Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 22 van 36

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Speciale update! {22/11/11

Ik ga kijken wanneer, ik heb nu mijn andere dagboek Endless Desire afgemaakt, dan wil ik nog even Shadows updaten en dan ga ik even plannen hoe ik het met Gwen ga doen :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Speciale update! {22/11/11

Ik denk dat ik ook nog maar eens ga beginnen aan een nieuwe challenge, Maar dan kijk ik wel hoe het gaat en dan als 'ie leuk is zet ik m online P:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Speciale update! {22/11/11

Ik heb toch al geantwoord? :)
Ik wil niet stom gaan doen, maar het kost veel tijd om een db bij te houden, en aangezien ik er 3 heb, waarvan ik aan 1 heel veel waarde hecht wil ik eerst die update.. Eerlijk is eerlijk, bij mij heeft het niet zoveel zin om om een update te vragen, want er komt er toch wel een keer een, en alleen als ik tijd en zin heb :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Speciale update! {22/11/11

~Hoofdstuk 15
Afbeelding
Aaah, eindelijk kan ik weer eens ontspannen! Het is al zo lang geleden dat ik tv heb gekeken.. OEEH, SIMSAM STRAAT! WEET JE HOE AWESOME!
Ik: Ja, want je hebt net echt geen marathon zitten kijken van de Simtubbies..

Afbeelding
ELMO'S GOT THE MOVEEEES!
Ik: Weetje, je kinderen zijn bijna jarig, misschien moet je ze eens wakker maken?
Tss, kinderen.. WAAROM MOETEN ZE MIJN EDELE BESTAAN ZO MOEILIJK MAKEN.. ZE NEMEN DE WERELD OVER, ZE HOREN BIJ DE SMURFEN, HET IS EEN GROOT BLAUW EVIL COMPLOT!
Ik: Ja.. Iemand die 100 kinderen moet krijgen, en die de hele dag kinderprogramma's kijkt houdt niet van kinderen..

Afbeelding
Zeke: Moewahaha, wij zijn zo evil, de rand van de zandbak is gewoon blauw
Zoe: Moewahaha, evil kleuters zijn awesome..
Zara: EN NU OP NAAR DIE VERREKTE ROZE TRAMPOLINE, ROZE IS ZO NOVEMBER!

Afbeelding
Ik: weetje, je kinderen hebben net de zandbak blauw geverfd..
WAAAT? BLAUWE VERF? NEE, NEE, NEE! HEILIGE LENNIE, WEES GENADIG! NEE, IK ZAL NOOIT MEER DE KOEKJES STELEN VAN DE EENHOORN! NOOOOIT! VERGEEF MIJ! NEEEE!
Ik: Rustig maar -__-

Afbeelding
JAA! RUSTIG GWENNY! Die verrekte opa van een Lennie is een ouwe leugenaar.. Ja, net als met die doos.. HET IS EEN TEKEN!
Ik: ..

Afbeelding
Ik: Heb je nu dan eindelijk tijd voor je kinderen?
Uhm.. Nou.. Eh.. Weetje.. Eh.. Overmorgen begint er een marathon bij eh.. Totally Sims en eh.. Ik moet me daar mentaal op voorbereiden..
Ik: Ah.. Juist ja :l

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Afbeelding
Heel erg bedankt voor het lezen allemaal! :D

Laatst gewijzigd door Simsfreak op za 03 dec 2011, 16:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie