Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

735 berichten • Pagina 25 van 37

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Ollie's eigendom~ Fairy 16/11/2014

Bedankt! en leuk dat je mijn poses gaat downloaden, lijkt me grappig om bij iemand anders (die ik mag) te zien . en ja, ze heeft niet veel kleren aan, haha. Dat hebben die elven toch nooit echt?

V bedankt!! er komen nog wel meer poses aan denk ik :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 18 nov 2014, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Ollie's eigendom~ L.O.V.E 26/11/2014

mweh.. mijn idee was om een filmpje op te nemen hoe ik mijn sims maak, van het begin tot het eind maar toen ik het wouw gaan bewerken wist ik pas dat dat filmpje 30 GB (!!) is.. en met ons trage internet hierzo, wordt het hem niet voor om hem te laten uploaden.. dus ik denk dat er niets speciaals komt :S maar ach, ik ga wel lekker door met mijn screens (A)

L.O.V.E

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(yay, mijn Eyelashes doen het weer :sweatdrop )
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ollie's eigendom~ L.O.V.E 26/11/2014

Mooie screen :)
Als je een video wil uploaden moet je 'm sowieso eerst converteren naar een beter bestandstype. Ik weet niet hoe lang je filmpje is, maar meestal kun je het nog wel dusdanig inkorten dat je het wel kunt uploaden. (Anders de snelheid verhogen naar 2x of 4x en 30fps) Bovendien filmt Sims 3 niet echt zuinig qua ruimte, want dat zou teveel cpu-kracht vergen. ;)

V Bij Fraps geldt eigenlijk wel hetzelfde. Het zal iets beter zijn dan de ingame camera, maar ook hier valt nog veel te verbeteren qua grootte.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten