Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

741 berichten • Pagina 31 van 38

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 Claire DeLune]

@Shaan
Weet ik :p
Maar verder dan op dr bovenlichaam heeft ze ze niet, anders is het wel té haha. &bedankt :)

@Froos
Die is idd leuk, ik twijfel echt mega tussen haarstijlen bij Claire, heb nunwel leuke textures enzo gevonden die veel bij dr passen.
&jij ook bedankt :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 Claire DeLune]

Bedankt alle 3 :D

Wat nieuwe screens, ze zijn wel saai 't zelfde soort, maja. Ik ga zo Claire's appartement wat veranderen, dus wss post is wat foto's daarvan :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is is Mike Gray. 24 jaar oud en geboren in Roaring Heights en is nu verhuist naar Bridgeport. Hij heeft Claire ontmoet in een simpele bar en sindsdien heeft hij wel een soort "crush" op haar. Maar dat heeft hij wel vaker, een crush op leuke meiden die hij ziet.
Claire weet nog niet echt zeker wat ze nou moet gaan doen, hoe leuk hij ook is, heeft hij al best wel veel meisjes gehad. Wie weet was hij achter haar rug om ook nog aan het rommelen met andere meiden!


Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 03 jan 2014, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 30/12/'13]

Bedankt beide :knuffel

@Froos
Zo maak ik het voor iedereen wat leuker c:
Afbeelding

Hoewel ik het wel weet, dat hij ronselt met andere meiden, blijf ik hem geweldig vinden. Hij geeft me zo'n goed gevoel over mezelf. Ookal zal hij andere meiden dat gevoel vast wel ook geven...

Afbeelding

Hij is heel erg lief, hij laat me alles op mijn eigen tempo doen. Zolang ik mezelf maar prettig voel.

Afbeelding

Ook hebben we allebei dezelfde interesses. Ik ben echt dol op muziek maken, en als ik dan gitaar speel, luister Mike en geeft soms commentaar.

Afbeelding

Hij is net zo'n droom jongen. Zo'n jongen aan wie een meisje haar ouders met trots voorstelt. Een jongen die voor je klaar staat en met wie je je leven wilt delen.

Afbeelding

Maar voor hoelang deel je dan je leven met hem? Hoelang zal hij bij me blijven? Een paar dagen? Een paar weken? Een paar maanden? Ik durf het niet te vragen.

Afbeelding

Maar het gevoel dat hij me geeft, het gevoel dat ik speciaal ben, dat ik de enige voor hem ben. Dat maakt me ze gelukkig. Ookal is het van korte duur.

Afbeelding

Ik weet niet hoe hij over mij denkt, en misschien is dat zo ook wel beter. Hij heeft gevraagd of hij bij me mocht blijven slapen, voorlopig. Met mijn stomme kop zei ik ja. Dit zal wel anders uitpakken als ik hoop. Hopelijk blijft hij maar op zijn eigen kamer. Naja weetje, I dunno, will see how this will end.
Photobucket laat de randjes verdwijnen o:
Ik ga het oplossen c:

EDIT;
Foto's ergens anders geupload, ze zijn nu wel scherper, maar de randjes doen nog steeds vaag. Dan maar overnieuw met photohshop c:

EDIT2;
I dunno, t maakt niet uit als je t overnieuw doet... Naja, t zal wel, jammer dan. En sorry dat je bij 1 foto de plumbbob ziet o:

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 31 dec 2013, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie