?
Je doet nu niet of jullie de enige zijn die deftig Nederlands kunnen praten/schrijven, beetje respect voor ons Belgen graag (:
Gebruikersavatar
Kimberly
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
vr 04 mar 2011, 19:43

Re: Daag de sims uit!

Simsesther schreef:^Ja maar van de andere kant snap ik het ook wel dat hij zich er aan ergert.... ik kan zelf ook niet zo goed tegen slecht taalgebruik :)
Snap ik ook wel, maar daarom moet men nog niet gaan veralgemenen toch?
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Daag de sims uit!

^ Ik denk niet dat hij dat doet, ik snap wel dat hij denkt dat ie met een Belg te maken heeft als hij/zij zo slecht Nederlands kan xD Verder zegt hij toch niks over Belgen in het algemeen? :) Want je kunt nou ook niet zeggen dat diegene goed Nederlands kan :P
Gebruikersavatar
Kimberly
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
vr 04 mar 2011, 19:43

Re: Daag de sims uit!

Simsesther schreef:^ Ik denk niet dat hij dat doet, ik snap wel dat hij denkt dat ie met een Belg te maken heeft als hij/zij zo slecht Nederlands kan xD Verder zegt hij toch niks over Belgen in het algemeen? :) Want je kunt nou ook niet zeggen dat diegene goed Nederlands kan :P
Ok ja, gelijk heb je, ik stop met argumenteren aangezien ik argumentenloos ben, haha ;p
Ben gewoon niet zo super goed gezind vandaag en voel me beetje te snel aangesproken. Sorry refurb (:
protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

Re: Daag de sims uit!

Kimberly schreef:
Simsesther schreef:^ Ik denk niet dat hij dat doet, ik snap wel dat hij denkt dat ie met een Belg te maken heeft als hij/zij zo slecht Nederlands kan xD Verder zegt hij toch niks over Belgen in het algemeen? :) Want je kunt nou ook niet zeggen dat diegene goed Nederlands kan :P
Ok ja, gelijk heb je, ik stop met argumenteren aangezien ik argumentenloos ben, haha ;p
Ben gewoon niet zo super goed gezind vandaag en voel me beetje te snel aangesproken. Sorry refurb (:
sorry mensen ik was even weg!

Ik weet het men taal was niet zo proper.
maar ik ga van de eerste keer nu een site maken :)

groeten benoit

de site zal om 19.00 klaar staan. met netjes geschreven tekst. Hopelijk foutloos
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Daag de sims uit!

Ik ben een Nederlander die in België naar school gaat. Dus ik weet als geen ander dat Belgen in het algemeen de taal best goed beheren. Voor de rest bedoel ik hier niks mee naar buitenlanders. Maar als ik een wedstrijd organiseer, dan ben ik er graag zeker van dat alles klopt. Dat leest wel zo lekker :P
Maar goed, veel succes met de wedstrijd.
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten