Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 32 van 89

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Aah Brookelle zorgt eindelijk voor wat sensatie in de villa, ik vind haar juist één van de leuksten op het moment, ik heb zelfs op haar gestemd! (als spelleider, foei, partijdige spelleider.)

Zometeen opent een nieuwe poll over wie er naast Joe in de gevarenzone komt. Alleen Femke en Tammie zijn hier veilig voor omdat zij net iets meer stemmen hadden. De poll staat een uur lang online. Als er dan nog geen winnaar is blijft de poll open staat totdat 1 iemand de minste stemmen heeft.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

14.5 De veertiende eliminatieronde

Afbeelding
Veertien weken waren verstreken en het was dus ook tijd voor de veertiende eliminatieronde. Alle bewoners zochten een plekje op de zwarte bank, maar één van hen zal weer plaats moeten nemen op de rode stoel. 'Deze week heeft het publiek zijn stem weer laten horen,' zei de Stem, 'en ik zal nu de resultaten bekend maken.

Femke, voor de vijfde keer op rij ben jij de publieksfavoriet en daarom ontvang je 42 contactpunten. Gefeliciteerd.

Tammie, jij mag weer de tweede plek opvullen en ontvangt 18 contactpunten.

Cassidy, Scarlet, Melanie, Darren en Brookelle, deze week ontvangen jullie allemaal 7 contactpunten en één van jullie zal daarom bij Joe, die 5 contactpunten ontvangt, in de gevarenzone staan. Diegene kreeg net iets minder stemmen dan de anderen en dit is.. Cassidy. Joe jij ontvangt overigens ook de contactpunten van Lise die ze heeft achtergelaten.'

Afbeelding
'De andere bewoners mogen nu stemmen over jullie lot. Diegene met de meeste stemmen belandt deze week op de rode stoel.

Darren, jij mag beginnen. Wie zie jij liever op de rode stoel?' 'Omdat ik Joe als vriend beschouw, moet ik voor jou kiezen, Cassidy.'

'Tammie, wie zie jij liever op de rode stoel? Cassidy of Joe?' 'Cassidy.'

'Scarlet, wie zie jij liever op de rode stoel? Cassidy of Joe?' 'Cassidy,' zei ze met een glimlach naar Joe.

'Dat zijn al drie stemmen voor Cassidy. Nog één stem voor Cassidy en ze mag plaats nemen op de rode stoel. Femke, jij kunt die beslissing maken. Wie zie jij liever op de rode stoel? Cassidy of Joe?' 'Ik kies ook voor Cassidy.'

'Cassidy, jij mag plaats nemen op de rode stoel, maar we luisteren ook nog even naar de stem van Brookelle, want Melanie mag namelijk deze ronde niet stemmen.'

'Brookelle, wie had jij liever op de rode stoel gezien? Cassidy of Joe?' 'Ik had ook voor Cassidy gekozen.'

Afbeelding
Cassidy nam vol zelfvertrouwen plaats op de rode stoel. Het zou haar wel wat doen als ze zou moeten vertrekken, ze zou het erg jammer vinden, maar ze had nergens spijt van. 'Cassidy, jouw medebewoners gaan nu stemmen of jij mag blijven of moet vertrekken.

Darren, stuur jij Cassidy naar huis of mag ze blijven? 'Ik vind je een aardige meid, Cassidy en je kunt het blijkbaar erg goed vinden met mijn vriend, maar ik zie je toch liever vertrekken. Het spijt me.' 'Geeft niet, joh,' antwoordde Cassidy.

'Tammie, stuur jij Cassidy naar huis of mag ze blijven?' 'Ik stuur je naar huis, Cas.'

'Scarlet, stuur jij Cassidy naar huis of mag ze blijven?' 'Je bent hier nog maar net, Cassidy en het had me leuk geleken om meer met je op te trekken, maar ik ga je naar huis sturen, omdat dat weer een stap dichter bij het einde is. Sorry.'

'Femke, stuur jij Cassidy naar huis of mag ze blijven?' 'Ik heb besloten om haar naar huis te sturen.'

'Dan ligt Cassidy's lot in jouw handen, Brookelle. Stuur je Cassidy naar huis of mag ze blijven?' 'Wat mij betreft mag je gewoon wegwezen nu, dus ik stem je naar huis. Veel plezier op de terugweg, meid.'

'Cassidy, je medebewoners hebben besloten. Jij verlaat vanavond de villa.'

Afbeelding
Joe stond gelijk op om Cassidy te omhelzen. 'Sorry, Cas,' zei hij. 'Geeft niks, Joe, ik heb het hier leuk gehad.' Iedereen stond op en nam afscheid van Cassidy. 'Ik heb een leuke tijd gehad, jongens en ben een ervaring rijker. No hard feelings en tot ziens,' zei ze met een grote glimlach op haar gezicht.

Afbeelding
En zo verliet Cassidy na twee weken al de villa, maar ze vertrok met een opgeheven hoofd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Ja dat was inderdaad snel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze het ver ging schoppen, want ik had nog wel veel plannetjes met haar. Maar blijkbaar waren het publiek en de kandidaten het daar niet mee eens..

Hopelijk gaat ze zichzelf snel bekendmaken, want ze was een erg leuke kandidaat, ook een erg leuk forumlid die overigens mijn prachtige onderschrift gemaakt heeft en jullie zullen spijt hebben als jullie horen wie het is! :P
Wie denken jullie dat het is?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie