Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 293 van 305

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Inderdaad, het is familie van de komkommer. Dat klopt Gitte, maar toch vind je in de supermarkt een watermeloen en meloenen bij het fruit en de komkommer bij groente. Een tomaat is juist eigenlijk geen groente, maar fruit. EN die liggen bij de groenteafdeling en niet bij het fruit. Een aardbei is ook geen vrucht officieel maar een vruchtbodem.

Ik ben naar de kapper geweest. Heb nu ongeveer het kapsel als mijn simzelf.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben opzoek naar een nieuw abbonoment, wil graag de IPhone 5S. De gewone IPhone 5 is nergens meer leverbaar, en de abbonomenten zi.jn belachelijk duur. Ik hoef geen 300 belminuten/sms en onbeperkt internet. Aan 50 belminuten/sms heb ik genoeg, evenals 1GB internet, maar die abbonomenten kan je vrijwel niet vinden. En mijn telefoon hoeft ook geen 64GB geheugen te hebben, 8GB is genoeg, maar helaas is het kleinste geheugen van de IPhone 5S 16GB.
En een 5C hoef ik niet, ik houd persoonlijk niet van zwarte telefoons, en zo'n plakker erop zal snel slijten als hij elke dag gebruikt wordt :/
Samsung is ook geen optie want ik vind dat verschrikkelijke telefoons. Het besturingssysteem vind ik poep, hun schermen krassen mega snel en de batterij is in minder dan een jaar verrot.
Apple is ook gewoon makkelijker met de opladers in huis, we hebben namelijk alleen maar Apple opladers xD.
Heb nu een IPhone 4, trouwens. Van 8GB, met 100 belminuten of sms'jes en 1GB internet. Dat is echt zat. Ik betaal nu ook 24 euro in de maand, dat is ook gewoon redelijk. 30 euro in de maand vind ik echt belachelijk. Of dan 40 euro in de maand en nog "eventjes" 300 bijbetalen voor je telefoon o.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ & ^ Ik ben erg tevreden met mijn HTC one M8.

Ik was net zo'n filmpje aan het kijken, waarin allerlei tweets genoemd worden van amerikanen die tegen het homohuwelijk zijn die zeggen dat ze nu maar naar Canada gaan verhuizen. Terwijl het daar al 10 jaar legaal is! Sommige mensen moeten echt meer up-to-date blijven, in plaats van je vast te klampen aan vooroordelen en discriminatie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

In den haag word het morgen maar 25 graden, Gitte. dat scheelt toch tien graden. En in Spanje kan het soms wel 45 graden worden in de schaduw dan is 35 graden koel. Veel water drinken is het motto en zo veel mogelijk in de schaduw blijven dan valt het wel mee. Sowieso is het vlak aan zee met die temeraturen best te harden dankzij het koele zeebriesje dat je daar vaak hebt.Ik ben bij mijn enkel gestoken door een mug. Hij jeukt, maar gelukkig heb ik er azaron op gedaan en het word al een stuk minder.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Veel drinken, in de schaduw blijven(in jouw geval lekker binnen met ventilator) soep drinken zodat je goed zweet en suikerwater of limonadesiroop in je water voor de suiker. Maar dat is warm. Bij mij word het zaterdag maar 30 graden.

Of lekker naar het strand, want daar wordt het maar 16 graden.
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jup ook zo'n 40 graden bij ons waarschijnlijk. Gezellig.
Ivm met het warme weer moet ik morgen, overmorgen en vrijdag beginnen met werken om 6 uur... Om 5 uur opstaan yeah... Weliswaar dan klaar om 3 uur.

En ik heb misschien een kamer... Maar het loop echt een beetje raar. De woningbouwvereniging verhuurt de kamer, maar op dit moment zit er nog iemand anders in. Op zich geen probleem want dan krijg je telefoonnummer en mail van die gene. Dus ik denk ik bel even, door gegeven telefoonnummer is niet in gebruik..
Dan maar mailen. Gelukkig reageerde hij aardig snel, maar te laat om contact op te nemen met de woningbouwvereniging want die zijn telefonisch maar beschikbaar tot 16.00 uur, stelletje luie mensen.
Want het probleem is, is dat de huidige bewoner afwezig is t/m 6 juli en voor 1 juli 23.59 moet ik gereageerd hebben op de kamer, of ik 'm accepteer of weiger.
Dus nu heb ik maar een mailtje gestuurd naar de woningbouwvereniging, daarin vermeldt dat ik graag de kamer zou willen zien en dat de bewoner afwezig is. En als dit niet kan of ik dan een gelijkwaardige kamer kan bekijken zodat ik in ieder geval ook de keuken en badkamer kan bekijken en het gebouw zelf. En alvast maten kan opmeten voor indeling en aanschaf meubels. Daarbij ook maar vermeld dat in plaats van het sturen van een mail terug, ze me bellen op mijn mobiel.
Ik hoop dat het lukt. Anders zou ik het echt de overtreffendste overtreffende trap van vervelend vinden. pfft.

slaap lekker iedereen btw!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Super fijn dat je nu toch een kamer hebt!


Gister was mijn diploma uitreiking. Was wel mega warm. Het was ook in de aula ipv de gymzaal.. In de gymzaal had het waarschijnlijk wel beter te doen geweest, dat is een stuk groter.
Gelukkig had school wel water enzo geregeld vanwege de warmte. En mijn oma's waren er ook! Ik wist niet hoeveel mensen ik mee mocht nemen, en gister ochtend kreeg ik antwoord dat ze mee mochten. Ze vonden het super leuk om erbij te zijn :)
Mijn ene oma had het wel even moeilijk, ik ook richting het einde. Mijn opa had er eigenlijk bij moeten zijn (hij is alweer bijna een jaar dood.. De tijd gaat hard) Hij was zowiezo super trots op mij geweest! En als ik mijn rijbewijs zou hebben, zou hij me ermee gaan irriteren in de auto :P Niet gemeen, maar op een "opa-manier". En hoe stom het ook klinkt, ik ben zelf niet gelovig oid, vind ik het toch een prettige gedachte dat hij "meekijkt". Vraag me niet waarom, maar dat maakt het voor mij wat fijner, dat hij er toch een soort van bij is, dat hij van boven trots is :3

Nu alles nog opsturen naar de Hoge school. En hopelijk krijg ik snel bericht of ik ben aangenomen of niet :|
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van de diploma uitreiking op school. Ook hier was het lekker zweten, maar gelukkig zijn we maar met zo'n 90 leerlingen uit onze jaarlaag, dus viel het qua tijd nog enigszins mee. Nu blijkt er dus wel bij mij als enige weer een fout te staan op m'n cum laude certificaat. (Geboortedatum van 13 juli i.p.v. 17 maart) Diploma enzo moesten we allemaal heel officieel controleren, maar dit niet en dus staat er nu een fout op. Komende week dus maar weer naar school bellen om een nieuwe te laten afdrukken. :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie