Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 260 van 305

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

heel misschien ga ik vanavond naar de biosschoop, Let's be cops :P

edit: we gaan waarschijnlijk al niet meer.. :(

VV geen vervoer, iemand die zou rijden wauw niet meer gaan.. :angry

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 31 aug 2014, 19:47, 3 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag een deel van m'n kamer opgeruimd. Wilde al een tijd m'n boekenkast uitzoeken, zodat mijn nieuwere boeken erin kunnen. Er stonden nog allemaal oude kinderboeken enzo. Maar nu ziet m'n boekenkast er super uit :) Ook m'n bijzettafeltjes naast m'n boekenkast en bed zijn weer lekker leeg (stonden stapels boeken op xD). En nog de spullen op m'n bureau uitgezocht en weg gedaan wat ik toch niet meer gebruik. Nu nog een paar andere kasten, maar dat is voor een andere keer :p
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^Aw, waarom niet Knoetiee? Kaartjes uitverkocht? Vanaf morgen nog een weekje werken en dan vakantie. :swing

Aw, wat flauw, van die persoon Knoetiee.

Laatst gewijzigd door charlotte op zo 31 aug 2014, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik zit eraan te denken, als ik de sims 4 heb (als het goed is donderdag) om een dagboek te gaan maken.. (een comedy :P) alleen kan het dagboek niet heel erg lang duren vanwege mijn volhoudingsduur :sweatdrop sorry, jennifer en dylan.. owja en clarissa.. :sweatdrop

V bestaat knoetesië ook al? :P wacht heb ik dit spel ook niet? *gaat zoeken in een la met oude spellen* ja, ik heb hem ook :P alleen.. waar is de serial nummer.. :|

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 31 aug 2014, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Aww haha

Vandaag nog lekker vrij, morgen rooster ophalen en daarna iets van een pws schrijfmiddag. Weet zeker dat ze gaan zeiken dat ik geen onderwerp heb en daar ook niet aan heb gedacht in de vakantie. School intereseert t toch niet dat m'n opa is overleden, had daarvoor ook toch tijd gehad. :(
Alleen de leraren zullen mss wat meeleven hebben, maar de teamleader van de havo wss niet ):

En overmorgen schoolfotograaf, waarom mag je niet gewoon leuke vakantiefoto's opsturen. Deze foto's laten ze ook zien bij je diploma uitreiking :sneaky
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik denk het wel sebas, anders krijg je dat bericht niet, of anders woensdag. Morgen word bij mij tussen 8:00 en 18:00 mijn nieuwe mobiel bezorgd. Morgen ochtend om 7:00 krijg ik dan een mail met hoe laat de koerier dan komt. Ik hoop dat hij dan tussen 9:00 en 11:30 komt al, want ik ga morgen naar mijn ouders. Ik moet namelijk wel zelf het pakketje ontvangen omdat het echt persoonlijk is met legitimatie en alles. Want niet zo vreemd is, want normaal kost het toestel dat ik heb 145 euro, en ik krijg hem gratis omdat ik mijn abonnement voor 2 jaar vernieuwd heb.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ misschien wel gewoon donderdag? een slome chauffeur? je weet het maar nooit xD ik hoop dat jij hem al morgen binnen heb!

V wat is je rooster? en tipje, je zegt nu dat de leraren fijn zijn.. dat dacht ik eerst ook toen ik in de 1ste voor de eerste keer kwam.. :huh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 01 sep 2014, 20:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij bart Smit wordt vandaag de Sims 4 bezorgd, maar kan m wss helaas niet daar afhalen. Moetd an helaas wachten tot donderdag ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wauw, school was weer geweldig bezig.

We moesten t 6e tot het 8e aan onze pws schrijven, is die onze begeleidende leraar niet aanwezig?! Wtf. Ik ga alles wat we gedaan hebben echt niet opnieuw doen hoor, we hebben 3 uur de tijd gehad, is die vent er gewoon niet. Heb t laatste uur ook maar niks gedaan, had alles al. Weet alleen niet of t goed is,
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^bij ons is het ook altijd half half geregeld.. vreselijk.. zoals: handel en administratie boeken zijn niet binnen, storingen op de pc, digibord niet aan te krijgen en anders is het wel weer iets anders onnozels..

ik ga denk ik morgen sims 3 verwijderen, raar om t e zeggen.. ik heb best vaak sims 3 opnieuw geinstalleerd en nu vind ik het gewoon leuk om het te verwijderen (A) :twisted

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie