Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 173 van 188

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

^^ & ^
Bij leiden kreeg ik te horen dat ik op de wachtlijst stond, aangezien ze het nieuwe rooster nog niet wisten en dus ook nog geen datum voor de meeloopdag hebben.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Sloom internet.. (hoe kan het he..?) nee echt.. ik moet nu gewoon -denk ik- weer lang gaan wachten omdat ik een sim van 45 mb wil uploaden naar TSR (op aanvraag..) en dat duurt zoo lang.. en dat is zoo triest..
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

urgh.. heb een paar uitbreidingspakketen geinstalleerd en wat is de sims weer sloom? iemand tips? is toch niet normaal want aangezien mijn specs kan mijn pc het echt wel aan.. (ook grafisch :P ) :
12 gb
intel i7 2.5 ghz
nvidia geforce 720m

maarja.. dan maar wachten.. ik heb al wat mods toegevoegd van "no more basic clothes" xD

V oh oke, ik heb nu ook zo'n game booster die sluit dan alle onnodige programma's. morgen even kijken of het helpt :)

edit: V ja die heb ik, maar die is juist zoo leuk :sweatdrop bij mij werd de sims 3 juist sloom met vooruit in de tijd.. die heb ik gelijk er weer vanaf geflikkerd want zo leuk is die niet :sweatdrop ik heb alleen nu de leukste, naja vind ik:
De sims 3 basis
Wereldavonturen
Na middernacht
Jaargetijden
Beestenbende
Bovennatuurlijk
Exotisch eiland

Meer niet.. moet kunnen lijkt mij..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 22 dec 2014, 22:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

^Heb je je virusscanner aan? als je die uitzet ( niet vergeten daarna weer aan te zetten natuurlijk :P) daar kan het spel ook sloom van worden :) Bij mij hielp het toen :P heb je trouwens Exotisch eiland geïnstalleerd? van dat EP wordt de sims 3 ook echt sloom :P

Edit: V Hoe krijg je het voor elkaar? :P :)

Laatst gewijzigd door Tijger op ma 22 dec 2014, 22:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie