Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

735 berichten • Pagina 24 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Ollie's eigendom~ Winterwonderland 7/11/2014

Erg leuk :)

Je maakt wel vaak sims met lichte ogen haha. Dat valt me gewoon op aan de laatste 2 shoots :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Ollie's eigendom~ EA..? 8/11/2014

^ Bedankt! :thumbsup :knuffel

EA..?

Herken jij deze poses misschien?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het was niet echt een serieuze shoot hoor.. ik wauw het alleen uitproberen, ik vond het wel geinig :P maar ik was ook nog bezig met mijn nieuwe creatie maar ik vond haar niet echt mooi.. (Que graphics) misschien een paar dingen verbeteren, dat kan helpen.. wat vinden jullie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
owja.. en telkens met een nieuwe pose kreeg ik dit :sweatdrop (was opzich best geinig..) maar gelukkig had ik opgeslagen want daarna was ze gestorven.. verbrand xD (nu weten jullie dus ook wat er allemaal backstage af kan spelen :flapper )
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Ollie's eigendom~ EA..? 8/11/2014

vanwaar heb je die EA-poses?

(als JIJ nu 'nagemaakt' zegt wordt ik echt vreselijk boos, die domme poses van me willen nog steeds niet deftig installeren...)

En die sim valt toch nog mee qua graphics? ik heb al slechter gezien bij jou :P

maar voor derest is de fotoshoot van die sim niet echt mooi, te veel kleuren en patroontjes en blablabla...die vlinderoogschaduw weglaten zou al veel doen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Ollie's eigendom~ EA..? 8/11/2014

^ dankje en ja ik heb ze zelf nagemaakt! :P nee tuurlijk niet! weetje hoeveel werk dat is? heb ik geen geduld voor hoor.. en het moest iemand van indiaanse afkomst zijn, dus dat moet wel he ;) en het is echt nooit goed bij jou.. dan heb ik een gewone kleur (wit ofzo) achtergrond, dat is weer saai, en dit is weer te druk xD maar ik doe wat ik zelf wil :P
hier is de link van de poses ;)
https://sites.google.com/site/studiosta ... ets/set-16

En bedankt, Tijgertje en Eenhoorn, ze is niet dood, ik had daarna niet opgeslagen :P ik ga nog even kijken of ik haar kan veranderen, wat mooier is enz. ;)

V haha dat klopt.. maar ik vond die vlinders wel cool xD

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 08 nov 2014, 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Ollie's eigendom~ EA..? 8/11/2014

een Indiase heeft echt geen vlindervleugels naast haar ogen xD

en bedankt voor de link, maar doe er toch niks mee. ;)

(ik zou het overigens niet zo erg vinden moest je poses kunnen maken, hoe meer mensen die poses kunnen maken, hoe meer mensen een antwoord hebben op een vreselijk probleem...)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten