Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Jou favoriete personages?

Tamara
7
18%
Jay
2
5%
Ayuni
3
8%
Ayumii
12
30%
Koto
2
5%
Saskia
2
5%
Mark
5
13%
Mariya
1
3%
Mayiro
4
10%
Viella
2
5%
Totaal aantal stemmen: 40

153 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

LOVExHATE (TIENDE DEEL ONLINE!!!!!!!!!!!)

Zoals jullie weten gaat Hellhole op een ander forum verder. Maar ik heb wat technische probleempjes met Sims3, dus duurt het nog wel een tijd voordat ik verder ga. Ik begin daarom ondertussen een ander, stuk kindvriendelijker dagboek, dat over 3 families gaat in Veronadorp. Het dagboek gaat nog veel langer door dan Hellhole uiteindelijk.


Personages:

FAMILIE SMIT

Tamara Smit
Een vrouw die een moeilijke jeugd heeft gehad. Haar moeder was verslaafd aan drugs en alcohol en haar broertje pestte haar. Toen ze 16 was ontmoette ze Mark, en sindsdien is haar leven al een stuk beter geworden.

Jay Smit
Hij heeft een goede jeugd gehad en won op zijn 18de de loterij. Hij woont nu samen met Tamara en hij is daar blij mee.

FAMILIE SHI

Koto Shi
Vader van Ayumii en Ayuni. Zijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd in zijn vaderland Japan, dus is hij naar Veronadorp gekomen om dat te vergeten. Hij moet nog veel Nederlands leren, en dat zorgt vaak voor komische momenten.

Ayumii Shi
Een stil meisje. Niemand weet of ze wel een mens is. Toen ze 14 werd, leek het wel alsof ze niet meer groeide. Ze is emotieloos en altijd stil, behalve als ze zingt in haar eigen karaoke-machine.

Ayuni Shi
Tweelingzus van Ayumii. Ze gedraagt zichzelf als een prinses en ze is het populairste meisje van haar school. Ze pest Ayumii en misbruikt haar vaak, soms ook met haar vele vriendinnen. Toen haar vader haar waarschuwde dat ze het huis uit werd gegooid als ze niet direct stopte met het misbruiken van Ayumii, besloot Ayuni om haar zusje alleen te pesten wanneer haar vader er niet is. Ayuni is al 16, maar tot haar 14de was ze echt een tweelingzus van Ayumii.

FAMILIE GUM

Saskia Gum
Een vrouw die vaak chagrijnig is. Ze wilt geen kinderen en ze wil ook geen werk.

Mark Gum
Een hele gezellige man. Zonder hem zou Saskia niks kunnen. Hij wilt wel kinderen, maar ze hebben er niet het goede huis voor. Hij heeft een gewoonte om altijd erg heftig te doen "in bed".
----------------------------------------------------------------------------------------

INTRODUCTIE
Afbeelding
Tamara Smit en Jay Smit wonen nu net een half jaartje in hun nieuwe huis. Ze zijn daarvoor getrouwd en hebben het ontzettend goed.
Afbeelding
"Jay, ik ben zo blij dat we fijn kunnen leven. Is het gewoon geluk?" vroeg Tamara aan Jay. "Waarschijnlijk. Uit geluk heb ik de loterij gewonnen." zei hij en hij lachte.
Afbeelding
Naast de Smits woont de familie Shi. Het is een rijke familie die uit Azië komt.
Afbeelding
De familie bestaat uit Ayuni Shi, die erg tuttig is en haar tweelingzusje Ayumii pest omdat Ayumii zo klein is en omdat ze altijd stil is.
Afbeelding
En dit is Ayumii. Ze praat bijna nooit en ze heeft geen vrienden. Maar binnenin zich heeft ze heel veel verdriet.
Afbeelding
Haar verdriet zingt ze vaak weg in haar eigen karaoke-machine.
Afbeelding
Maar bijna iedere dag geeft Ayuni haar een pak slaag...
Afbeelding
...waardoor ze met een gewond gezicht terug komt naar haar vader...
Afbeelding
...en toen dat voor de 94ste keer gebeurde, ging haar vader, Koto, Ayuni eens goed waarschuwen dat als ze nog één keer haar zus verwondde, ze uit huis werd gegooid.
Afbeelding
En dan hebben we de familie gum die bestaat uit Mark en Saskia. Ze hadden per ongeluk het verkeerde huis besteld, waardoor ze nu in een 80 jaar oud krot wonen...
Afbeelding
"Pff Mark waarom ben je altijd zo heftig in bed?" vroeg Saskia nadat ze allebei uit hun bed kwamen.
Afbeelding
"Ik wil zo graag een kleine..." zei Mark. "...V-vergeet het! Ik wil geen kinderen, we hebben het al erg genoeg. We hebben niet eens een dak!" schreeuwde Saskia verlegen. Mark keek treurig naar de grond.
----------------------------------------------------------------------------------------
Voor de duidelijkheid: Ayumii is niet mij!! XD Ayumii is een OC die ik in 2005 al had verzonnen, en ik wilde haar eens in een verhaal laten voorkomen, dus... XD

