Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

306 berichten • Pagina 3 van 16

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 27 (15-4-2015) pag. 2

^Dank je.
twee dagen. Gisten gen up wegens hofdpijn. Nu nog niet helemaal over, maar kan nu wel weer screens plaatsen

DAG 28
Afbeelding
Het was al donker toen ik terug kwam om verslag uit te brengen.

DAG 29
Afbeelding
Ik moest naar de piramide van het brandend zand. Ik trof een dichte deur aan die ik onderzocht naar hoe ik hem kon openen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 32 (18-4-2015) pag. 3

DAG 33
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik moest in de piramide vlamfruit halen voor iemand. Na het verschuiven van het beeld opende er een geheime deur en daarachter bevond zich een duikput. Ik kleedde er me eerst om, want ik wilde niet in mijn mooie heksenjurk de put in duiken. Ik trok mijn avonturiertenue aan.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 33 (21-4-2015) pag. 3

Dank je Margothieke. :knuffel

DAG 34

Afbeelding
En daar ging ik. Na een tijdje onder water gezwommen te hebben, kwam ik bij een tunnel, waar ik door heen ging.

Afbeelding
Ik kwam uit in een gang met een trap. Toen ik de trap af liep, kwam ik in een ruimte met allemaal plangten met rijp vlamfruit dat ik meteen plukte. Helaas had ik nog niet genoeg, maar de stuiken waren leeg.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 33 (21-4-2015) pag. 3

DAG 35
Afbeelding

Afbeelding
Na het plukken door ik weer in een duikput.

Afbeelding
In een volgende kamer inspecteerde ik een muur. Het bleek een verborgen deur te zijn.

Afbeelding
Terwijl ik iets verder op een gat in de muur aan het inspecteren was, deactiveerde ik een vuurval.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 35 (23-4-2015) pag. 3

Wegens persoonlijke omstandigheden gisteren geen up. vandaag 2 dagen. Morgen wegens Elfia geen update.

DAG 36

Afbeelding
Toen ik al het vlamfruit had verzameld en de tombe had voltooid, liep ik naar de opdrachtgever. Die was er blij mee. Daarna stuurde ze me er op uit om edelstenen te halen.

DAG 37

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik wandelde naar de plek waar ik ze volgens haar kon vinden. Nu kon ik heerlijk van de mooie omgeving genieten.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 36&37 (25-4-2015) pag.

2 dagen. Gisteren naar de Elfia geweest. Het was erg leuk.

DAG 38

Afbeelding
Bij de ruïnes van Karnak vond ik de benodigde stenen.

Afbeelding
De opdrachtgeefster was erg blij met mijn hulp en daardoor was mijn avontuur voltooid.

Afbeelding
Eenmaal weer terug op de basiskamp ging ik nog wat met magie spelen.

DAG 39

Afbeelding
Mijn telefoon ging en ik kletste wat met de persoon die me belde.

Afbeelding
Daarna luisterde ik aandachtig naar een griezelverhaal dat een mede-avonturier vertelde. En toen was de vakantie in Egypte alweer voorbij.

Afbeelding
De volgende avond had ik een zaak over een meisje dat haar moeder ervan beschuldigde mondwater gestolen te hebben. Het bleek achteraf gewoon voor dat meisje een manier om geld van mij af te troggelen.

Laatst gewijzigd door charlotte op do 30 apr 2015, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 38&39 (27-4-2015) pag.

DAG 40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nadat ik nog een zaak had en de persoon waarmee ik de kans moest voltooien er niet meer beschikbaar was, besloot ik te stoppen als privédetective en besloot als zelfstandige alchemist te worden. Meteen ging ik aan de slag.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 40 (28-4-2015) pag. 3

DAG 41

Afbeelding
NA het brouwen speelde ik wat op mijn gitaar. Ik besloot daarna weer naar China te gaan.

Afbeelding
Ik was weer in China. In de verboden stad ging ik even wat zwemmen en daarna genoot ik van een bord bamischotel.

Afbeelding
Daarna ging ik naar de academie voor oosterse vechtkunst en oefende op de oefenpop.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 41 (29-4-2015) pag. 3

^Dank je.

vier dagen. vier screens.

DAG 42
Afbeelding
Na het trainen ging ik kijken of er avonturen waren. Na veel trappen op en af te gaan moest ik een gat in de muur inspecteren.

DAG 43

Afbeelding

Afbeelding
Na veel trainen haalde ik uiteindelijk de gele band. Uitgeput van het lange trainen besloot ik te gaan lezen.

DAG 44
Afbeelding
Daarna moest ik toch weer flink trainen, aangezien ik niveau 5 van oosterse vechtkunst moest halen omdat ik in de verlichtingstuin moest gaan mediteren.

DAG 45

Afbeelding
Zodra ik niveau 5 had gehaald rende ik naar de tuin.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie