Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

306 berichten • Pagina 5 van 16

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 66(25-5-2015) pag. 5

4 dagen zaterdag 3 dagen.

DAG 67
Afbeelding
Moest het levenselixer zoeken in de grote Piramide. Ik begon met het inspecteren van de muur. Daarin zat een verborgen deur die ik had geopend.

DAG 68
Afbeelding
Ik kwam na veel bewegende standbeelden verplaatsen en vallen ontwijken, kwam ik in een erg goed verlichte ruimte. Tijden het openen van een schatkist, kwam er ineens een mummie.

DAG 69

Afbeelding
We stonden oog in oog met elkaar.

DAG 70
Afbeelding
We stonden een tijdje naar elkaar te staren.

Afbeelding
Niet lang erna kwam het aan tot een gevecht die ik won. De mummie verging voor mijn ogen tot stof.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 67t/m70(27-5-2015) pag

Ben er weer. Ik ga de drie weken niet inhalen, maar ga gewoon verder met de dag waar ik was gebleven voor ik op vakantie ging.

DAG 71
Afbeelding
Na het gevecht ging ik weer uit de lichte kamer. En kwam ik in een kamer die ik eerder onder de vorige kamer zag. Ik opende een sarcofaag om te kijken of er iets waardevols in zat. Ik vond gedroogd voedsel.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 72(25-6-2015) pag. 5

DAG 74

Afbeelding
Na het gesprek besloot ik naar de markt te gaan en ik nam daar een falafel. VOnd het zo lekker dat ik er meteen het recept voor ging kopen erna.

DAG 75
Afbeelding
Daarna ging ik naar Abu Simbel. Ik had gelukkig al eens een relikwie gedoneerd en ik hoefde alleen nog een ruimtesteen hebben die ik toen toevallig had.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 77(30-6-2015) pag. 5

^Dank je.
twee dagen. Gisteren lag ik met barstende hoofdpijn en misselijk in bed. Gaat nu wel weer een beetje, maar moet wel rustig aan doen. Mijn hoofd doet niet meer zo veel pijn en ben ook niet misselijk meer, maar mijn hoofd en maag zijn nog wel gevoelig.
(leuke)MEDEDELING: Binnenkort plaats ik een nieuw dagboek, maar dan met de sims 3. Uiteraard plaats ik die onder mijn sims 3 dagboeken.

DAG 78
Afbeelding
Nog een duikput. Ik kwam nu in een kamer met een sarcofaag. Ik was moe en zette mijn tent op en ging slapen. Ik had als opdracht sinds dag 77 dat ik me in de fik moest laten vliegen, doorweekt raken en vervloekt worden door een mummie in die volgorde.

DAG 79
Afbeelding
De volgende dag ging ik naar de sfinx. Ik had mezelf al in de fik laten vliegen en ook al doorweekt geraakt. Ik wist in ieder geval van horen zeggen dat daar mummies waren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 78&79(2-7-2015)pag. 5

DAG 80
Afbeelding
Het was mijn laatste avontuur voor ik weer weg moest. Ik kwam in de sfinx in een kamer met een bordje dat ik geen putten met donker water moest onderzoeken, wegens loerend gevaar. Dat moesten wel mummies zijn en laat ik nu juist voor mijn opdracht erdoor vervloekt moeten worden. Ik was dus eigenwijs en verkende ze wel. En er kwamen inderdaad mummies. Twee ervan had ik verslagen. De derde versloeg mij, maar helaas vervloekte hij me niet. Toen ik elders heen wilde met mummies om het opnieuw te proberen, moest ik weer naar huis.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 80(3-7-2015)pag. 5

Twee dagen. Morgen geven mijn ouders een verjaardagsfeest.

DAG 81
Afbeelding
Ik was weer thuis. Ik belde een van mijn vrienden die ik in China had ontmoet.

DAG 82
Afbeelding
Ik besloot tijdens het wachten tot hij zou komen, hij zou de volgende dag komen, mijn paraplu magisch verbeteren.

Laatst gewijzigd door charlotte op ma 06 jul 2015, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie