Uhm, ik heb natuurlijk niet alle screens meer ;(, en ik denk wel dat jullie nog ongeveer weten waar we dus waren. Korte samenvatting: Thomas is getrouwd met Abrielle die samen een dochter gekregen hebben Moïse Donald. Grypie was inmiddels ook overleden. En Felicia en Jordan zijn oudere. Bas is inmiddels ook verhuisd en met Yuna Tanner, die ik niet meer zal volgen. Elly is ook verhuisd met haar vriend, waarvan ik de naam helaas niet meer weet...Haar zullen we wel gaan volgen! Lieke en Niek zijn inmiddels al tiener geworden en wonen nog bij hun ouders. Uhm Ik denk dat dit wel zo'n beetje de hele samenvatting is! Natuurlijk zal ik screens posten vandaag! Ik ben 16 augustus 2012 begonnen en wil graag 16 augustus 2013 eindigen dus ik ga nu uitrekenen op welke dag we vandaag zitten! en dan zal ik zoveel mogelijke screens laten zien!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu over mijn dagboek! Helaas was ik in november nog niet begonnen met mijn dagboek en ik zal er ook niet meer aan verder gaan...Ik begin waarschijnlijk maandag (morgen) met een nieuw dagboek en dan heb ik ook Bovennatuurlijk
Ik vind het erg voor de lezers die het hebben gevolgd, maar met een dagboek die helemaal weg is, is het moeilijk om weer mee te beginnen en verder te gaan!
(is al geweest) Boris heeft en schilderij gekregen van zichzelf!
Tja, in het nieuwe huis werkt niet alles perfect .
Elly is bezig met schilderen. Het schildervaardigheid zit er enorm in de genen.
Wc moet schoongemaakt worden.
Als de reparateur niet komt, zul je het zelf maar moeten doen.
Elly gaat alvast koken.
Dan lekker eten!
Ook deze kraan heeft het begeven...
En dan tijd voor hun zelf!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien komen jullie dit huis wel bekend voor is van Guppie geloof ik of Deetui, ik weet het niet meer
Hierbij open ik een nieuwe poll! Komt er zo spoedig mogelijk aan.
Werelden: Sunset valley, Starlight Shores, Bridge Port, Appaloosa Plains, Hidden Springs, Monte Vista en Moonlight Falls.
Laatst gewijzigd door Simhorselady op ma 04 feb 2013, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Elly is weer bezig met schilderen en heeft zich al zelfstandige geregistreerd!
Melvin is aan het oefenen voor charisma, hij heeft een baan bij de gemeentehuis.
Elly moest onverwachts overgeven!
En Melvin heeft een badprobleem! Eigenlijk alles wel wat met water te maken heeft!
Het gevolg van overgeven, is iets leuks! Elly is zwanger.
Meteen naar de winkel gaan voor een zwangerschapsboek!
En ze kwam familie tegen! Thomas en Abrielle.
Natuurlijk moet Elly het wel tegen haar grootte broer zeggen, dat ze zwanger is!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Like it?
Ik heb net bovennatuurlijk geïnstalleerd
En voor jullie nog leuker nieuws - hoop ik - ik begin een dagboek. Nouja niet echt een 'dagboek'. Meer een verhaallijn qua afleveringen! Ik verklap 1 ding. Het is een tv programma die zondags, om half 9 begint! Obese!! Dat word dus een waarschijnlijk elke woensdag 1 aflevering van de sims versie van obese! Natuurlijk vandaag een introductie hierover!!! Hoe laat dat komt weet ik nog niet, maar ik hoop dat jullie het gaan volgen, want ik weet zeker dat het erg leuk en grappige verhalen zullen zijn! Ik heb namelijk alle ideetjes opgeschreven =D
P.S. Vergeet hier niet te stemmen
EDIT: Wijzeging van het 'dagboek' morgen komt de introductie. Ben de hele tijd bezig geweest voor de kavel nou nog niet klaar .
Laatst gewijzigd door Simhorselady op ma 04 feb 2013, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
^Dankjewel voor het verplaatsen!
Trouwens, waarom stemmen jullie niet of willen jullie nog even na denken? Ik zal de werelden nog wel even op een rijtje zetten: Sunset Valley, Appaloosa Plains, Bridge Port, Hidden Spring, Moonlight Falls en Monte Vista.
Waarom Twinbrook en Sunlit Tides niet? Twinbrook is voor de wintersport en Sunlit Tides is zomervakantie
Dag 173
Waggles is een grootte hond geworden!
Thomas is zo lief met de dieren.
Ook Moïse is op gegroeid. Dit is trouwens allemaal gebeurt toen ik met Elly en Melvin speelde
Hij is zo lief <3
Moïse had een lange dag achter de rug en sliep in haar nieuwe bed.
In de ochtend snel nog even huiswerk maken.
En Lady was toe aan een flinke massage op de buik.
Vergeet alsjeblieft niet te stemmen
En vandaag open ik mijn introductie van ''De Sims 3 Obese''. De eerste aflevering komt woensdag
I Hope You Like It?