Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

kimberleyy
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
ma 08 nov 2010, 20:03

Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie een snel antwoord hebben op mijn probleem. Sinds gisteren kan ik niks meer bouwen of weg zetten in mijn tuin. Ik krijg dan een melding dat dit niet in lijn zou zijn met de vereniging van eigen huiseigenaren. Ik heb er een printscreen van gemaakt daarnet, in de hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ooh, nog wat meer info ; Er stonden op het moment dat ik de printscreen maakte geen cheats aan en ik heb gisteren een verborgen kamer bal in een kamer van mijn kelder gezet.

Wie ooh wie weet het antwoord ???

Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

Door die bol wordt je kavel waarschijnlijk gezien als appartement gezien. Dus als je de bol verwijdert, zal je al weer kunnen bouwen. :)

Je kan ook een cheat gebruiken om weer te kunnen bouwen, maar dan wordt het nog gezien als appartement en dat is denk niet de bedoeling. :P
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
kimberleyy
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
ma 08 nov 2010, 20:03

Re: Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

Hmm oke, het was eigenlijk mijn bedoeling om een geheime kamer te maken in de kelder. Net zoals op je vakantieland.

Ik zal nog is kijken en ik hoop dat dat mijn probleem verhelpt. Want het is inderdaad niet de bedoeling dat het als appartement wordt beschouwd.

En ik zie nu pas dat ik verkeerd had zitten kijken waar ik mijn post weg moest zetten, bij deze mijn excusses.
kimberleyy
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
ma 08 nov 2010, 20:03

Re: Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

Nope :( Helaas nog niet :(

Ik ben er wel achter gekomen dat mijn woonhuis wel als appartement wordt gezien. Ik krijg wel die rasters van bouwen te zien in het huis, maar om het huis niet.

Alleen ik krijg die bal niet meer weg uit de kelder. Ik heb het mijn sims al laten proberen, ik zelf, ook met de cheat testingcheatsenabled. Maar niks werkt tot nu toe, helaas :(
kimberleyy
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
ma 08 nov 2010, 20:03

Re: Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

@ besties,

Jammer genoeg niet :( Alle mogelijke codes naar mijn mening geprobeerd, maar die bal wil en zal daar blijven zitten :thumbdn

@ hiki,

Lots :? Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, maar mijn kavel waar dat huis op staat, is een woonkavel, mijn simsjes wonen er al. Alleen kan ik niets meer in de tuin bouwen.
Wel kan ik gewoon mijn huidige woning bewerken, maar ik mag niks buiten die muren doen.

En volgens mij als jij een woonkavel insteld, kun je toch niet die met bezoekers niet of wel toegestaan instellen ?? Of zit ik nu verkeerd ?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Ik heb een heel groot probleem in mijn spel

Als het allemaal zoveel gedoe opleverd: verhuizen?

Of je lot verplaatsen? Misschien helpt dat?

In ieder geval behoor je bij een woonlot niet die mededeling te krijgen die jij hebt. Tenzij er een flatgebouw heeft gestaan dan gelden de regels voor dat specifieke lot wel.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties