Dit gebeurde er vandaag bij creëer een huisdier, en dat is sinds ik beestenbende heb geïnstalleerd. beetje jammer. En toen liep hij ook nog eens vast, mijn muis kan nog bewegen, maar het spel reageert niet meer. Hij loopt ook wel eens vast, tijdens het spelen, dan reageert het spel niet als ik met de muis ergens op klik terwijl ik deze wel kan bewegen, maar ik kan dan weer wel met het toetsenbord bijvoorbeeld op play of pauze drukken met p. RAAR?!
Oké, ik heb nog een vraagje. Mijn honden, katten, paarden, wasberen zijn misvormd, maar er de herten die op mijn kavel komen zijn wel normaal. Dus, stiekem heb ik nog hoop dat er een oplossing is voor de misvormdheid? Kan iemand me hiermee helpen?
Beste mensen
Ik heb een heel stom probleempje
want als ik aan het spelen ben valt hij opeens stil ,alles blijft staan !
Het enigste wat ik dan nog kan doen is wachten
maar dan doet hij ook niks
dus moet ik afsluiten en alles wat ik niet opgeslagen heb is weg !
dat is zo vervelend !!!
Kan iemand mij hier mee helpen ?
GoldenHorse schreef:ik heb net hem net geinstaleerd maar als ik hem wil opstarten dat doet ie niet, wat moet ik doen?!
wij hebben hetzelfde probleem.
bij ons verdwijnt ook de launcher zodra we een uitbreiding installeren. Plus "bestand of map is beschadigd en onleesbaar. :F/Sims Huisdieren\support\EA help\sv\ hierdoor kunnen we niet verder, laat staan het spel spelen.
wie kan ons hiermee helpen?
Beste mensen
dat is zo vervelend !!!
*Emma* schreef:Beste mensen
dat is zo vervelend !!!
Dat heb ik ook weleens. Probeer via opties de graphics wat lager te zetten. Dit help een beetje. Dit zorgt ervoor dat hij blijft hangen maar daarna weer door gaat.
Ik heb dus een eenhoorn en een gewoon paard. Ik heb al iets van 5x geprobeerd een veulen te maken. Maar hoe weet je eigenlijk of je huisdier zwanger is? Ik weet nog wel dat ik bij mijn hond na een dag of 2 een melding kreeg dat ze zwanger was. Duurt dit bij paarden soms langer?
^ dat had ik ook bij een vogel, en toen kwam er een andere en kon ik wel bevriend raken heel vreemd. ik heb geen idee hoe je ze moet vangen want die 2e vogel vond ik niet mooi
Mijn sim staat opeens vast, ik kan hem ook niet meer aanklikken en in dat vakje links onderin staat geen plaatje meer...
Reset sim werkt ook niet
Wie weet wat dit is ?
's avonds hoor je zo'n heel mooi deuntje. Eerst een soort trompet gescharrel en dan een mooi muziekje.
Is dit de eenhoorn of dat er een huisdier dood is of is geboren?
Ik denk dat dat dan van de eenhoorn is
ik denk een melding dat hij aanwezig is
misschien niet op jouw grondgebied maar ergens anders
die eenhoorn komt altijd in de avond dus denk ik dat
Charge schreef:Ik heb dus een eenhoorn en een gewoon paard. Ik heb al iets van 5x geprobeerd een veulen te maken. Maar hoe weet je eigenlijk of je huisdier zwanger is? Ik weet nog wel dat ik bij mijn hond na een dag of 2 een melding kreeg dat ze zwanger was. Duurt dit bij paarden soms langer?
Een simpele manier om te kijken of je paard (of eenhoorn) zwanger is is door erop te klikken en te kijken of je op hem/haar kan rijden. Is dit niet het geval, dan is je huisdier zwanger . Is dit wel het geval, dan kan je een uur (of langer) wachten en het opnieuw doen. Als je er dan nog steeds op kan rijden is het waarschijnlijk mis gegaan.
Na een tijdje kreeg ik altijd een melding dat mijn paard (of eenhoorn) zwanger was. Mss moet je gewoon nog even wachten of de manier hierboven proberen
Ik heb ook nog een vraagje:
Ik heb een geesten eenhoorn en die wil ik graag op de uitwisseling zetten. Maar ik weet niet zo goed hoe dat moet . Ik dacht als eerst door in 'Huishouden creëren' ergens op te klikken, maar ik kan die eenhoorn niet via 'testingCheatsenabled true' aanpassen, dus ook niet uploaden. Heeft iemand een tip voor mij?