Laatst gewijzigd door Yum op ma 20 dec 2010, 08:46, 11 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: LOVExHATE (Introductie)

Ben benieuwd:p.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: LOVExHATE (Introductie)

Afbeelding
Ayumii wilde naar haar kamer. Maar ze werd geroepen door Ayuni.
Afbeelding
"Ik heb gaaf nieuws yoh! Van mijn vriendinnen! Ik ga met hun allemaal naar de bioscoop!!" zegt ze. "..." Ayumii zwijgt.
Afbeelding
Ayuni legt haar arm om Ayumii's schouder. "En jij, wil je mee?" Ayumii opent haar mond. "Als dat je verlangen is." zegt ze emotieloos.
Afbeelding
"NEE!! Waarom zou ik jou meenemen?!! Pff jij denkt echt ook alleen maar aan jezelf hé!!" zei Ayuni.
Afbeelding
"Bwaagh...!! Dat doet pijn! Mijn haar....Laat me los..! Uche...!" Ayumii schreeuwde eindelijk. " Idioooot! Je leert ook nooit een wat!!!!!"
Afbeelding
Ayumii werd wakker en opende haar ogen.
Afbeelding
"Ah je bent wakker. Dit is dus mijn slaapkamer. Verboden terrein dus. Voor jou ook dus. Ga maar weg dus. Als je het niet erg vindt dus."
Afbeelding
Ayumii stond op en liep naar de deur. Ayuni pakte haar hand vast. "Hoho niet zo snel. Ik heb een fles rode wijn voor je klaarstaan."
Afbeelding
"Kom hier en neem een glas. Ik schenk hem wel."
Afbeelding
Ayumii nam een glas vol en gooide het naar binnen.
Afbeelding
Ze greep gelijk haar zus beet en begon met haar te vechten. "Krijg. Je. Terug."
----------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: LOVExHATE (Eerste deel online)

Afbeelding
Een moment van stilte. Saskia brak het. "Wat maakt het ook uit. Laten we het hier wat opknappen en dan-"
Afbeelding
"Ding Dong!" de bel ging. Saskia liep naar de deur. "Ja wie is daar?"
Afbeelding
Ze opende de deur. Er stond een moeder met twee kinderen. "Hallo mevrouw...Er zijn geen huizen meer vrij in Veronadorp. Mogen we alstublieft bij u wonen?"
Afbeelding
"Uhm...Denk maar niet dat ik vreemdelingen in mijn huis laat wonen. Bovendien is dit niet eens een huis..." zei Saskia. "Ja maar...Alstublieft? We kunnen uw huis opknappen." "Hmm...Goed dan." zei Saskia. "Okay dan. Ik ben zo blij! Wij zijn de familie Uranus. Ik ben Viella." "En ik ben Mariya." zegt het blonde meisje. "En ik Mayiro." zegt de bruinharige.
Afbeelding
Nadat ze het huis hadden opgeknapt, liep Mariya naar Mayiro toe. "Kom eens hier..." zei ze.
Mayiro deinsde achteruit.
Afbeelding
Afbeelding
"Blijf eens van me af! Ik ben geen baby meer!" zegt Mayiro. Ze rent naar buiten. Mariya rent achter haar aan. "Kap nou!!" schreeuwt Mayiro. Ze rent en springt, waardoor ze uiteindelijk ergens aan hing. Ze klom erop en hijgde.
Afbeelding
Mariya stond er al op. "Wat is dit nou?" vroeg Mayiro verbaasd. "Uhm...Waarschijnlijk de vliering. Maar waarom staan hier rotsen?" antwoordt Mariya.
Afbeelding
Ze liepen wat verder en ze zagen op een gegeven moment allemaal drankjes en parfums.
Afbeelding
Mariya spoot er heel veel van op. "Hmm...Dit ruikt lekker! Moet je ook eens proberen zussie."
Afbeelding
"Uhm liever niet."
Afbeelding
"Wat ben jij een zwaaaahkellingggg...."
Afbeelding
Mariya liep naar Mayiro toe, dreigend. "Uuuh...!! Ga weg engerd...!" zei Mayiro terwijl ze huilde.
Afbeelding
Hey, wat is hier aan de hand?!!" Mark was boven gekomen.
Afbeelding
"Ooooh Mark, je bent zo rOmANtiSchHh...."
Afbeelding
Mayiro keek huilend toe...
Afbeelding
...dit kon ze niet geloven.
----------------------------------------------------------------------------------------
Volgende keer meer :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie