Let op: Dit is 5g van Veen, Familie van Veen is een vervolging!
Eigenlijk lijkt valerie een heel gewoon meisje, maar diep van binnen heeft ze een groot geheim, haar ouders heeft ze nooit gekend, ze is opgevoed door zwervers.. Maar later bleek dat ze van rijke afkomst was, maar het geld, nooit gekregen, want die zwervers wisten dat, en hebben haar gewoon gebruikt, valerie heeft dat zelf nog meegemaakt ook, en dat zal voor altijd in haar hart blijven, daarom wil ze een grote lieve familie krijgen.

Familie van Veen.
Ik rol van een prachtige Lente heuvel af, het maakt me helemaal niet uit dat ik smerig wordt, al zou ik niet thuis durven komen.. Oh, het spijt me, ik heb me nog niet voorgesteld.. Ik ben Elizabeth van Veen, nu denken we allemaal. Och nee, die slordige familie, maar als je nu mijn verhaal hoort denk je er wel anders over.
10 generaties terug wou Valerie een legacy aangaan, het is haar ook gelukt! Maar daarna zijn we toch verder gegaan met een familie te creëren, en nu ben ik Generatie 11, maar niet zomaar een generatie 11, een Koninklijke generatie. We leven al 2 generaties Koninklijk. Mijn oma is getrouwd met de prins van Riverview, je hoort het goed, het boeren dorpje, maar ik zelf zou binnenkort ook prinses worden..
Let op: 5gvanveen.weebly.com bestaat niet meer, nu is het familievanveen.weebly.com
Klik hier voor het dagboek!
Veel leesplezier.

Laatst gewijzigd door valerie op zo 01 mei 2011, 12:49, 6 keer totaal gewijzigd.