Als Sims Nieuws hebben we er geen probleem mee als er reclame wordt gemaakt voor andere fansites.
Maar we zouden het een beter idee vinden als jullie als Simview 1 persoon dat laten doen, bv Edwin zelf.
Nu krijgen we klachten binnen van leden over deze reclames, ook de reclame die in onderschriften van mensen staan die volgens mij bij Simview teamlid zijn. En die klachten zijn eerlijk gezegd wel terecht, dat kan allemaal best wel wat minder.
Hiki, ik begrijp het niet helemaal.
De enige teamleaden die hier een account hebben, zijn simsmodel en ik. Wij zijn niet actief op dit forum. Het enige wat we doen, is af en toe een bericht in dit topic plaatsen.
Wat de andere forumleden hier doen, is niet onze verantwoording.
Edwin schreef:Hiki, ik begrijp het niet helemaal.
De enige teamleaden die hier een account hebben, zijn simsmodel en ik. Wij zijn niet actief op dit forum. Het enige wat we doen, is af en toe een bericht in dit topic plaatsen.
Wat de andere forumleden hier doen, is niet onze verantwoording.
Oke dank voor de uitleg dan gaan we zelf wel even wat veranderen aan sommige onderschriften.
De December Giveaway is van start gegaan! Op de eerste dag maak je kans op 500 SimPoints. Het zal jou toch niet overkomen dat je deze schitterende prijs mist? Ga naar De December Giveaway: Dag 1 en laat een reactie achter. De computer kiest automatisch een winnaar uit. Al een lange tijd aan het sparen voor een set, object of een nieuwe wereld? Dankzij De December Giveaway is alles mogelijk!