Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Ja hoor ik heb het ook. Zodra ik bij die spiegel mezelf heb bewonderd en ik moet naar Alex dan pats boem "Het spel/programma werkt niet meer".

Maar die launcher deed bij mij ook al raar, dus ik moest het spel vanuit verkenner opstarten.

Hopelijk komt er nog iemand met een geniale ingeving zodat ik verder kan spelen.
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

EA geeft zelf aan dat "onboard" video, dus met een op het moederbord geïntegreerde videokaart, problemen kan geven.
Zie ook het leesmij bestand dat je na de installatie kan lezen.
Dat bestand staat trouwens ook op je hardeschijf, bij het geïnstalleerde programma.
Ik hoop voor je dat het anders op te lossen is, maar anders ben ik bang dat je, indien mogelijk, er een losse videokaart bij moet laten plaatsen
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

@ PeeAr: Als dat het geval is dan installeer ik hem gewoon op de pc van mijn ouders, maar ik had het leuk gevonden als ik hem hier kon hebben.

Ik zag net dit bericht van Hiki, en dan de eerste reden waarom die vaak crasht is precies hetzelfde als bij mij. Ik ga hem nu gelijk weer installeren en hopelijk doet 'ie het dan!
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

PeeAr schreef:EA geeft zelf aan dat "onboard" video, dus met een op het moederbord geïntegreerde videokaart, problemen kan geven.
Zie ook het leesmij bestand dat je na de installatie kan lezen.
Dat bestand staat trouwens ook op je hardeschijf, bij het geïnstalleerde programma.
Ik hoop voor je dat het anders op te lossen is, maar anders ben ik bang dat je, indien mogelijk, er een losse videokaart bij moet laten plaatsen
Beetje raar van EA hoor. Ik heb de "gewone" sims ook geinstalleerd op m'n laptop, incl. alle uitbreidingen en dat speelt wel gewoon.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Zinooo schreef:Hoe weet je eigenlijk of je videokaart onboard is of niet?
Ik kwam erachter toen ik ging zoeken welke videokaart ik heb. Omdat daar geen nummer bij stond was de enige optie dat die in mijn moederbord zou zitten.

Maar... hij doet het :D Ik laat dit topic gewoon open voor vragen enz. over crashen ;)
Don'tPanic
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 20 jun 2013, 20:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Bij mij wil de Sims Middeleeuwen Piraten en Adel niet eens opstarten. Terwijl de Sims Middeleeuwen het wel gewoon deed. Had eerder ook Sims 3 op deze laptop staan. Helemaal geen problemen mee gehad. Maar na het startscherm en nadat ik op play heb gedrukt start Piraten en adel gewoon niet op..??

Help?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie