Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 17 van 26

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: de Doyleh's: deel 93(30 aug/ pg 16)!!informatie deel 100

Ik denk dat ik ook een simszelf ga sturen. Sorry als die lelijk gaat zijn XD maar mijn pc kan geen cc aan, dus gebruik ik meestal store-items... Als ik te lelijk word zonder store-items ga ik mezelf niet opsturen... XD
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 93(30 aug/ pg 16)!!informatie deel 100

Bedankt iedereen! Ik speel de laatste tijd terug spore, in deel 94 zitten er veel nieuwe sims die ik nog moet maken en het nieuwe schooljaar is begonnen dus een nieuw deel zal niet vliegensvlug komen...maar aangezien ik vaak 1-2 keer per week een nieuw deel plaats is 'niet zo snel' maximum 2 weken. blijf ondertussen gerust links van feest-sims sturen, vergeet niet dat één van jullie sims iets mag 'ontdekken' en dus een grotere rol gaat spelen in deel 100. als je wilt dat dat een van jouw sims is, vergeet dat dan niet te melden want het moet eigenlijk wel, zeker één sim :sweatdrop
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 93(30 aug/ pg 16)!!informatie deel 100

het valt me op dat altijd als ik zeg dat het volgende deel nog een tijdje duurt dat echt niet zo is...een weekje... xD

wat gebeurde er in deel 93? Er is ten huize Doyleh 's ochtends een gespannen sfeer aan tafel, waarbij Lily heel wat kwijt moet...Ook dat Lara liegt over de dood van Justin. Waarna George en Lara ruzie maken, een ruzie waarbij het lijkt dat die niet meteen goed gaat komen...Op school wordt Lily nog maar eens uitgescholden en in elkaar geslagen door Nick, een van de mensen die haar pest. Maar deze keer is anders dan de andere, plots komt er een meisje met de naam Lena afgelopen. Ze is erg vriendelijk tegen Lily, en beginnen wat te praten...Maar Lily zit eigenlijk alleen maar verliefd naar Lena te staren tijdens hun gesprek. Ondertussen vind in Bridgeport Jack het briefje van Emma, eerst vind hij zoals Emma verwachtte, haar zielig en wanhopig, maar dat blijft niet lang zo...

hier is deel 94, ik moet trouwens zeggen dat dit misschien de laatste keer is dat we 'Ashtin' te zien krijgen voor deel...98? Er gebeurd bij die verhaallijn niet meer zoveel tot de grote seizoensfinale van deel 100...Maar goed, deel 94:

Afbeelding
(Justin heeft weeral enkel zijn pyjamabroek aan xD )
Justin zat al even informatie te zoeken over 2 bepaalde werknemers van de MSGDVSO...'Gevonden! Ik heb kunnen inbreken in de het systeem van de MSGDVSO...' Zei hij blij 'Echt? Laat me even kijken...Hopelijk staan die 2 ertussen, anders kunnen we het plan vergeten...'
Afbeelding
'Zij staat er al tussen!' Juichte Ashley toen ze de naam Leyla Cherimoya zag staan, waarna ze erop klikte en er een zwart-wit foto verscheen met wat informatie...
Afbeelding
Daarna klikte ze op een andere naam, die van een zekere Michael Cruz waarna er ook een foto van hem verscheen met wat informatie.
Afbeelding
Daarna klikte ze het scherm weg. 'Als ik de wisseldrank vind, kunnen we gewoon binnengaan in het hoofdkwartier van de MSGDVSO!' Zei ze enthousiast tegen Justin, maar die was een pak minder enthousiast. 'Je weet zeker dat je zowel de wisseldrank hebt als het DNA van beide personen? En ik voel er niet zoveel voor om plots in iemand anders te veranderen...' 'Ja ik weet het zeker! Toen ik nog bij mij zogezegde feeëntante was, had ik ooit eens een flesje met 'lichaamsverwisseldrank' op gestolen...Ik dacht dat ik het ooit wel eens zou kunnen gebruiken.'
Afbeelding
'Oké dan...' Stemde Justin in 'Wanneer zullen we het doen?' (ik verdrink altijd in die ogen :wub )
Afbeelding
'Vrijdag? Dan hebben we nog 4 dagen de tijd voor enkele voorbereidingen' Oké, nu weet iedereen dat deel 99-100 zich op een vrijdag gaat afspelen xD en dat de tijd traag gaat. (nog 4 dagen om 6 delen te vullen...)
Afbeelding
Ondertussen in Bridgeport, zat Emma al de hele tijd door het kleine kamertje waar ze zat te ijsberen en tegen haarzelf te praten 'Jack komt wel...Hij redt je Emma...Nee hij komt niet...Je hebt alles verpest...'
Afbeelding
krik krak krak krik Plots werd ze afgeleidt door een geluid, het leek wel of er iemand aan het sleutelgat prutste...
Afbeelding
'W-wie is daar? Adam ben jij het?' Toen ging de deur open, en wie er toen binnenkwam...
Afbeelding
...Had ze niet verwacht te zien 'Emma!' Riep Jack vlak voor hij haar vastpakte en hevig begon te zoenen.
Afbeelding
Emma was helemaal overvallen en ze duwde Jack van haar af, waarna ze zag dat hij het is 'Jack? Hoe heb je me gevonden? Wat doe je hier?!'Emme bleef maar vragen stellen terwijl ze helemaal was verrast.
Afbeelding
'Mijn hart gevolgd...Ik kan gewoon niet zonder je.'Zei Jack tegen haar....nog van die smeltogen :wub
Afbeelding
Plots vielen Emma's ogen op Adam die achter de deur stond. Ze slikte toen ze zich haar eigen woorden herinnerde, waarbij ze had gezegd dat Adam mocht doen wat hij will als Jack kwam.
Afbeelding
Nog geen honderdste van een seconde later deed Adam de deur open.'Is je prins zijn prinses toch nog komen redden? Ik weet wat je denkt Emma...En de vrouw die hier achter zit zal je nooit pijn doen, het is tenslotte familie...' O_O (ik weet eigenlijk wie het is :p )
Afbeelding
Ondertussen was het ergens rond 19 uur in Roaring Heights, Lara en George hadden elkaar na die ruzie niet meer gesproken...zelf niet aangekeken. George Lara toch niet...Toen Lara thuiskwam van ergens, vertrok George naar ergens anders, maakte Lara eten klaar voor haar, Lily en Jaden,at, trok ze haar slaapkleding aan en ging in haar kamer ergens gaan zitten.
Afbeelding
Daar zat ze al van vlak na het avondeten, tot Jaden de kamer binnenkwam 'Hier ben je...Hoe is het nu tussen jou en papa?' Vroeg hij lief aan zijn moeder.
Afbeelding
Lara zuchtte 'Oh, Jaden...Slecht...Ik wil het goedmaken, maar hoe? Toen ik thuiskwam vertrok hij meteen...En dan Lily die gepest wordt en ik niet doorhad... Wat is er met me gebeurd? Waarom ben ik zo vreselijk geworden?' Lara was boos op haarzelf, ze had al zoveel meegemaakt...waar je sterker uit zou moeten komen. Maar Lara had het gevoel dat ze alleen maar erger werd.
Afbeelding
'Hoeveel jaar zijn jullie al samen? 20?' vroeg Jaden zich af.'Het komt echt wel goed...En ik vind je een goede moeder.'
Afbeelding
Daarna verliet Jaden de kamer, terwijl Lara er nog wat over nadacht hoe lief haar zoon wel niet is.
Afbeelding
Toen Jaden de kamer verliet, kwam hij zijn zingende en vliegende zus tegen op de gang. 'Lily? Je bent zo blij? Ik vond je er al zo opgewekt uitzien toen je van school kwam...En dat als je gezicht onder de schrammen zit.'
Afbeelding
Lily begon te blozen 'Ehh...Ik ben iemand tegengekomen op school...'
Afbeelding
(Jaden kijkt echt eng)
'Ehhh...Hoe noemt hij?'
Afbeelding
'Eigenlijk is het een zij...Lena.'
Afbeelding
'Oké, als dat zo is is het maar zo...Ik had liever een toekomstige schoonbroer gehad, maar ach ja...'
Afbeelding
Ondertussen zat George in een of andere bar 'een beetje' te drinken, tot er een vrouw naast hem kwam zitten. 'Hi, bent u niet George Goodricke?' George keek niet echt en antwoordde terwijl hij verder dronk.'Ja, klopt...Waarom...?'
Afbeelding
'Het schijnt dat het niet zo goed gaat tussen jou en Lara...' Zei ze. 'Gaat dat zo snel rond? Ja, ik heb ruzie met dat mens...Jij ziet er trouwens erg knap uit, ben je model ofzoiets?' 'Hahaha...Bedankt, en pertoeval wel...'
Afbeelding
10 minuten later...ehh...weinig aan toe te voegen...


dit was deel 94!!!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 21 sep 2014, 13:30, 3 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 93(30 aug/ pg 16)!!informatie deel 100

*hier stond een waarschuwing van dat jullie nog niet mochten lezen omdat het nog niet af was.*(ik had perongeluk op het bevestig knopje geklikt)

edit: nu mogen jullie zoveel lezen en reageren(maar geen voorbeeld nemen aan mij en niet powerposten) als jullie willen :knuffel

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 06 sep 2014, 20:45, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie