Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 9 van 21

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 21
'Spiegeltje, spiegeltje aan de wand'

Afbeelding
'Ik moest elke dag veel langer wachten om de badkamer te betreden, want Leah eiste deze zo ongeveer de halve ochtend op.'

Afbeelding
'Leah voelde zich net als mij een echte ster. Zij zal me vast opvolgen als ik niet meer in staat ben om mijn roem en rijkdom te laten zien. Helaas moet ze daar nog wel zo'n vierhonderd jaar mee wachten, eerder ben ik niet uit de hoofden van de mensen te krijgen, hoor.'

Afbeelding
'In de schoolbus moest Déon altijd naast haar zitten. Ze zaten altijd voorin en Leah gunde niemand een blik. Ze was eenzaam en ik vond het verschrikkelijk. Ik wist precies hoe mijn kleine meisje zich voelde, want ooit was ik zo. Ooit was ik de prachtige verschijning die haar eenzaamheid en verdriet verschuilde achter een laag schoonheid en arrogantie.'

Afbeelding
'Déon was haar beste vriend. Samen aten ze vaak taart als Leah zich ongelukkig voelde en zo voelde zij zich bijna iedere dag.'

Afbeelding
'Leah hield van het ontwerpen van mode en tekenen en zat nachten lang op haar kamer nieuwe ideeën op papier te zetten. Als ze ging slapen verstopte ze de tekeningen, niemand mocht ze zien, behalve Déon. Gelukkig wist ik dat zij ze achter haar spiegel verstopte, een oud trucje wat ik vroeger ook gebruikte, en zat ik soms uren lang op haar bed naar haar tekeningen te kijken.'

Afbeelding
'Een ander talent van haar was het verzorgen van de kinderen, mijn kinderen. Samen met Déon gaf ze de tweeling en Adam regelmatig hun flesje, verschoonde hun luiers, leerde ze praten, lopen, zindelijk worden. Ik wou dat ik het kon doen, maar ik ben vaak druk met het maken van beelden en het oefenen van mijn speeches.'

Afbeelding
'Ik was haar erg dankbaar, mijn lieve Leah. Een kopie van mijzelf.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 22
'Afscheid van een vriend'

Afbeelding
'Ik moet voor mijn werk de laatste tijd benefietfeestjes geven om geld te verzamelen voor een goede campagne en die feestjes zijn echt top! Echt waar, hoor, zodra de mensen mij zijn betalen ze wel, ik haal duizenden euro's op. Nou kan die Tjeerd Goudbaard, mijn ex-supervisor en tevens vader van mijn dochter Leah, proberen wat hij wil, maar krijgt hij mij niet uit de Gemeenteraad. Er is mij zelfs al een promotie beloofd waar Tjeerd al op aast sinds ik het podium van de burgemeester nog stond schoon te maken. Dat zal hem leren.'

Afbeelding
'Na het feest van vanavond vierden we Déons verjaardag. Het wás nog leuker dan het benefietfeest, ondanks dat we met veel minder mensen waren. Alleen Leah vond het niet zo leuk. Zij weet dat Déon het huis gaat verlaten nu hij oud genoeg is.'

Afbeelding
'Déon wou diezelfde avond nog vertrekken. Hij nam afscheid en vertelde ons dat we gewoon naar bed moesten gaan, zodat hij nog even alleen afscheid van het huis kon nemen en zijn herinneringen. Adam sliep al, de tweeling luisterde ook braaf en ik moest er de volgende ochtend natuurlijk weer fabulous uit zien om de gemeenteraad weg te blazen..'

Afbeelding
'Alleen Leah luisterde niet. Ze wachtte tot Déon in zijn taxi stapte en keek hem na vanuit de tuin. Daar ging haar beste vriend en zij moest thuis blijven. ''Vaarwel, broer,'' fluisterde ze tegen haarzelf.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 23
'Het eindbal'

Afbeelding
''Leah, kan ik je even spreken in de eetkamer?'' ''Ja, ik kom er aan!'' Ik ging samen met Leah aan de eettafel zitten. ''Heb je je nog niet omgekleed?'' ''Waarvoor zou ik me omkleden?'' ''Ik ben niet dom, Leah, vanavond is je eindbal. Je had toch een prachtige jurk ontworpen?'' ''Ontworpen en gemaakt..'' zei ze zacht. ''Waarom heb je hem dan nog niet aan?'' ''Ik ga niet. Niemand vind me leuk op school. Ik ga vanavond bezig met het ontwerp voor een nieuwe avondjurk, hij wordt echt..'' ''Leah, trek die jurk aan en ga naar het eindbal. Je gaat spijt krijgen als je niet gaat!'' ''Ik krijg juist spijt als ik ga, mam. Dan sta ik de hele avond alleen, niemand wil met me dansen. Iedereen denkt dat ik onbereikbaar ben ofzo!'' ''Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan de dingen die je niet gedaan hebt, Leah, ga gewoon. En als je je wat bereikbaarder opstelt weet ik zeker dat je een heleboel leuke jongens om je heen krijgt en vraagt iemand je vast ten dans.'' Leah zuchtte, maar ik wist dat ik haar omgepraat had. Dat is namelijk ook een talent van me. ''Ok, ik ga.'' In mijn hoofd maakte ik een prachtig vreugdedansje, zelf gechoreografeerd natuurlijk. ''Kom, we gaan naar boven, lieverd. Tijd om die jurk eens aan te doen!''

Afbeelding
'We waren net op tijd klaar, want er verscheen een prachtige limousine op het moment dat Leah haar jurk aan had. Er verscheen een glimlach op haar gezicht toen ze de prachtige limousine zag. Ik was zo trots dat ze besloot toch te gaan.'

Afbeelding
'De hele avond bleef ik op in mijn afschuwelijke werkkleding. Ik had Leah beloofd dat ze kon bellen als ze naar huis wou. Ik zou haar onmiddelijk ophalen. Maar ze belde niet.. Midden in de nacht, net toen ik weg begon te dommelen hoorde ik de sleutel in de voordeur en stapte Leah binnen. Ik kreeg niet eens de kans om haar te begroeten. ''Mam! Het was fan-tas-tisch!'' ''Echt?! Great!'' riep ik enthousiast. Ze was zelfs koningin van het bal geworden en liet mij haar prachtige kroon zien. Ik omhelsde haar. Kon ze maar voor altijd bij me blijven wonen, maar binnenkort zou ze vertrekken.'

Afbeelding
'De volgende avond vierden we Leah's verjaardag. Ze nam afscheid van ons en we hadden nog een gezellige avond. Diep in de nacht belde ze een taxi om haar naar haar nieuwe huis te brengen. Ik zal haar echt gaan missen.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie