Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 74 van 89

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Elke week doen we nu de gewone eliminatieronde, dus er komt iemand op de rode stoel.

Daarna gaat ook Darren nog een keer op de rode stoel. Hierbij mag iedereen stemmen, ook diegene die daarvoor op de rode stoel zat en die andere in de gevarenzone. Elke week zijn er nu dus een soort van twee eliminatieronde's!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik laat de poll nog even tot 7 uur online staan. Er moet namelijk een verschil tussen het aantal stemmen van Joe en Sharon worden gebracht. Dus als je nog wilt stemmen, deze tip: stem niet op Joe én Sharon, maar op 1 van beiden. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

31.2 Love is in the air

Afbeelding
'Lucy! Lucy kom uit de fontein,' riepen Darren en Ginger naar het hondje van Sharon dat maar wat graag een duik in de fontein nam. 'Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar bij mama, kleine suikerspin van me,' riep Ginger.

Afbeelding
Toen Ginger en Darren beseften dat het kleine beestje de fontein niet ging verlaten, maar het alleen maar een leuk spel vond dat Darren en Ginger achter haar aan zaten, besloten ze Lucy te negeren en de aandacht op elkaar te vestigen.

Afbeelding
'Zo, klaar voor de eliminatie?' vroeg Sharon aan Joe. 'Nou, klaar.. ik weet het niet. Jij?' 'Nou ja, ik bereid me voor op een mogelijk vertrek. De finalisten zijn al wel bekend, dus ik kan wel leuk en aardig gaan doen, maar ik ga er van uit dat we hier allebei niet meer lang hebben.' 'Geef jij, Sharon Marvell, nou de strijd op.' Sharon begon te lachen. 'Wie heeft het hier over opgeven? Ik ben gewoon realistisch.' 'Laat mij nou eens realistisch zijn met een vleugje positiviteit.' Sharon keek Joe vragend aan. 'Leg uit.' 'Er gaat vanavond iemand naar huis. Maar jij en ik zijn veilig.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: De Gouden Kooi 2011

OMG. ik wilde net naar bed gaan en toen zag ik dit!
Leuke update! En die eliminatieronde gaat nog super spannend worden! Can't wait! :d (wow veel ! zeg) ;$
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

31.3 De eenendertigste eliminatieronde

Afbeelding
'Beste bewoners,' zei de Stem, 'ik mag voor de eenendertigste keer de eliminatieronde openen. Jullie weten hoe het gaat en dat ik nu met de contactpunten begin.

Darren, jij staat weer bovenaan en krijgt van het publiek 30 contactpunten. Omdat jij de vraag tijdens de vragenlijst goed beantwoordde waar 10% extra stemmen, dus ook contactpunten, vielen te verdienen krijg jij 40 contactpunten. Gefeliciteerd.

Melanie, met 22 contactpunten mag jij een tweede plek vervullen. Ook jij krijgt 10% extra en dit worden dus 32 contactpunten.

Ginger, jij krijgt 19 contactpunten en hebt als enige de vraag niet beantwoord die je 10% extra contactpunten op had kunnen leveren. Jij hebt dus nog steeds kans om in de gevarenzone te komen.

Joe, jij krijgt 16 contactpunten. En samen met de 10% die je krijgt door het goed beantwoorden van één van de vragen uit jullie vorige opdracht worden dat er 26 en sta jij niet in de gevarenzone. Ginger, dit betekent dus dat jij wel in de gevarenzone staat.' Ginger zuchtte, ze vond het erg vervelend. Ze kreeg alleen al rillingen bij het zien van die rode stoel.

'Tot slot, Sharon, jij staat dus ook in de gevarenzone en krijgt 14 contactpunten + 10 voor het juist beantwoorden van de vraag uit jullie vorige opdracht. Ook krijg jij nog 99 contactpunten die Jakosh voor je achter heeft gelaten.'

Afbeelding
'Jullie medebewoners beslissen over jullie lot, zoals jullie weten, maar deze eliminatieronde hebben we een bijzondere twist. Ingebracht door jullie eigen medebewoners. Joe heeft namelijk een blocker gekocht voor Melanie en Sharon gebruikt haar blocker die ze heeft gewonnen voor Darren. Dit betekent dat de enige die vandaag mag stemmen is Joe.' 'Oh, mijn God,' zei Melanie die het niet leek te begrijpen. Ginger en Darren vielen stil, maar de schrik was te zien in hun ogen.

'Joe, de keuze is dus aan jou. Wie komt er vanavond op de rode stoel te zitten? Sharon of Ginger?' 'Je had het waarschijnlijk al verwacht, Ginger, maar dat word jij dus.' Ginger knikte en stond op.

Afbeelding
Ginger ging uit haar zelf al op de rode stoel zitten. Ze keek naar Darren en probeerde een glimlach te forceren. Tevergeefs.

'Joe, jij maakt vanavond een belangrijke beslissing. Gaat Ginger naar huis of mag ze in de villa blijven?' 'We zitten zo dicht bij de finale dat iedereen voor zijn eigen hachje gaat en dus ook ik. Ik heb daarom ook dit plan met Sharon in elkaar gezet. Het is niet dat ik vals wil zijn of je niet mag, maar het gaat wel om een miljoen en we kunnen het nu allemaal al ruiken. Je moet dus naar huis.' Ginger knikte. Verbaasd was ze niet, verdrietig wel.

Afbeelding
Darren stond onmiddelijk op en liep naar zijn vriendinnetje. Ginger stond ook op en liet Darren haar omhelzen. Ze pakte zijn hoofd vast en luisterde naar de woorden die hij in haar oor fluisterde. 'Het is goed zo,' zei ze zelf. 'Het is niet het einde van de wereld en ook niet van onze relatie. Of wel?' vroeg ze onzeker. 'Nooit,' fluisterde Darren in haar oor.

Afbeelding
Daarna nam Ginger afscheid van haar beste vriendin in de villa door het zachte beestje te knuffelen en toen was het tijd om te vertrekken. Van de Stem mocht ze haar koffers pakken en wachten in de eetkamer, de eliminatieronde was namelijk nog niet voorbij..

Afbeelding
'Darren, jij moet wegens een fout antwoord in de laatste opdracht ook plaats nemen op de rode stoel. De andere drie bewoners stemmen over jouw lot. Moet jij vanavond samen met Ginger vertrekken of mag jij wel blijven? Iedereen mag weer mee stemmen en de blockers die in de reguliere eliminatieronde zijn ingezet doen nu niet meer mee.'

'Sharon, stuur jij Darren naar huis of mag hij blijven?' 'Van mij moet hij weg.'

'Joe, stuur jij Darren naar huis of mag hij blijven?' Darren keek hoopvol naar de man die ooit zijn maatje was in de villa. Was hij dat nog steeds of was de vriendschap vergaan? 'Ik stuur je naar huis, Darren. Voor het spel.'

'Melanie, stuur jij Darren ook naar huis en verlaat hij dus vanavond daadwerkelijk de villa. Zorg jij dat vanavond de laatste eliminatieronde eindigt en we snel de finale tegemoet gaan of gaat het spel nog langer door met vier kandidaten?' 'Darren.. hoe kan ik jou nu naar huis sturen? Tuurlijk blijf je!'

'Gefeliciteerd, Darren, jij mag blijven,' zei de Stem, maar Darren hoorde al niet meer wat de Stem te zeggen had. Hij rende de kamer uit en ging zo snel als hij kon naar de gouden poort.

Afbeelding
'Ginger!' riep Darren. 'Sorry, Dar,' zei Ginger toen Darren haar vastpakte, 'ik wou niet langer wachten. Het leek me beter om direct te vertrekken.' Darren antwoordde niet en kuste voor de laatste keer in de villa Gingers lippen. 'Vaarwel, Ginger.' 'Dag, lieve Darren,' zei Ginger toen de poort opende. Darren zag de tranen in haar ogen toen ze in de limousine stapte.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: De Gouden Kooi 2011

awh zo vet cute ;D ach tja, ik was al naar bed gegaan haha. Maar die andere was ook leuk voor het slapen gaan! haha
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie