Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Skype Chat Verslag - De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Afbeelding

Op dinsdag 8 mei was het tijd voor een gezellige Skype chat met Jennifer Lane, de producer van De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit. Van dit gezellige en interessante gesprek heb ik voor jullie een verslag gemaakt met een leuk nieuwtje erin. Heb jij het nieuwtje ontdekt? Plaats dan hier onderin een comment wat jij hier van vindt! Veel plezier met het teruglezen van jullie vragen en het antwoord op de vragen!

Zal dit pakket enkele bugs oplossen die in De Sims 3 Showtime zijn gevonden?

Er zal bij het pakket een nieuwe update verschijnen en dus ook een paar oplossingen voor bugs die in De Sims 3 Showtime zijn gevonden. Helaas heb ik de lijst met de bug-oplossers niet bij mij! Maar er zal dus een update voor je spel verschijnen.

Ook is het verstandig als je een bug hebt om deze te melden op de officiële De Sims 3 website, hier wordt regelmatig gekeken of er nieuwe bugs zijn gevonden waarvoor wij een oplossing kunnen vinden.

Is het pakket op meer leeftijden gericht dan alleen Jongvolwassen? (Qua kleren en objecten).

Nee, voor dit pakket zit er geen kleding bij voor peuters, kinderen, tieners of bejaarden. Sommige kledingstukken zijn te sexy voor andere leeftijds-categorieën. Het pakket is echt gericht op Katy Perry, zij is een jong volwassenen en daarom is er gekozen om het pakket alleen op jongvolwassenen te richten. Qua objecten zullen er een aantal objecten zijn die ook door kinderen kunnen worden gebruikt en deze zullen natuurlijk ook leuk staat in hun kamer.

Afbeelding

Zijn jullie niet bang dat de mannelijke spelers dit pakket niet zullen kopen?

Dat hangt er van af hoe je speelt met je spel en natuurlijk hangt het er ook van af wat je met je spel wil doen. Het is een gevarieerd pakket en het voegt wat interessante items toe aan je spel, die we nog niet eerder in het spel hebben gehad. Er zitten leuke dingen tussen om je huis en openbare kavels mee te decoreren.

Krijgen we in de toekomst nog meer Katy Perry gerelateerde pakketten of is dit het laatste Katy Perry pakket?

Hier kan ik helaas nog niks over zeggen, maar over dit pakket kan ik wel zeggen dat we blij zijn dat we zo dicht en goed met Katy Perry kunnen samenwerken.

Is dit pakket gemaakt voor alle spelers of voor een speciale groep?

Het is zeker gemaakt voor iedereen, het pakket gaat helemaal over opties en waar je mee wil spelen. En als je dus geïnteresseerd bent in deze dingen, denk ik dat je het pakket echt heel leuk zal vinden. Een voorbeeld wat leuk kan zijn voor iedereen is dat er drie hele nieuwe kavels bij komen maar wat ook leuk is dat je van jouw huis een groot snoephuis kan maken.

Ik vind het persoonlijk mooi om de objecten te verdelen in het huis, zodat het wat rustiger lijkt bij elkaar. Ik denk persoonlijk dat iedereen er wel iets aan heeft, je kan met de spullen uit dit pakket echt leuke dingen doen.

Is er kleding die je ook in het echte leven zou kunnen/willen dragen?

Er is zeker wel kleding die je zou kunnen dragen in het echte leven, vooral als je kijkt naar de avondjurken, dan zie je er echt dat er dingen tussen staan die je in het echt ook zou kunnen dragen! Ook veel kleding is geïnspireerd op de dingen die Katy Perry of haar achtergrond dansers hebben gedragen tijdens hun tour.



Waarom hebben jullie ervoor gekozen om een pakket te maken met een snoep-thema?

De reden waarom we dit hebben gedaan is omdat we de interessante kans kregen om samen te werken met Katy Perry en ook omdat we dit wilden doen. Dus dit pakket is vooral gebaseerd op Katy Perry, de videoclip van ‘California Gurls ft. Snoop Dog’ en haar tour.

Is er een reden dat dit pakket duurder is dan de voorgaande?

Ja die is er zeker, dit is niet een normaal accessoires pakket, maar een soort van ‘extra deluxe’ accessoires pakket omdat er veel meer content in zit dan normaal.


Afbeelding

Welke objecten, kleding of haarstijlen vinden jullie het leukste in dit pakket?

Ik vind sommige haarstijlen erg mooi en interessant, sommige outfits vind ik ook erg mooi. Ik heb niet zo zeer een favoriet omdat ik ze eigenlijk allemaal erg leuk vind. Qua objecten vind ik de bananensplit-bank erg leuk en ook hebben we een nieuw object, die we volledig laten zien op de volgende broadcast chat op 24 mei en dat is een arcade machine met een nieuwe animatie!

Hopelijk vonden jullie het leuk om jullie vragen beantwoord terug te zien, als jullie nog meer vragen hebben over het pakket dan kan je deze hieronder nog zetten. Ik zal deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden, lukt dit niet, dan moeten we nog een paar nachtjes slapen om de videochat van 24 mei te bekijken! Hiervan zal ook weer een verslag worden gemaakt, dus zet het alvast in je agenda!

Graag wil ik EA Benelux en Jennifer Lane bedanken voor hun kostbare tijd om deze vragen te beantwoorden: Dank jullie wel!

PS: Als je goed kijkt naar de video van California Gurls, die in de tekst staat, zie je al veel spullen/kleding terug van de vorige broadcast chat!
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Skype Chat Verslag - De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit

Margarethe schreef:Eigenlijk is het überhaupt belachelijk dat die stuffpacks zoveel kosten. Kijk maar naar de sims 1, in een uitbreidingspakket zaten toen 150 items, nu zitten er echt maximaal 30 in. Ik wil maxis terug :(
Das bull want maxis telde 1 meubel in alle kleuren ;). Dit werd ook bij de sims 2 gedaan maar niet bij de sims 3. Tenslotte is showtime misschien wel de grootste uitbreiding ooit qua meubel aantal. Je weet niet eens hoeveel meubels er in deze stuff pack zitten...

Weergave- en sorteeropties