Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 3 van 18

Gebruikersavatar
Ceetje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
ma 18 jul 2011, 10:54

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 6, G4 26-7-11~

Simsfreak schreef:Geen reacties? >:|
Verwacht niet te snel reacties, tis vakantietijd heh? ik ben net thuis en ga nu ff de laatste update lezen.
(ruim 5 minuten later): whoo dit is te mooi om waar te zijn, zouden ze nu gelukkig blijven of hangt er weer een 'onweerswolk' boven hun hoofd :scared
wederom goed geschreven :swing en ik ben benieuwd naar t vervolg. (helaas kan ik het voorlopig niet volgen vanwege een tijdelijke afwezigheid) :(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 6, G4 26-7-11~

^
Haha, nee, Faith heeft genoeg drama gehad (Tenminste, zij zelf) maar ik kan je/jullie beloven dat ze het nog moeilijk gaat krijgen met Liv, want de volgende update is alweer g5 :3

En binnenkort komt er waarschijnlijk ook een nieuw verhaal, die ik samen met mijn bff ga schrijven (we weten nog niet wanneer, en we moeten nog veel doen, zoals verhaallijnen en personage's bedenken) En het zou me verbazen als het over een jaar online staat :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Simsfreak op do 28 jul 2011, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 6, G4 26-7-11~

Ik vind het ook erg leuk! Heb net alles gelezen. Lynne, Alec, Neveah, Faith en straks wordt Liv de stamhouder, dit doe ik uit m'n hoofd haha. Het is echt leuk en ook fijn dat je er lekker vlot doorheen gaat, terwijl er wel een echt verhaal in zit! Ik ben fan! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 6, G4 26-7-11~

Dankje ;D
Ik moet alleen even kijken wanneer er weer een update komt, ik denk morgen :3 (Weet ik niet zeker, want moet 's avonds weg)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 1, G5 1-8-11~

;o
Als ik gok kan Liv net zo goed de 100 baby challenge beginnen ;o
Het zou me ook niks verbazen :sweatdrop
Iig, leuk! <33
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 1, G5 1-8-11~

^^
Haha, hoezo die 100 baby challenge? xd
Liv lijkt me geen al te goede moeder..
En ik denk dat het bij Liv langer duurt tot ze kinderen krijgt, het gaat meer om haar probleem.

En dankje iedereen! :3

Dat met die kinderen kan trouwens niet :l Ze is nog een tiener :l

Laatst gewijzigd door Simsfreak op di 02 aug 2011, 18:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 1, G5 1-8-11~

^
Omdat ze nogal...uuhhh...hoerig doet :sweatdrop
Zo bedoel ik het dus ;aa
Of je download gewoon die mod waarmee tieners zwanger kunnen worden ;P


Jaahh, da's ookwel weer zo ;x
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 02 aug 2011, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows ~Hoofdstuk 1, G5 1-8-11~

Mmm.. Dat klopt alleen niet helemaal ;|
Omdat je voor zo'n 100 baby challenge een echte moeder nodig hebt, geen hoer..
En Liv is niet echt hoerig ;| Ligt eraan hoe je het bekijkt.. Maar ze is niet echt hoerig..
Ze is wel erg verwend, maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen, ze heeft niet echt een makkelijke jeugd gehad, al heb je niet veel over haar gelezen
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie