Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

48 berichten • Pagina 1 van 3

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Community ~ Semester 1 ~ Hoofdstuk 2

Afbeelding

Hier begint een nieuw avontuur, nieuwe herinneringen. Op dit moment heb ik altijd gewacht. Maar nu is het mijn beurt. Ik ga studeren, ik ga gewoon studeren. Mijn naam is Noah Loveland. Ik studeer de studie Makelaardij aan de Sims Universiteit. In de hoop ooit een goede makelaar te worden. Maar daar moet ik eerst een diploma voor halen, daarom ben ik hier. Maar ik ben niet de enigste die dit jaar gaat studeren.

Afbeelding

Op de universiteit kan je overal voor uit komen. Je bent wie je bent, en dat wordt (meestal) gerespecteerd. Zo heb je snel je eigen groep gevonden. Je kan je aansluiten bij de nerds, maar ook bij de sporters. Het is nieuw voor iedereen.

Afbeelding

Natuurlijk zijn er ook studenten te vinden die het studeren een groot feest vinden. Studeren is voor hen maar een bijzaak. Want studentenfeesten, daar komen ze voor.

Afbeelding

Het is nieuw, voor iedereen. Sommige weten gewoon niet wat ze later willen worden. En bij welke groep ze precies horen. Je maakt contact met je medestudenten. Dat is voor sommige erg moeilijk. Maar ooit moet je de eerste stap nemen. Je hoeft nergens bang voor te zijn.

Afbeelding

Kon ik dat maar geloven!

Laatst gewijzigd door Koen op ma 18 mar 2013, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Community

Klinkt heel erg leuk en origineel. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! (:
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Community

Bedankt allemaal :D

Kan even duren totdat hoofdstuk 1 uiteindelijk geplaatst is. Ik wil als eerste alle locaties mooier maken. En locaties gaan bouwen die bij ''dit dagboek'' passen.

Hoe en wat ik met dit dagboek van plan ben weet ik nog niet, maar ik zit vol fantasie en ideeen. Dus komt helemaal goed!

Edit

Het duurt langer als verwacht. Maar dat kom omdat ik morgen opga voor mijn theorie examen voor rijles. En dat gaat natuurlijk voor. Ook heb ik besloten om de huizen te dowloaden, ben niet in de stemming om ze te gaan bouwen :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie