Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 39 van 132

Gebruikersavatar
Venae
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
vr 08 okt 2010, 22:44

Re: Heb jij een lief?

Zo vrijgezel als het maar kan, en dat bevalt me eigenlijk prima :$

Ik heb wel al aardig wat relaties gehad, een stuk of 4 serieuze, maar op de één of andere manier zoek ik altijd de jongens die vreemdgaan oid uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Heb jij een lief?

@Marit:
Nou, ik had voor hem een brief geschreven over de liefde enzo en hij gooide die brief volgens mijn vriendin gewoon weg enzo, en toen ik op msn dan zei tegen hem dat ik hem niet meer wil kennen enzo dan hadden we ruzie gekregen, dan zei hij dat hij nooit om mij heeft gescheelt (snap je?) en tja. Hij deed anders altijd zo ongelooflijk lief ofzo. Ik geloof hem niet met wat hij zei, misschien heb ik hem wel gekwetst.. maar als hij zo tegen me doet dan is mijn verliefdheid zo over want ik val echt op persoonlijkheid.
Afbeelding
Luc

Re: Heb jij een lief?

Ik heb 7 vriendinnen gehad en ben nu vrij gezel, van die 7 waren er 5 egt serieus maar ik krijg soms egt gwn genoeg van een meisje en dan dump ik haar, maar dat is meestal na 1/2 jaar. Eigelijk nu ik trug kijk dachten hun aleen maar aan tongen en zoenen enzo... Maarja ik ben nu weer verliefd
FF kijke waar dat op uitloopt..
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Heb jij een lief?

Hikari-desu schreef:ik ben zo vaak verliefd geweest maar dat was vaak gauw over. En dan dacht ik: ik stap toch niet op hem af, voor je het weet is het over. En bij diegenen waar ik heel lang verliefd op geweest ben was ik gewoon te verlegen :$
ken ik 'm niet (A)
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Heb jij een lief?

Oké, jullie kennen elkaar dus... XD

Hoe dan ook, ik heb wel is verkering gehad. Maar ach, wat heb je eraan denk ik dan. Vaak is het geen eens serieus. Tieners zijn nog al wispelturig. Ik dus ook. Ik knap sowieso al op veel meiden af, omdat ze iets wat te veel make-up hebben. XD Ik hoef geen plastic pop... Maar goed... Iedereen veel succes in de liefde!
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Heb jij een lief?

caesar11111 schreef:
Hikari-desu schreef:^ :glare

V Nee xD IK BEN NIET OP HEM!! :cursing
ò jawel :D maar ik had het over iemand anders *hinthint*
maar dat was al verleden tijd hé :p
>.< Hou op met me te plagen, dat was maar voor heel even en ik ben er overheen hoor. >.<
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij een lief?

Xd
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij een lief?

Dit moet ikff kwijt, het past hier beter dan in WWJK;
er wordt gezegt dat mijn vriend me knap, leuk. Vindt, oftewel; er wordt gezegt dat hij op me is. Hij zegt van nee, maar ik geloof 'm niet. Hij us alleen mijn vriend, in iedergeval, dat vind ik. Maar ik ben bang dat hij me dus echt leuk vindt, en zal vragen of ik met 'm wil. Ik zou daar geen nee tegen durven zeggen. Ik ben bang dat hij dan verdrietig wordt.
Maar er moet eerst bewezen worden of hij me nou echt leuk vindt. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet :S.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij een lief?

^
Gewoon, hij kijkt altijd naar me. En ik denk het zelf ook :S. En het lijkt alsof hij het lieft dicht bij me is enzo. Want hij loopt altijd met me mee.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Heb jij een lief?

Dan moet je je bedenken of dat hij verliefd is OF dat hij gewoon aardig is. En als hij je leuk vindt en hij vraagt je, dan kun je er toch even over nadenken??
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie